iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/35213-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-1-a.html)

Liquid2ubstanc3 17-07-09 20:55

Ik was vandaag een dagje in Leuven, mn vader moest die kant op voor zijn werk. Ik ging er voornamelijk heen voor een leuk dagje de stad bekijken en had de hoop op een iphone 3GS toch al opgegeven door de leverproblemen en het van te voren moeten reserveren. Maar de eerste shop, een Apple shop, had toevallig nog 1 witte 16GB staan omdat er iemand twee had besteld en er per persoon maar 1 meegenomen mag worden. In iedergeval geen moment getwijveld en gelijk gekocht. Moet wel enorm veel geluk hebben :D

Als het toch offtopic moet: ik vind dat de Nederlanders voorrang moeten krijgen ;)

FMJ 17-07-09 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Northsider (Bericht 325785)
Nog altijd niemand een iPhone via Switch kunnen bemachtigen?

Nope, maar ik heb hem dan ook pas afgelopen zondag gereserveerd...

DrPhil 17-07-09 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FMJ (Bericht 325818)
Nope, maar ik heb hem dan ook pas afgelopen zondag gereserveerd...

Ik heb hem op 1 juli bij Switch gereserveerd... Nog geen belletje/mailtje gehad.

mylifetime 17-07-09 21:11

8 juli een 16 GB zwart besteld bij Switch en aanbetaling gedaan. Ook nog geen belletje gehad.

MaartenRaemakers 17-07-09 22:22

IK HEB HEM!!!

deze middag gebeld door mobistar en direct gaan afhalen. Hadden er 9 binnen gekregen waren ook allemaal gereserveerd en er waren nu nog 24 gereserveerden.

Ik heb dus juist geen 3 weken moeten wachten.

Igor W 17-07-09 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaartenRaemakers (Bericht 325848)
IK HEB HEM!!!

deze middag gebeld door mobistar en direct gaan afhalen. Hadden er 9 binnen gekregen waren ook allemaal gereserveerd en er waren nu nog 24 gereserveerden.

Proficiat, en veel plezier ermee ! :cool:

ikbensven22 17-07-09 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaartenRaemakers (Bericht 325848)
IK HEB HEM!!!

Ik zal nog 3 weken moeten wachten dan, pffff wacht al sinds 2 juli...waar heb je hem afgehaald? Ik heb hem gereserveerd in Lanaken...schiet niet echt op:(

embezzler 17-07-09 23:42

Ik kwam dit forum via Google op zoek zijnde naar een iPhone 3GS 16GB zwart. Ik had gehoopt in België ook bij Switch te kunnen, maar daar zeiden ze inderdaad dat ze geen orders meer aan nemen en dat ze niets wisten. Na enkele Mobistar Centers in Vlaanderen geprobeerd te hebben, was het toestel nergens te vinden en spraken ze soms van 70 wachtenden voor me.

Na Vlaanderen ben ik dan maar naar Wallonië beginnen bellen en daar was hij ook in eerste instantie nergens te vinden. De laatste winkel die ik probeerde, alvorens het op te geven, zei ipv de verwachtte 'neen' 'oui'. Ik sprong een gat in de lucht.

Het heeft me een ritje van 260km op en af gekost van Antwerpen naar Henegouwen en terug, maar ik heb mijn toestel op één dag gevonden, dus ze zijn nog verkrijgbaar.

Ik vond hem in het volgende Mobistar Center (Frans sprekend!!)

MOBISTAR CENTER CORA HORNU
Rue de Mons 163,
7301 HORNU

Contact
Tel. 065/650873
Fax. 065/650874

Openingsuren
Ma - Do 10:00 tot 20:00 Vrij 10:00 tot 21:00 Zat 10:00 tot 20:00
Ze zijn gevestigd in shoppingcenter Cora te Hornu. Krijgen elke dinsdag en vrijdagochtend een levering binnen. Die is 's avonds uitverkocht. Ze krijgen zelfs telefoon uit Duitsland. Ze hadden na mij nog twee witte modellen.

Hopelijk kan dit sommigen van jullie moet geven om gewoon het Belgenland af te bellen.

