iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/35213-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-1-a.html)

parathion 24-06-09 12:51

Als je 6 maanden kan wachten op een Iphone moet 7 maanden ook wel lukken zeker. Zelf wacht ik er ook al een tijd op. En ik ben ook heel benieuwd naar de prijzen! En ik vind ook dat het lang duurt maar uitkijken naar zo een product is juist leuk.

Wat dit met hongersnood te maken heeft?

De helft van de bezoekers zagen nog harder om een iphone dan dat uitgehongerde derde wereld burgers zagen om een deftige maaltijd. En inderdaad dat is een probleem dat je niet kan oplossen, er zijn te veel mensen op deze kleine bol. En mijn Iphone krijg ik wel dat weet ik zeker maar of zij hun eten krijgen? Ik bedoel enkel stel je leed eens in verhouding met hun leed. Hier loopt iedereen te zagen omdat ze iets langer op het nieuwste snufje moeten wachten. De mensen daar verdienen in hun leven niet eens het geld om een iphone te kopen.
Zet gewoon alles eens in verhouding en dan weet je dat je aan het zagen bent voor een prul (maar wel een erg goeie prul).

Maar verder hier niks meer over, is toch een discussie zonder einde.

Ik kijk uit naar 16uur.

Nikooos 24-06-09 12:55

Modbreak:
Laten we het inderdaad bij het onderwerp houden aub ;)


tommyvlaming 24-06-09 13:06

ben net terug van een mobistar centrum en ze hadden de officiele prijs van de 16 GB al : 669 euro, maar je "krijgt" er wel een start-bundeltje bij

parathion 24-06-09 13:07

hoeveel gaat de 32GB dan kosten? en wat houd dat bundeltje in?

FlyingNoose 24-06-09 13:09

669euro... pff kan het ergens heel moeilijk geloven...

tommyvlaming 24-06-09 13:11

deze info komt van een half uurtje geleden van de mobistar winkel in Genk (shopping).
het bundeltje bevatte een hoes en nog wat extra stuff wat ze niet zeker wisten.

de 32 gb hadden ze nog geen prijs van ...

h0ekiej 24-06-09 13:43

en zonder??? dat vind ik veel interresanter, jesus wat een geld voor 16 gb!!! ze zouden het toch goedkoop houden? iphone is innovatief, maar 669 das erug veel. Hebben ze wel gezegt of hij simlockvrij was?? dat vind ik ook belangrijk, of hij met abbo is of niet

Mari_Posa 24-06-09 13:55

in belgie zijn alle gsm's simlockvrij dus ook de iphone...

h0ekiej 24-06-09 13:57

, ik vraag het omdat er enige onduidelijk heid of de gsm nog simlockvrij zou zijn. ik hoorde dat ze bezig waren dit te veranderen. ook zouden ze msischien de iphone in de koppelverkoop gooien, ook dit was nog onduidelijk

tommyvlaming 24-06-09 14:00

de koppelverkoop samen met de iphone zal zeker nog niet voor dit jaar zijn ... de wet moet in belgie eerst nog aangepast worden, bedrijven als belcompany en phonehouse doen al wat koppelverkoop maar zij spelen op het randje, mobistar gaat dit zeker niet doen en liever de situatie afwachten tot de wetten zijn aangepast

h0ekiej 24-06-09 14:01

.. ik zou juist zeggen tege die overheid: koppelverkoop mag, maar alleen als dr een standaart model(los) verkocht wordt, hoeft niet simlockvrij. dit zou dan een europese standaart moeten worden. ook voor iphone. apple heeft nederland keihard in de shit genomen toen ze voor t-mobile kiesten. ze hadden beter vodafone of kpn kunnen kiezen( dat laatste is beetje offtopic);)

FlyingNoose 24-06-09 14:05

zelfde bij belgie é... mobistar... ze hadden beter proximus gekozen

h0ekiej 24-06-09 14:07

haha xd, ga ze is een keer aanschrijven. t-mobile biedt niet eens wat een iphone model kan. wat is dat . of apple meot de telefoon niet zo goed maken of bij betere provider aanbieden, geldt denk ook voor mobistar/proximus waar jij ut ove rahd

parathion 24-06-09 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FlyingNoose (Bericht 309079)
zelfde bij belgie é... mobistar... ze hadden beter proximus gekozen

dat is dan toch jouw mening. Ik ben blij met mobistar, wat zou ik anders? met proximus ben ik thuis niet te bereiken zeer intressant.

en dan nog heb jij toch geen last van dat ze voor mobistar gekozen hebben? Hij is hier simlock vrij te koop zonder koppelverkoop. So what is the problem? Is net het zelfde als zouden ze met Thephonehouse in zee gegaan zijn...

BfromB 24-06-09 14:17

Koppelverkoop betekent niet noodzakelijk dat het niet simlockvrij is. Men kan ook een simlockvrije iPhone aanbieden die met abonnement (koppelverkoop) veel goedkoper is dan zonder abonnement. Of mis ik hier iets?

h0ekiej 24-06-09 14:19

wat heb je dan aan simlockvrij xd, je heb tog abbo van hun wat je iedere maan moet betalen, je gaat ook niet nemen voor tele want je betaald wel meer of ben ik wazig bezig :S:P

parathion 24-06-09 14:24

weet iemand of die persconferentie ergens te volgen is? zodat we meteen om 16uur meer weten.

Blaster 24-06-09 14:28

Nu,

1. Kan je in België de iPhone 3GS zonder abonnement kopen ?
2. Als je een voorschot betaald en dan afbetaling, krijg je daar een JKP op en op hoeveel zou het totaal uitkomen ?
3. Hebben ze al een unlock programma die van Dev Team voor de 3GS ?
4. Blijft de prijs van de 3G hetzelfde ?

Grtz :)

BfromB 24-06-09 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door h0ekiej (Bericht 309098)
wat heb je dan aan simlockvrij xd, je heb tog abbo van hun wat je iedere maan moet betalen, je gaat ook niet nemen voor tele want je betaald wel meer of ben ik wazig bezig :S:P

Nogal wazig ja :)

Zo hebben de mensen nog een keuze: ofwel een goedkopere iPhone met een abonnement van Mobistar ofwel een duurdere iPhone met een abonnement van bv Proximus (omdat ze dit laatste niet kunnen opzegggen). In beide gevallen verdient Mobistar veel geld en vermijden ze dat ze geen geld zouden verdienen met de tweede categorie van personen.

Enfin, we zullen het seffens wel horen zeker ...

5youXpuppet5 24-06-09 14:29

Tegen mij zeiden ze dat de prijzen pas vrijdag zullen vrijgegeven worden


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:00.