Mobistar heeft in principe altijd het "geen reservatie" beleid gehanteerd voor iPhones. Als een individuele verdeler er van afwijkt is dat zijn keuze, maar daar kan die wel serieus voor op zijn kop krijgen
Citaat:
Citaat:
|
heb er ook eentje gereserveerd bij de mobistar winkel in ???.
100€ voorschot enzo voorang op de gewone reservaties en/of andere klanten |
heb ondertussen al een dagje verlof voor de 26ste gevraagd (heb nog 44 dagen dat ik moet opnemen, dus het kan er van af) :)
tzal een spannend dagje worden :) |
Ik ben langsgeweest in twee mobistar centers in Gent en beiden wisten mij te zeggen dat je de iPhone 3Gs nog niet kan bestellen en dat ze op de hoogte zijn van de situatie in Mobistar Hasselt en omstreken (omtrent de voorverkoop) en dat er sancties zullen volgen... Dusja ... We Shall See i guess...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik maak mijzelf geen illusies, maar de mobistar verkoopster waar ik bij ging zei dat Hasselt en omstreken zich niet aan de regels die het hoofdbureau had gesteld hebben gehouden... Achja 't zal mij een worst wezen ... Ik wil gewoon een iPhone en ik kan maar zeggen wat ze tegen mij zeiden gisteren. |
dat ze nu gewoon eens zo snel mogelijk communiceren met hun klanten. Nog minder dan een week voor de lancering en er zijn nog niet eens prijzen bekend, droevig....
Ik had gisteren(vrijdag) toch een mededeling verwacht IVM de prijs. hopelijk komt die mededeling maandag. |
de 16gigs zijn niet meer te bestellen op de mobistarsite (voorraad uitgeput)
de 8gig is wel nog te bestellen, zou dit een teken kunnen zijn dat de 8gig beschikbaar blijft in België? Ik verwacht idd snel een prijsmededeling |
Citaat:
Ik hoop dat die mensen die een voorschot gegeven hebben ook waar krijgen voor hun geld. Straks kom je daar aan de 26ste "U hebt Eric 100 euro voorschot gegeven meneer? Maar meneer, wij mogen helemaal geen voorschotten aannemen... Ik vind er nix van terug en Eric heeft gisteren zijn laatste werkdag gedaan..." of gewoon "Eric? Er werkt hier geen Eric meneer..." Citaat:
|
inderdaad schandalig dat er nog steeds geen prijzen zijn,
maar ik denk het volgende : 16 GB : € 619 32 GB : € 719 |
Volgens mij blijven de prijzen gewoon hetzelfde. Dus 16GB: €525, 32GB: €615 en de 8GB 3G ergens onder €525.
|
Citaat:
aangezien de prijzen in amerika omlaag zijn gegaan zijn ze hier gestegen? |
Citaat:
+ de prijzen in italie/zwitserland zijn 599 en 699, daar gaan wij NOOIT onder zitten |
ik hoop gewoon dat we er toch onder gaan zitten
|
Citaat:
Haha, zelfde prijs voor een "oude" 8gig 3G als voor de nieuwe 16gig 3G S :o Het feit is, dat we kunnen blijven speculeren. Vrijdag is het zover, dan zullen we het wel zeker weten zeker;). |
Citaat:
En lees misschien eens mijn post opnieuw: 8GB 3G ergens ONDER €525. Minder dus... Maar heb dus ondertussen gelezen dat de Italiaanse versie duurder is geworden dusja... Teleurstellend eigenlijk. |
Vandaag weer even langs geweest in een andere mobistar winkel... Daar accepteren ze enkel een reservatie voor iPhones 3Gs als je een abonnement neemt. [Discriminatie imo... aangezien de wet van koppelverkoop nog altijd zegt dat het model zowiezo ook zonder abonnement te koop moet worden aangeboden... Ik vind het gewoon schandalig dat mensen die geen abonnement wille nog niet kunnen/mogen bestellen. ]
Daarnaast ben ik ook in de Switch Gent geweest en daar wisten ze mij te zeggen dat Mobistar geen iPhones aan hen gaat geven voor te verdelen... (Nog een van de winkels waar mensen die geen Abo ook gewoon konden bestellen is nu ook al weg -_-') Andere mensen ideeën waar je nu al kunt bestellen zonder abonnement? |
je zal hem nog wel kunnen kopen zonder abbonement. misschien dat je hem dan niet op 26 juni kan kopen maar enkele dagen later. Is dat zo erg dat je hem enkele dagen later hebt? gewoon geduld,....., grrrr wat duurt het lang
|
[QUOTE=CptYanni;304323Andere mensen ideeën waar je nu al kunt bestellen zonder abonnement?[/QUOTE]
Erkende Apple Resellers... Maar die worden wel slecht bevoorraad door Mobistar.... |
Citaat:
Daarnaast... Blijft het gewoonweg discriminerend tov de niet-abonnementen en mensen die toch wel klant zijn van mobistar maar niet willen overschakelen naar z'n 3Gabonnement. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:42. |