iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/35213-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-1-a.html)

jvanlith 05-07-09 21:07

27-6 2 * 32GB bij Switch Meir besteld in de winkel zelf. Aanbetaling gedaan van Eur 100,- per stuk. Levertijd indicatie was ong. 2 weken. Afgelopen dinsdag telefoontje dat ze binnen waren, vrijdag opgehaald samen met collega ( Tweede was voor hem ). Super service en super klantvriendelijk. Ik ben erg blij met de 3G S.

Multiflex 05-07-09 21:09

Switch is een enorm goede winken, tot nu toe steeds een correcte service gehad...

tychop 05-07-09 21:13

Net ook besteld bij HCW.be
Betaald met credit card.

En toen schoot me opeens te binnen.... Zijn deze wel simlock-vrij?
Dat is in belgie toch verplicht ?

Hopelijk snel antwoord. (dan kan ik misschien nog annuleren)

tychop 05-07-09 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azibi (Bericht 318156)
Ik wil hem graag bij HWC bestellen, alleen ze melden via de mail dat ik voor eventuele garantie ook bij een Apple resseler in nederland terecht kan, maarja, dat werkt volgens mij niet... iemand die ervaring heeft hoe hwc hiermee omgaat en of ze een beetje coulant zijn? Ik neem aan dat ik hem dan op kan sturen naar hun.

Apple heeft een wereldwijde garantieregeling.
Ga naar apple.nl, en zoek naar 'garantie'.
Dan krijg je een link waar je je iphone kunt registreren, en hebt je gelijk wereldwijde garantie.

J.falandt 05-07-09 21:58

Gisteren het computer winkeltje gebeld. Ze hebben de 3GS nog niet binnen en hebben geen idee wanneer ze binnen komen.

hawknl 05-07-09 22:05

Kun je als Nederlander ook terecht bij switch?

Puck84 05-07-09 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hawknl (Bericht 318815)

Ze mogen je niet weigeren op basis van je nationaliteit als je dat bedoelt.

jvanlith 05-07-09 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hawknl (Bericht 318815)

Ik ben een 'Ollander en had totaal geen problemen met het kopen van een iPhone bij switch

Destiny 06-07-09 01:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tychop (Bericht 318797)
Apple heeft een wereldwijde garantieregeling.
Ga naar apple.nl, en zoek naar 'garantie'.
Dan krijg je een link waar je je iphone kunt registreren, en hebt je gelijk wereldwijde garantie.

Dat geldt op alles behalve op de iPhone. Garantie op een defect kun je alleen maar claimen in het land waar de iPhone vandaan komt.

profie 06-07-09 02:40

Hoe hebben jullie 'm allemaal gereserveerd dan bij de mobistarwinkels? Gewoon heen gegaan of gebeld?

isezumi 06-07-09 03:18

Soms is het onduidelijk of het om witte of zwarte 32GB gaat, die zijn verkregen via Switch: dus hier dan de vraag of zij ook witte leveren en of je er als particulier ook terecht kan (ik las in een paar posts nl. iets over btw aftrekken e.d.)?

profie 06-07-09 04:40

Ja, ze zijn in Belgie gewoon simlock-vrij.

kloon 06-07-09 07:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door profie (Bericht 318954)
Hoe hebben jullie 'm allemaal gereserveerd dan bij de mobistarwinkels? Gewoon heen gegaan of gebeld?

Naar een winkel gaan hé
Via de telefoon nemen ze geen reservaties aan en meestal vragen ze een voorschot van 50€ of meer

Maranweke 06-07-09 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door profie (Bericht 318954)

De donderdag voor de release heb ik telefonisch mijn iphone gereserveerd bij Mobistar. Dit was geen enkel probleem en heb ook niks moeten betalen.

Reinder-Jan 06-07-09 09:21

Naar aanleiding van de positieve berichten hier op het forum over Switchshops.be, heb ik net ook de Iphone 3GS 16GB - Black besteld.
De order is aangenomen. Nu maar hopen dat ze snel een mailtje sturen dat ik de Iphone kan ophalen.

TNG 06-07-09 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reinder-Jan (Bericht 318983)
Naar aanleiding van de positieve berichten hier op het forum over Switchshops.be, heb ik net ook de Iphone 3GS 16GB - Black besteld.
De order is aangenomen. Nu maar hopen dat ze snel een mailtje sturen dat ik de Iphone kan ophalen.

Ga daar nog maar niet vanuit, ik heb een week geleden een 16GB Black besteld en helaas nog niks gehoord. Ik gok dat ze toch de Belgische klanten voorrang geven....

tychop 06-07-09 09:59

Removed...

Reinder-Jan 06-07-09 10:14

Wat ik heb gelezen, is switchshops een nette zaak met een goede service. Ik kan me niet voorstellen dat ze Belgische klanten voorrang geven, maar we zullen het wel zien. Ik ben benieuwd wanneer ik een reactie krijg.

Arnold-JR 06-07-09 10:15

Al iets meer bekend over evenetuele levertijden ??

Puck84 06-07-09 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TNG (Bericht 318992)
Ga daar nog maar niet vanuit, ik heb een week geleden een 16GB Black besteld en helaas nog niks gehoord. Ik gok dat ze toch de Belgische klanten voorrang geven....

Ik gok dat ze de rechtzaak wegens discriminatie/racisme gaan willen vermijden en iedereen gelijk gaan behandelen....

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:30.