iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/35213-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-1-a.html)

Redondo1982 26-06-09 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 311748)
Blijven dromen,de prijzen gaan helemaal niet zakken zenne,mss iemand deze 2de hands zal verkopen binnen een 1-2 maand ofzo?
Zonder probleem halen?Das mij zonder veel moeite doen vandaag gelukt hoor.;).

Dromen over een Iphone? Het moet niet gekker worden!

Ben blij voor je dat het gelukt is...pikkie.;)

apotheosis 26-06-09 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Redondo1982 (Bericht 311753)
Dromen over een Iphone? Het moet niet gekker worden!

Ben blij voor je dat het gelukt is...pikkie.;)

Pikkie?HUG?
Ik heb wel pikkie maar das grote pikkie zenne,3 meters lang :D:p

Neen serieus;de iphone van nu gaat echt de komende maanden echt niet afslaan hoor tenzij je er eentje 2de hands op de kop kan tikken mss?

Londonforever 26-06-09 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 311524)
EINDELIJk !!! Ik ben al 4u aan één stuk aan het bellen naar mobistar centers en nergens maar dan ook nergens geluk !! Nu heb ik eindelijk één winkel gevonden die er nog 6 witte (16gb) heeft en 1 zwarte 3Gs. Ik heb een uur nodig om daar te geraken dus vroeg ik de verkoper om hem opzij te leggen, dat wou eerst niet lukken maar ik heb hem kunnen overhalen, ongelooflijk :D. Dus ik ben hier over een uurtje of 2 terug met een witte 3Gs.

Waar was dat?

pversteeg 26-06-09 19:12

Heeft niemand hier (mensen uit Belgie misschien) een idee waar ze eventueel nog te verkrijgen zijn? Verder Belgie in, het Franstalige gedeelte ofzo, of is heel Belgie al compleet uitverkocht volgens jullie ;)

TMSTT 26-06-09 19:16

Mobistar center mechelen: 18 iPhones beschikbaar deze morgen, waaronder GEEN 32GB wit.
Wachtlijst bedraagt maximum 10 personen op dit moment voor de 16GB zwart, voor de witte toestellen ongeveer 3 personen. Verwacht wordt dat de iPhones maandag al geleverd worden.
Op de wachtlijst mag geen voorschot gevraagd worden, dit is een richtlijn van mobistar!

FlyingNoose 26-06-09 19:35

JAAAA kheb hem kheb hem :)

khad hem besteld bij een zelfstandige die mobistar verkoopt, maar kon er pas om 16u achter door persoonlijke redenen. Zo gezegd zo gedaan, ik kom daar toe... de verkoopt kijkt naar me en schud zijn hoofd. Er zijn geen binnen gekomen tzal pas voor augustus zijn...

Ik heel teleurgesteld naar huis, kwam thuis begon wat boos te worden, nam telefoon belde naar mobistarwinkel in brugge, en vroeg of ze er nog hadden antwoord: neen. dan vroeg ik hoeveel ze er hebben gehad en hij zei stuk of 30 (die zelfstandige zei eerder tegen me dat hij geen gehad heeft en dan juist 7 mobistar winkels er gehad hebben en niet de 2 mobistar winkels in brugge, was al ni waar want ze hadden er 30)

Dan belde ik naar de 2de mobistar winkel in brugge, hij had nog 1 zwarte 16gb (wat ik wou) het was toen 17u, vol verbazing vroeg ik of hij hem kon reserveren en hij zei NEE :( ik vliegensvlug met de fiets... (auto was weg) naar stad 10km... kwam daar toe draaierig en buiten adem, maar hij had hem nog :) OEF

DeluxZ 26-06-09 19:51

Ik heb er ook een kunnen bemachtigen in Lommel. Maar het was wel een lastige klus, kon niet pinnen en bij de fortis bank kon ik niet meer opnemen dan 500 euro. Dus terug naar nederland gereden om extra geld te halen. Ben dit nu op mijn iPhone aan het typen. iPhone 16gb wit!!!!

