dus net zoals ik zei zal het first come first serve worden
Op de website van Mobistar is namelijk te lezen, dat de voorraad nu al is “uitgeput”. Wie zich op de wachtlijst had laten plaatsen is ook niet zeker van de zaak: Mobistar heeft de Antwerpse Mobistar-shop opgeroepen om de pre-orderlijst die ze hadden aangelegd te vernietigen. Het hoofdkantoor van Mobistar verbiedt de pre-ordering van iPhones en wil dat filialen op basis van first in, first served gaan werken. Dat wordt dus dringen op de 26e. Eventueel kun je wel op de wachtlijst komen bij Lab9, een Apple Premium Reseller in Kortrijk en Aalst. |
Op de website van Mobistar is namelijk te lezen, dat de voorraad nu al is “uitgeput”.
wel weten dat dit over de 3g gaat en NIET over de 3GS |
Citaat:
kheb teveel gecopieerd |
ik heb er zelf ook eentje gereserveerd,zal donderdagavond eerst nog wel bellen of de reservatie blijft gelden.
Zoniet wordt het vrijdagmorgend aanschuiven in de rij!! |
ik vrees dat we allemaal mogen gaan in de rij staan
het jammere is wel dat ze waarschijnlijk niet bij openingstijd de iphone al gaan hebben maar eerder 2-3 uur later. tegen dan is de rij niet meer bestaande en staan er gewoon veel mensen door elkaar in de winkel ... maar ik gok toch wel op minimum 50 iphones per winkel, pakt 30 16 gb en 20 32 gb, iets meer zwarte dan witte prolly kdenk niet dat er een rij van 50 man zal staan voor iphones ? |
I hope not... want ik heb echt wel eentje nodig...
|
Mobistarcenter in Maasmechelen wist me te zeggen dat ze maximum 8 iphones kregen voor HEEL maasmechelen. :) Tof niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar aan de andere kant, MobistarCentrum in de M2 is ook niet echt groot :) Ook Genk of Hasselt al gecontacteerd? |
Heb ik nog niet gedaan nee.. Denk je dat het zal uitmaken? Ofdat ik daar kan pre-orderen? Want in maasmechelen zeiden ze me alleen dat ze me niet mochten opschrijven. Dus kans dat ik een Iphone krijg is ontzettend klein! De vrouw achter de toog wist me ook te zeggen dat ze hoogstwaarschijnlijk die dag geen levering van Iphones zou ontvangen. Dat het eerder iets voor de maandag daarop ging zijn!
|
Citaat:
Contacteer de 25ste het centrum eens. Kan je nog altijd kijken |
Citaat:
Ik in oktober/november (4maand na de lancering van de iPhone in België) Nog 3 weken bezig geweest met een beschikbare iPhone te vinden. |
Weet iemand hoe het zit met verkooppunten van Mobistar in Arlon? Ik ben van plan om de 26e erg vroeg naar Arlon af te reizen vanuit Luxemburg om mijn simlockvrije iPhone te bemachtigen... Tips?
|
hoop echt dat het niet druk is in antwerpen. de meeste hebben toch al een 3g
|
Citaat:
|
het is 9u27 en de stock is weeral uitgeput op iphone3g.mobistar.be, ze zijn alles aan het voorbereiden:)
|
Vriend van mij met Mobistar winkel zal er, zodra de dozen binnen zijn, eentje opzij leggen voor mij.
Dus zodra beschikbaar voor mij geen wachtlijst of in de rij gaan staan :D |
op mobistar.be kan je nu zelfs niet meer naar het besten menu gaan !
Mobistar - iPhone3G en staat stock uitgeput (dus ook geen 8 gig meer) en als je daar op klikt kom je bij een scherm om je in te schrijven op een nieuwsbrief voor iphone 3GS ! |
ben net terug van mobistar genk, daar zeiden ze zelfs dat ze de 26ste hoogstwaarschijnlijk geen iphones gaan binnenkrijgen net als de rest in belgie ...
|
Nogmaals, pas woensdag in de late namiddag zullen ze meer weten ... nu gissen ze er maar op los.
Nog 2x slapen dus :D |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:30. |