Citaat:
Ik denk eerlijk gezegd dat we de verkoopster in die winkel op z'n zachtst gezegd als "achterlijk" kunnen beschouwen:D |
Ik ben ook van Zottegem :o) Sebiets na het werk nog es binnenspringen daar zie.
|
Citaat:
Ben ook naar de proximus winkel gegaan en die HTC Magic is echt een prachtig apparaat :) |
persbericht
|
"32 GB voor 675 euro"
Dat is een mooie prijs |
en 575 € voor een 16gb is ook een heel goeie prijsje se :),
en de 3G 16gb ? dat staat er niet op zo te zien |
Citaat:
|
475 voor de 8GB 3G das ook nog veel
|
nee nee parathion, gy moet is lezen wa ik vraag eh :), er staat nix tussen van de 16gb 3G eh :) de 8gb wel.
en zo te zien worden die nimmer verkocht |
damn, geen koppelverkoop!!
|
Citaat:
|
Citaat:
:D Is voor ons Nederlanders dan weer wel gunstig. |
Ja jullie kunnen kiezen hoe jullie het willen. wij moeten apart kopen :s. komt mij veel voordeliger uit om in koppel te kopen bij mij persoonlijk.
|
Citaat:
heb hem gehad en de touch hd ook !! niks ma niks he vergeleken met de iphone! iphone weg gedaan voor die htc prul manmanman was da! mijne zal klaar ligge vrijdag zwarte 32gb vorige week al gereserveerd :D grtz |
Mijn iphone ligt ook al klaar voor vrijdag :d
|
Ik heb liever zonder koppelverkoop ... Met koppelverkoop ga je je iPhone bijna 2x betalen ipv 1 x...
|
idd. en als het bedrijf dat het verkoopt in dit geval mobistar of in Nl t-mobile(rot bedrijf) dit doen kan je beter een betere provider, ik ga vandaag iphone reserveren in antwerpen. maar ga lekker thuis(NL) me hi-simkaart erin doen. als ik t-mobile moet kiezen is dat me laatste hoop, gelukkig bestaan dr nog uitzonderingen waar hij zonder koppelverkoop(belgie) wordt verkocht:)
|
Achja proximus heeft voordeligere tarieven en 3G werkt praktisch even snel ... Daarnaast gebruik ik 3G slechts elke dag maar enkele minuten ... [Meestal is er wel een Wi-Fi netwerk in de buurt...]
Citaat:
|
Citaat:
ik sta er nog steeds als enige op de lijst gisteren juist voor sluitingstijd nog bevestigd gekregen !:p grtz |
Citaat:
Sorry ze gast, zal al niets meer zeggen Ô_o Wou het gwn zeggen wat ik gehoord had en u helpn. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:12. |