Igor W 26-06-09 19:56

Ik had de mijne bij mijn favoriete Mobistar center in Vilvoorde gereserveerd (was de eerste ;)), en ben hem deze namiddag na het werk gaan halen !
Ik hoef je niet te zeggen dat ik er vandaag met mijn gedachten niet echt bij was op mijn werk :D
De verkoopster vroeg me of ik hem zelf thuis ging 'unbricken', en ik heb het zelf gedaan... met mijn Mobistar-simkaartje erin. Ze heeft hem dus niet aan haar computer gehangen!

Deblokkeren, synchroniseren, ... in een goed half uurtje was alles klaar. :)

iScorpio 26-06-09 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeluxZ (Bericht 311797)
Ik heb er ook een kunnen bemachtigen in Lommel. Maar het was wel een lastige klus, kon niet pinnen en bij de fortis bank kon ik niet meer opnemen dan 500 euro. Dus terug naar nederland gereden om extra geld te halen. Ben dit nu op mijn iPhone aan het typen. iPhone 16gb wit!!!!

Kan je dan ook je gegevens aanpassen naar je nieuwe aanwinst ;)

VisionRoy 26-06-09 20:05

In Lommel hoef je het in ieder geval niet meer te proberen :P
Heb daar vanmorgen de laatste meegenomen.

DeluxZ 26-06-09 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 311802)
Kan je dan ook je gegevens aanpassen naar je nieuwe aanwinst ;)

Dat ging niet op de iPhone. Ik kon het zo niet vinden dus nu even op mijn Macbook Pro aangepast ;)

Londonforever 26-06-09 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VisionRoy (Bericht 311804)
In Lommel hoef je het in ieder geval niet meer te proberen :P
Heb daar vanmorgen de laatste meegenomen.

In Herentals en Lier ook niet:)

apotheosis 26-06-09 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pversteeg (Bericht 311765)
Heeft niemand hier (mensen uit Belgie misschien) een idee waar ze eventueel nog te verkrijgen zijn? Verder Belgie in, het Franstalige gedeelte ofzo, of is heel Belgie al compleet uitverkocht volgens jullie ;)

Ik denk volgende week er wel al een nieuwe lading zal binnen zijn.

nl_sailor 26-06-09 20:23

Ik wil ook graag naar belgie rijden zodra ik weet waar er voorraad is. Kan iedereen met recente informatie over beschikbaarheid, reserveringen, datum volgende batch etc. dat in deze topic delen?

gmlens 26-06-09 20:54

een goed adres is Mobistar te Merksem, er komt weinig volk naar toe, de meeste gaan naar antwerpen of kapellen, we stond er er met maar 10 man, vanmorgen en het was best gezellig, en iedereen is naar huis met een iphone, waar op andere plaatsen er veel volk was en geen voorraad meer. Kies de kleinere dorpen, dan de grote centra's good luck, i got mine black 32gb

den_ivan 26-06-09 22:01

Tegen eind juli zal het wel niet meer zo'n probleem zijn om een 3Gs 32GB Wit te vinden zeker. Want ga hem kopen met het geld van mijn vakantiewerk :D

simonp 26-06-09 22:34

Weet iemand hoe lang het de vorige keer duurde tot het weer een beetje rustig was en de iPhone gewoon op voorraad was in de Mobistarwinkels?

apotheosis 27-06-09 02:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door simonp (Bericht 311934)
Weet iemand hoe lang het de vorige keer duurde tot het weer een beetje rustig was en de iPhone gewoon op voorraad was in de Mobistarwinkels?

Ik durf dat niet met de volle 100% zeggen maar dat was denk ik slechts 1week maar ik kan mis zijn.

Samko 27-06-09 10:39

Vorige keer kon ik na 2 maand er zelfs rustig nog niet 1 kopen, rond oktober ging het wel :)

weet iemand WANNEER juist de mobistar winkels worden bijgevuld ? mijn tent is al ingepakt :D

Twigg 27-06-09 10:54

Ik ben er volgende week niet...
Als vrijdag de voorraden weer worden bijgevuld, kan iemand dan een voor mij meenemen? :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:30.