iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/35213-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-1-a.html)

h0ekiej 25-06-09 15:16

.. in de kleine winkels zijn ze bijna wel verplicht om ook een iphone te verkopen(1):P haha

cypher21 25-06-09 15:16

@Seppevs

Ook aan de mogelijkheid gedacht vandaag wat winkels te bellen voor informatie?

seppevs 25-06-09 15:18

cypher21: natuurlijk. Enkel de winkel van mijn dorp neemt op. Al de anderen niet.

Mari_Posa 25-06-09 15:19

ik zou naar 1 van die 7 grote gaan, ik denk dat je daar het meeste kans hebt om er 1 te kunnen kopen (mensen die gereserveerd hebben, maar niet komen opdagen). Ik denk dat de kleine centers weinig of niets gaan krijgen

jvh 25-06-09 15:42

De winkel van mijn woonplaats ligt een beetje in the middle of nowhere. Een geluk zo blijkt. Ik was vorige week de eerste die belde om een exemplaar te reserveren en die lijst bestaat nog steeds. Ik werd verzekerd van een exemplaar morgen en ik krijg een telefoontje wanneer ze er zouden zijn.

Ik denk dat mensen die met grotere zekerheid een exemplaar willen hebben, die normaal naar 1 van die 7 grotere winkels zouden gaan, best eens op de site kijken van mobistar en er gewoon één of andere kleinere shop uitkiezen (in een dun-bevolkter gebied).

seppevs 25-06-09 15:46

Hmm, ja ik weet het ook niet.

Die winkel in mijn dorp had vorig jaar 8 toestellen gekregen op de launch day. Volgens de verkoper was er 1u voor openingstijd 3 man en toen de winkel open ging 20 man.
De vraag is ofdat dit jaar ook zo zal zijn ...

Ik vrees dat er al zeer vroeg een grote rij zal staan voor de Mobistar winkel van de Keyserlei in Antwerpen, en dat ze niet veel iphones gaan hebben voor mensen die er geen hebben gereserveerd.

Wolfs9 25-06-09 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jvh (Bericht 310430)
De winkel van mijn woonplaats ligt een beetje in the middle of nowhere. Een geluk zo blijkt. Ik was vorige week de eerste die belde om een exemplaar te reserveren en die lijst bestaat nog steeds. Ik werd verzekerd van een exemplaar morgen en ik krijg een telefoontje wanneer ze er zouden zijn.

Ik denk dat mensen die met grotere zekerheid een exemplaar willen hebben, die normaal naar 1 van die 7 grotere winkels zouden gaan, best eens op de site kijken van mobistar en er gewoon één of andere kleinere shop uitkiezen (in een dun-bevolkter gebied).

had dus net hetzelfde voor vorige week al gebeld en was 1ste op de lijst..
nu nog :D
en heb gisteren bevestiging gekregen dat hij er zal zijn vrijdag..
black 32gb..

grtz

Gödrax 25-06-09 16:36

heb mailtje gekregen van mijn lokale mobistar winkel dat er een opzij ligt voor me, maar ze hebben maar een heel beperkte oplage..
Anyway, ik ga morgen eerst naar gent, moesten ze daar op de een of andere manier uitverkogt zijn, kan ik hem ook nog gaan afhalen bij mijn lokale mobi winkel ;)

TMSTT 25-06-09 17:40

ik ben vandaag in een mobistar center geweest die in een stad ligt maar niet bij de 7 van de launch is. Daar hebben ze 18 iPhones ter beschikking morgen, er is nog geen witte 32 GB geleverd, wie er het eerst is kan het eerst kiezen, dat is de regel

Twigg 25-06-09 18:22

Beschikbaarheid 3GS in België (Deel2)
 
Hallo,

Ik heb een vraag. Is de iPhone in iedere Mobistar center te krijgen?
Ik heb geprobeerd Mobistar te bellen, maar ze zijn constant in gesprek.
Weet iemand hier meer over?

