iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/35213-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-1-a.html)

Gödrax 26-06-09 11:05

net terug uit gent..
elektronische betalingen werkten niet dus moesten we cash halen.
moet zeggen met 2000 euro cash over straat lopen voelt niet goed, maar uiteindelijk heb ik toch mijn iPhone kunnen bemachtigen!

iScorpio 26-06-09 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gödrax (Bericht 311332)
net terug uit gent..
elektronische betalingen werkten niet dus moesten we cash halen.
moet zeggen met 2000 euro cash over straat lopen voelt niet goed, maar uiteindelijk heb ik toch mijn iPhone kunnen bemachtigen!

Mag toch hopen dat je voor 2000 euro meer dan 1 iPhone 3GS hebt gekregen ;)

LJArnoud 26-06-09 11:13

at Londonforever:
waar heb je hem gehaald (winkel en plaats) en kun je iets over "de drukte" vertellen?
Waren er bij voorbeeld veel mensen en (hopelijk) veel iPhones op voorraad?
Alvast bedankt voor wat meer info.
Eventueel info van anderen ook welkom ;)

sylkler 26-06-09 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gödrax (Bericht 311332)
net terug uit gent..
elektronische betalingen werkten niet dus moesten we cash halen.
moet zeggen met 2000 euro cash over straat lopen voelt niet goed, maar uiteindelijk heb ik toch mijn iPhone kunnen bemachtigen!

Kan ik me goed voorstellen, gefeliciteerd en nu lekker genieten van je iphone;)

ibinco 26-06-09 11:25

Voor de mensen die hem vandaag hebben gekocht, veel plezier ermee! Ben jaloers :)

Wat is de kans dat ik morgen ergens in Antwerpen eentje kan scoren?

lein 26-06-09 11:31

Twigg: wat gaven ze als reden voor het niet voorradig hebben van de toestellen, en kunnen ze op korte termijn wel leveren? Ik ben ook woonachtig in Zuid-Limburg, dus kan me de rit naar Lanaken/Maasmechelen besparen op dit moment.

Londonforever 26-06-09 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LJArnoud (Bericht 311340)
at Londonforever:
waar heb je hem gehaald (winkel en plaats) en kun je iets over "de drukte" vertellen?
Waren er bij voorbeeld veel mensen en (hopelijk) veel iPhones op voorraad?
Alvast bedankt voor wat meer info.
Eventueel info van anderen ook welkom ;)

In Lier. Een half uur voor de opening stond er al 30man. Er waren slecht 14 toestellen op voorraad... Ik stond als 4,5 en 6 in de rij...

Volgende lichting is volgende week!

peter73 26-06-09 11:45

Mobistar Heist-op-den-Berg: geen kat te zien omstreeks 10u00 :)

appel_001 26-06-09 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ibinco (Bericht 311353)
Voor de mensen die hem vandaag hebben gekocht, veel plezier ermee! Ben jaloers :)

Wat is de kans dat ik morgen ergens in Antwerpen eentje kan scoren?

wat is de kans dat ik woensdag in leuven er nog eentje kan gaan halen
ik vrees dat het nog lang wachter wordt ...

LJArnoud 26-06-09 11:56

@ Peter73:
wordt ie in Heist-op-den-Berg dan ook verkocht?
Ik dacht alleen op de volgende 7 mobistar-vestigingen:
Antwerpen, Keyserlei
Bruxelles, Rue Neuve
Bruxelles, Avenue de la Toison d’Or
Liège, Vinave d’Ile
Gent, Langemunt
Leuven, Bondgenotenlaan
Mons, Grand rue
Misschien een idee als iedereen die een 3Gs bemachtigt heeft rapport uitbrengt met winkel, lokatie, voorraad en drukte?
Alvast bedankt, allen!

knuster 26-06-09 12:03

wie er nu nog geen heeft zal toch een paar weekjes moeten wachten denk ik.
enfin ik heb de mijne : iphone 3GS 16GB wit!!!! yeahhhhhhhhh baby
in hasselt was het drummen vanmorgen. ze waren uitverkocht in minder dan 20 minuten

Twigg 26-06-09 12:05

Ze zeiden gewoon dat ze ze nog niet binnen hadden gekregen, en dat ze die pas volgende week kregen. In Laanaken, en Maasmechelen en hasselt zei ze...

roger.peerbooms 26-06-09 12:07

iPhone 32gb zojuist in Diest gekocht.
Was er om 10.00 uur en meteen aan de beurt. Hij had er sinds 9.30 uur 3 stuks verkocht.
A

peter73 26-06-09 12:10

In Heist-op-den-Berg konden er +/- 20 gereserveerd worden. Zonder reservatie maak je nu geen kans meer.

knuster 26-06-09 12:11

ik heb de mijne ook!!!
voor de mensen die nog aan't zoeken zijn :

hasselt is geen optie meer, daar waren ze uitverkocht in minder dan een half uur!!
ikke was lekker als eerste daar een uur voor de winkel open ging

Mr.Bluestar 26-06-09 12:40

Ik heb er ook eentje kunnen scoren bij Mobistar center van Toison d'or in Brussel. Was er vanmorgen om 7u00 stipt en kreeg nummertje 32 opgeprikt! Na anderhalf uur! wachten was het dan zover. Er stonden wel mensen aan te schuiven die nummer 155 hadden dus ik denk dat het nog wel effe aanschuiven was.

Pascal717 26-06-09 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knuster (Bericht 311417)
ik heb de mijne ook!!!
voor de mensen die nog aan't zoeken zijn :

hasselt is geen optie meer, daar waren ze uitverkocht in minder dan een half uur!!
ikke was lekker als eerste daar een uur voor de winkel open ging

Ik heb daar de laatste 32GB gekocht om 11u30 :p

Pascal717 26-06-09 13:02

In het Mobistar center in Lommel hadden ze er een stuk of 8. Waren veel nederlanders daar. Stonden met 8 man in de wachtrij, maar niet iedereen heeft er 1. Was iemand die er meteen 3 kocht. :mad: DUS naar Hasselt gereden en daar 1 kunnen bemachtigen :p

o3vegeta 26-06-09 13:04

vandaag ook in hasselt gewwest en had de kans om een zwarte 32GB te kopen maar op de manier hoe ze daar de verkoop regelden heb ik hen vriendelijk bedankt en zij ik dat ik hem wel ergens anders ging halen.
Doet mobistar geen controle over wie ze in een winkel zetten. want van de reclame over hun mobistar s team was toch maar weinig te merken.
Verplichten om accecoires erbij te kopen anders krijg je geen want dit had volgens de verkoopster te maken met koppelverkoop.
De personen die het eerste toestel kochten hebben geen accecoires hoeven te kopen want toen wisten ze het nog niet, ik moest eens lachen en ben vertrokken.

Bende afzetters en amateurs in hasselt op de demerstraat.

Destiny 26-06-09 13:04

Ik heb heel wat filialen afgebeld, maar overal uitverkocht :(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:15.