MaartenRaemakers 18-07-09 01:23

Ik heb hem in St.-truiden gereserveerd op 27/06, daar had ik ook wel de indruk dat het lang duurde. Als je moet wachten duurt het altijd lang.

Northsider 18-07-09 13:56

Met de 32 GB versies is het nog slechter gesteld zo lijkt het. Heb nog geen berichten gezien van mensen die deze variant inmiddels binnen hebben. Heb zelf een 32 gb in bestelling staan bij Switch sinds 6 juli.

Pejee 18-07-09 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DrPhil (Bericht 325819)
Ik heb hem op 1 juli bij Switch gereserveerd... Nog geen belletje/mailtje gehad.

Kunnen jullie ook even vermelden welk switch center?

GM1234 18-07-09 17:05

Kleine update ivm mijn bestelling 3GS 16Gb White in Mobistar Centre in Mol

Woensdag 15 juli stond ik nog op de 16e wachtplaats, vandaag 18 juli al op de 3e! Nogmaals, zeer vriendelijk personeel, in vergelijking met vorige week :s

Dus als ik de verkoper van Mobistar moet geloven, heb ik mijn bestelde 3GS in nog geen anderhalve week geleverd

Destiny 18-07-09 17:15

Ik stond 2 dagen geleden ook nog 16e bij Switch. Hopen dat ik ook al eerder op de lijst sta.

Destiny 18-07-09 17:17

Ik heb de 16GB zwart besteld op 07-06-2009. Afgelopen woensdag stond ik 16e. Switch Antwerpen Meir.

loopezz 18-07-09 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GM1234 (Bericht 326134)
Kleine update ivm mijn bestelling 3GS 16Gb White in Mobistar Centre in Mol

Woensdag 15 juli stond ik nog op de 16e wachtplaats, vandaag 18 juli al op de 3e! Nogmaals, zeer vriendelijk personeel, in vergelijking met vorige week :s

Dus als ik de verkoper van Mobistar moet geloven, heb ik mijn bestelde 3GS in nog geen anderhalve week geleverd

Ze nemen de telefoon niet op. Gister 3 keer geprobeerd en vandaag 1 keer, dus ik denk dat ze geen telefoontjes opnemen afkomstig uit Nederland. :(

samplex 18-07-09 18:02

Hoe weet je dat je 16de staat, Switch geeft toch geen informatie weg over je bestelling?

Destiny 18-07-09 18:06

Bij mij wel hoor. Ik heb een mail gestuurd en kreeg netjes een antwoordt over mijn status. Ze wisten mij ook te vertellen dat alle voorraden van Mobistar af komen en dat het wederom een ramp is om de voorraad op peil te houden.

mylifetime 18-07-09 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 326167)
Bij mij wel hoor. Ik heb een mail gestuurd en kreeg netjes een antwoordt over mijn status. Ze wisten mij ook te vertellen dat alle voorraden van Mobistar af komen en dat het wederom een ramp is om de voorraad op peil te houden.

Vreemd. Op dezelfde vraag kreeg ik te horen dat ze geen informatie geven over hun wachtlijst. Mij wilden ze niet vertellen waar ik sta. :-(

hollandtop 18-07-09 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 326141)
Ik stond 2 dagen geleden ook nog 16e bij Switch. Hopen dat ik ook al eerder op de lijst sta.

Wanneer heb jij je telefoon besteld bij Switch en welk filiaal?

Sypher 18-07-09 18:39

Ik snap er niets van. Iemand heeft vorige week besteld bij Easy-M in Turnhout. Ik heb op 07-07-2009 ook daar besteld maar ik heb nog geen bericht gehad :(

Goed: kan zijn:
- Hij heeft een 32GB besteld?
- Hij heeft een witte besteld?
- Ik ben overgeslagen (lijkt me wel erg vreemd)

Na dit gehoord te hebben vraag ik me echt af hoelang het nog gaat duren. Als het optie 1/2 zijn is daar nog wat van te zetten, maar optie 3... Zou wel erg flauw zijn.

Bah, ik haat wachten.

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:27.