Citaat:
Ze kunnen zoveel zeggen... |
Citaat:
spijtig want ik ga morgen naar het stad .... zouden ze bij een Apple Premium Reseller al wat meer weten ?? vind het raar dat op mobistar nog geen prijzen staan ! |
Citaat:
Woensdag / Donderdag (mss) meer geluk :D |
Citaat:
|
Citaat:
waarom woensdag namiddag??? |
Ja waarom en niet gisteren, vorige week, volgende week donderdag ... zaterdag ...
Ja :eek: ?? (beetje domme vraag niet?!) |
Citaat:
Die iPhone komt heus wel... |
iedereen maakt hier maar speculaties wanneer wel en wanneer niet, daarom vraag ik het ook, misschien heb jij een bron en ben je niet aan het speculeren!!!
|
woensdag/donderdag worden de iPhones verdeeld over België/Nederland.
Mss dat sommige winkels/centrums het dan al hebben? |
Citaat:
|
Mijn vader is vrachtwagenchaffeur. Toen de vorige keer de iPhones naar België kwamen, bracht hij ze ook 2 dagen op voorhand naar een apple stockplaats.
Dus ik ga er vanuit dat het dit jaar ook weer gebeurt :) |
Kan best wel begrijpen dat iedereen die er eentje wil hebben, zenuwachtig is/wordt. Je weet enkel dat het toestel komt, voor de rest heb je geen zekerheid of ie er op de voorziene launch is, hoeveel er zullen zijn, wat ie moet kosten, of ie al dan niet met een abo verkocht wordt...Apple is al erg wat betreft het vrijgeven van informatie, maar als nu ook Mobistar op dezelfde kar springt wordt het chaos en speculatie. De ene denkt dit gehoord te hebben, die Mobistar-shop neemt pre-orders, de andere niet, het mag niet...
Voor mij persoonlijk zou het erg leuk zijn om nu toch stilaan te weten waaraan ik me prijsmatig kan verwachten. Ik loop niet dagelijks met briefjes van 500 euro in mijn zakken, dus wil wel een inschatting kunnen maken of ik hem al dan niet ga kopen. (Wandelt vrijdag mobistar-winkel binnen: "ja heeft u zo een nieuwe iphone?" "echt en dat voor maar 800 euro?" "ja, hier en hou de rest"...:)) |
geduld is een schone deugd maar nu stellen ze het toch op de proef hoor :p
|
Zoals ik al schreef een pak melk kopen is makkelijker, nou ja dat zeg ik nu wel:(..
Weet eigenlijk niet welk merk ik zal kopen en waar, er is zoveel keuzes daarin:D Sjezus wat een gedoe daar bij die appels grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....:rolleyes::p |
Het steekt toch enorm tegen zenne ze hier nog steeds geen prijzen tonen,zucht.
Ik zou dat graag weten omdat ik dan eindelijk alles beter kan plannen,heb congegeld gekregen e en ik moet nog op reis enz.... |
verwacht nu toch dat de prijzen morgen of overmorgen op hun website de prijzen staan !
|
Citaat:
grtz |
Citaat:
Ik hoop dat Mobistar ten laatste woensdag iets laat weten. Dan weet ik tenminste hoeveel centjes ik moet gaan overzetten :p |
Goh man, ik wacht al zooo lang. Ik hoop vooral dat ze vrijdag de iphone hebben wanneer de winkel open gaat, niet een paar uur later omdat ze dan pas worden geleverd. Geen zin om hiervoor verlof aan te vragen. Succes allemaal! (En Nederlanders, ga aub niet met al onze Belgische iPhones lopen!)
|
lol ik loop met een iphone die ik wil, of dat nou belgie of uit verweggiestan is:S
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:25. |