bvd

loopezz 25-06-09 18:36

Ja, het is overal te krijgen:
Citaat:

De verkoop van de nieuwe iPhone 3GS start op 26 juni 2009 om 9.30u in alle Mobistar Centers en Apple Premium Resellers in België.
En:
Citaat:

Geregistreerde Mobistar-klanten kunnen met hun bevestiging de nieuwe iPhone 3GS of de bestaande iPhone3G 8GB kopen in één van de 7 Mobistar Centers op 26 juni van 7 uur tot 8.30 uur. De verkoop van de toestellen zal beperkt worden tot 1 iPhone per persoon.

apotheosis 25-06-09 18:57

Mja,ik moet gewoon met mijn mailke gaan als bewijs en klaar is kees.Ik kan mij al helemaal niet voorstellen men naar iedereen blijft sturen terwijl ze er dan geen meer zouden hebben,dat zou voor miserie zorgen.

apotheosis 25-06-09 19:02

Ik ga er zijn in gent morgen voor ik moet gaan werken.
Ik ben al zeker van ik em ga hebben,eindelijk,keek er allang naar uit.

joeridt 25-06-09 19:27

De iphones zijn verkrijgbaar in alle mobistar centers!

Ik ben net even naar ene Mobistar center gegaan en heb mijn iPhone gereserveerd. Ik heb even nagevraagd en hij zei dat de Iphones reeds had en dat hij er ongeveer 20 op stock had. Hiervan waren er al 18 gereserveerd.

Morgen om halftien heb ik mijn iPhone :)

Twigg 25-06-09 21:12

shit, ik wist niet dat ik in andere centers ook al kon reserveren.
Gaat iemand ook naar Maasmechelen? ik hoop dat ze daar nog zijn!
Morgen mooi de 16GB of de 32GB in wit kopen. Is wel veel geld verschil, dus nog even goed over na denken.

peter73 25-06-09 22:14

Je maakt inderdaad nog het meeste kans in de kleinere Mobistar centers. Blijkbaar hebben de meesten hun stock al binnen.

Bejito 25-06-09 23:30

Veel succes aan iedereen die er morgen een wil bemachtigen. Ik laat hem uiteindelijk toch maar aan mij voorbijgaan. Had graag al een OLED scherm op deze gezien en nog een paar andere dingen. Dus gewoon wachten wat volgend jaar gaat brengen aan vernieuwingen. Wel supervriendelijke mensen die in de Mobistar - winkel waar ik ben geweest. Belden me deze middag op om te horen of ik hem nog wou hebben. Ze kregen van de 32gig enkel zwarte binnen, de witte zouden voor volgende maand zijn. Hadden ze koppelverkoop gedaan met lage toestelprijs had ik er allicht eentje gehaald. Was nu al even een tijdje bewust zonder abonnement gebleven.

loopezz 26-06-09 00:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joeridt (Bericht 310754)
De iphones zijn verkrijgbaar in alle mobistar centers!

Ik ben net even naar ene Mobistar center gegaan en heb mijn iPhone gereserveerd. Ik heb even nagevraagd en hij zei dat de Iphones reeds had en dat hij er ongeveer 20 op stock had. Hiervan waren er al 18 gereserveerd.

Morgen om halftien heb ik mijn iPhone :)

:eek:, ik had vandaag gebeld, maar ze Mobistar zei dat ze niet aan reserveringen deden en wisten mij ook niet te vertellen hoeveel iPhones ze binnen krijgen...

Twigg 26-06-09 10:51

Nou wat een afgang. Ben naar 3 mobistar winkels gegaan, NIET EEN had de iPhone binnen.
half uur voor NIETS gereden. Echt balen.

Londonforever 26-06-09 10:56

Mezelf, mijn broer en m'n vader hebben een mooie 32GB zwart binnen! Echt geweldig dit apparaat!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:01.