27-6 2 * 32GB bij Switch Meir besteld in de winkel zelf. Aanbetaling gedaan van Eur 100,- per stuk. Levertijd indicatie was ong. 2 weken. Afgelopen dinsdag telefoontje dat ze binnen waren, vrijdag opgehaald samen met collega ( Tweede was voor hem ). Super service en super klantvriendelijk. Ik ben erg blij met de 3G S.
|
Switch is een enorm goede winken, tot nu toe steeds een correcte service gehad...
|
Net ook besteld bij HCW.be
Betaald met credit card. En toen schoot me opeens te binnen.... Zijn deze wel simlock-vrij? Dat is in belgie toch verplicht ? Hopelijk snel antwoord. (dan kan ik misschien nog annuleren) |
Citaat:
Ga naar apple.nl, en zoek naar 'garantie'. Dan krijg je een link waar je je iphone kunt registreren, en hebt je gelijk wereldwijde garantie. |
Gisteren het computer winkeltje gebeld. Ze hebben de 3GS nog niet binnen en hebben geen idee wanneer ze binnen komen.
|
Kun je als Nederlander ook terecht bij switch?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe hebben jullie 'm allemaal gereserveerd dan bij de mobistarwinkels? Gewoon heen gegaan of gebeld?
|
Soms is het onduidelijk of het om witte of zwarte 32GB gaat, die zijn verkregen via Switch: dus hier dan de vraag of zij ook witte leveren en of je er als particulier ook terecht kan (ik las in een paar posts nl. iets over btw aftrekken e.d.)?
|
Ja, ze zijn in Belgie gewoon simlock-vrij.
|
Citaat:
Via de telefoon nemen ze geen reservaties aan en meestal vragen ze een voorschot van 50€ of meer |
Citaat:
|
Naar aanleiding van de positieve berichten hier op het forum over Switchshops.be, heb ik net ook de Iphone 3GS 16GB - Black besteld.
De order is aangenomen. Nu maar hopen dat ze snel een mailtje sturen dat ik de Iphone kan ophalen. |
Citaat:
|
Removed...
|
Wat ik heb gelezen, is switchshops een nette zaak met een goede service. Ik kan me niet voorstellen dat ze Belgische klanten voorrang geven, maar we zullen het wel zien. Ik ben benieuwd wanneer ik een reactie krijg.
|
Al iets meer bekend over evenetuele levertijden ??
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:30. |