Ahja inderdaad, moet door de forum update gekomen zijn dat het verloren is gegaan.
Wel het volgende GOED NIEUWS :) : Als je naar een zelfstandige gaat die mobistar verdeeld dan kan je de iphone bestellen zoals ik gedaan heb. Let wel op als je via website van mobistar gaat staan de zelfstandigen er niet op alleen mobistarshops. Hij heeft mij ook een Flying Mail getoond waarin staat dat mobistar de 26ste de iPhone zal uitbrengen. Wat ook intersant is voor diegene die van Proximus naar Mobistar gaan is: Als je voor 30Juni een aangetekende brief zend naar proximus dat je niet akkoord bent met de prijsstijging van 1 Mei je je contract kan opzeggen zonder contractbreukvergoeding. De zelfstandige zei dat hij wel niet zeker is als hij de iPhone de vrijdag de 26ste zal hebben, want vorig jaar moest hij er de nacht ervoor zelf achterrijden en hij weet niet of dit nu ook weer zo zal zijn of niet. Van prijzen wist hij zelf nog niets ook niets ivm al dan niet koppelverkoop. Maar je kan hem allesinds bestellen, zoals ik gedaan heb dus ik ben zeker van mijn iPhone op de dag van de release! :) |
Beetje kat in een zak kopen als je niet weet wat je ervoor zal betalen :cool:
|
Ben vandaag geweest in mobi shop en ze wisten noppes.
|
Ik heb hem niet gekocht hé, heb hem besteld.
Kijk gewoon rond in je buurt er zijn waarschijnlijk duizend zelfstandigen die mobistar verdelen zelfde voor telenet en proximus, base etc... zoek gewoon achter mobistarbordjes :) |
Citaat:
Een abo wil ik niet meer hebben,niks anders dan klodden mee. |
Citaat:
|
Heeft al iemand dat gedaan van dat contract opzeggen? Is dat voor alle abo's van proximus?
|
Weet iemand hoe laat de winkels open zijn op die bewuste vrijdag de 26ste.
Ik neem dan vrij van me werk en pak dan vroeg de trein van uit amsterdam naar antwerpen om een iphone 3gs te kopen. Als iemand mij de openings tijden kan vertellen zou dat mooi zijn. waren er vorig jaar bij de lancering van de 3g lange rijen in belgie/antwerpen? Als iemand voor mij in antwerpen een adresje heeft waar ik kan reserveren zou dat ook heel mooi zijn. alvast bedankt allemaal |
.. ik wou ook iphone in belgie halen, moet ook ff kijken naar iphoneservicepoint welk goedkoper is. anders ga ik ook naar antwerpen heeeeel vroeg. wil ik er bij opening zijn. alle plaatsen af tot ik hem heb haha!
|
De reguliere openingstijden in Antwerpen varieren tussen 9.30 en 10 uur.
Het blijft de vraag a.) of de iPhone 3G S verkrijgbaar zal zijn op de 26e (aangezien er nog geen enkel offcieel bericht naar buiten is gekomen van Mobistar) en b.) of er telefoons zonder abonnement worden verkocht. Ik kan mij voorstellen dat ze voorang geven aan nieuwe klanten en waar mogelijk bij diegenen die geïnterresserd zijn in het toestel een abonnement willen aansmeren. Ondanks alles ga ik het toch proberen :) |
Contract opzeggen bij proximus is legitime, heb het nagevraagd bij proximus zelf en zei bevestigen dat.
van de iPhone op 26ste.. Volgense de interne flying mail van mobistar WEL |
Citaat:
|
nee, op de home bij het n ieuwe nieuws is er oook al een keer bericht over de flying mail geweest vanaf mobistar. daar stond in over de thethering gebeuren...
|
n/o ma een beetje beter lezen, heb al gezegd dat ik hem zelf gezien heb in een shop van een zelfstandige die mobistar verdeeld (dus geen mobistarwinkel) maar een verdeler
|
Citaat:
|
Tgaat over 'oude abonnee's' MTV generation is jammergenoeg een nieuw aanbod :) is ingevoerd als de prijsstijging er al was :D dus dan heb je geen recht op contractbreuk want je wist de prijzen al
Geld voor: ProxiFun ProxiTime, allday, day/night Smile, ATAN, smile AnyTime, FreeTime Exprimo Mobile Internet Anytime Plus En dan nog een paar business abonnees |
Mobistar moet echt dringend leren communiceren. Ben zelf al in 2 officiële Mobistar verkooppunten geweest en ze weten daar he-le-maal van niks wat betreft de nieuwe iphone 3G S. Echt één en al amateuristisch gedoe. Fijne manier om met je (potentiële) klanten om te gaan. Ze kunnen niet eens correcte en volledige info geven.
|
lekker boeiend. zolang ze hem maar de 26e hebben tegen een leuk prijsje prepaid:D:)
|
Iemand al langs gegaan bij Mobistar in Turnhout of Maes?
Geraak er telefonisch niet binnen :( |
iphonic.be meldt dat Mobistar de nieuwe iphone vanaf 26 juni beschikbaar komt. De website iphone3g.mobistar.be geeft nog steeds "binnenkort bischikbaar" weer...
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:18. |