Citaat:
In deinze heb ik nu nog niets moeten betalen ze hebben mij op de lijst gezet het enigste dat ze mij vroegen was mijn laatste factuurke van proximus mee brengen |
Citaat:
Uw gerief krijg je sowieso, Apple zal altijd leveren voor dat mensen klacht kunnen indien, wees gerust. |
Voor ons Nederlanders is die reserveringslijst wel erg lastig. Moet je weer ter plekke betalen enzo, erg ... lastig ivm lange reisduur..
|
Citaat:
Ach ja we moeten gewoon geduld hebben hij zal wel komen |
Dus indien het vanaf september misschien met koppelverkoop is krijgen de personen die hem hebben besteld (indien de wachttijd zolang oploopt) nog simlockvrij voor de prijs die op de bestelbon staat normaal gezien?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar ben ik bijna zeker van. Als dat de manier waarop apple winst maakt gaan ze een heel slechte naam krijgen bij de consument. Het is niet omdat je een super gsm op de markt brengt waar een grote hype rond zit dat je je alles kan permitteren! |
Citaat:
Nogmaals, het zijn speculaties... |
Citaat:
Ach ja alles heeft zijn voor en nadelen !! |
Citaat:
|
Het wordt gewoon tijd dat Apple de Iphone zelf los en simlockvrij gaat verkopen. Dan kun je alsnog een deal met telecomproviders afsluiten die er 'korting' op geven door middel van een abonnement, maar je bent dan als consument in ieder geval ook vrij om zelf te bepalen hoe je het wilt hebben.
|
Citaat:
ik zal al naar Gent moeten gelukkig niet zo ver maar kom |
Vraagje misschien dom vraagje maar stel hem toch :P...
We lopen altijd te zeiken dan Mobistar hem niet meer heeft, Maar wat Als je er eentje uit Duitsland haalt? kan je hem dan in het Nederlands instellen :\ ? dan ben je toch van de problemen af ? Weet trouwens niet wat daar de prijzen zijn :\ Anny one knows ? |
Citaat:
Het aparte is dat ik zelf nog niets heb gehoord/gelezen vanuit Duitsland, enige landen waarvan ik heb gehoord zijn Frankrijk, Italië, België, Engeland en de VS.. En in sommige landen is die dus totaal niet simlockvrij te krijgen. Edit: Volgens dit artikel heb je dus een contract nodig in Duitsland. |
Citaat:
Want ik heb beetje het net aflopen zoeken, en toen kwam ik bij Ebay en daar staan ze vol op op.. Hier bijv.. alleen prijs is zo laag :| APPLE iPHONE 3GS 3G S 32 GB SCHWARZ UNLOCKED NEU & OVP - eBay, Ohne Vertrag, Handys Smartphones, Handy Organizer. (Eindtijd 13-jul-09 09:45:00 CEST) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu maar gereserveerd bij switchshops.be (100,- aanbetaald), ben benieuwd hoe lang het gaat duren... |
Ik heb de iPhone wit 16gb begin juli besteld via hcw.be. Toen stond de verwachte leveringsdatum op 9 juli. Toen ik v/d week keek op internet, zag ik dat de datum verschoven was naar 31 juli. Heb HCW.be hieromtrent gemaild en kreeg onderstaand antwoord:
Beste, Het is niet zo dat er op deze beide datums een levering zal plaatsvinden. De levering is van 9 juli opgeschoven naar 31 juli. Dit kan eventueel nog opschuiven, ik kan hier geen beloftes over doen. Wij weten niet hoeveel toestellen we binnen zullen krijgen en dus ook niet of u bij de eerste levering zal zitten. De bestellingen worden afgehandeld in volgorde van bestelling. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:26. |