Wat een verhalen over dat belgen wel of niet voorrang moeten krijgen. Het topic wordt er niet overzichtelijker op. Ik snap dat iedereen er een mening over heeft maar volgens mij is het niet de bedoeling een welles-nietes discussie te gaan voeren.
|
Citaat:
|
Interessant zou zijn, via welke instantie consumentenbond, iPhoneclub. nl of iets dergelijks gaat zich inspannen dat de iPhone ook in Nederland simlockvrij te koop zal zijn. Dan zijn we van een hoop geklungel af.
|
België
En de Belgen maar balen...zij krijgen immers geen gratis iPhoen bij een abo...?
|
maandag 16gig besteld in Ieper zonder voorschot/aankoopverplichting. Donderdag een 16gig besteld in Leuven met voorschot (WEL aankoopverplicht). vandaag belt Ieper, "iphone is binnen."
BALEN! |
Ik snap de frustratie van de Belgen ook wel.. Lange wachtlijsten en er zijn Nederlanders die gewoon binnen wandelen bij een Mobistar winkel en er 1 kopen.. Zoals ik een uur geleden heb gedaan en dit nu typ vanaf mijn nieuwe iphone, andersom zouden wij hier ook niet blij mee zijn maar ik kan je vertellen dat ik mij verdomd blij ben dat ik er nu eindelijk 1 heb!
|
Citaat:
|
Citaat:
BALEN is dat hij de 2e ook moet kopen, gezien het voorschot. Valt opzich ook wel mee, als je hem tegen de koopprijs te koop zet ben je hem zo kwijt denk ik..;) |
Citaat:
|
Citaat:
Was de laatste zeker.....;) en waar was dit? |
ja.. 8 stuks binnengekomen 7x wit en 1x zwart 16gb en dat was het enige wat er nog lag... waar ik voor kwam was een zwart 16gb dus.. ik denk dat god me gehoord heeft haha dit was in Lommel
|
Switch 4 juli besteld
Ik heb de mijne besteld bij Switch in Antwerpen op zat. 4 juli, zwart 16 gb. Er werd gezegd 2 tot 4 weken. Dus nog maar ff wachten...Iemand ook besteld rond die datum en al nieuws vernomen dat de iphone binnen is?
|
Dit haal ik van een ander forum (9lives.be):
'Misschien toch niet wanhopen. Dit weekend via Fnac Online een iPhone 3GS 16GB zwart besteld, er stond toen een leveringstermijn van 2 tot 4 weken op de site. Net een telefoontje gekregen dat hij binnen is en woensdag geleverd wordt http://www.9lives.be/forum/images/smilies/smile.gif' Misschien dat er binnenkort toch wat schot in de zaak komt.. |
Ik ben ook net naar een Mobistar winkel geweest in de buurt (Torhout) en daar was er nog niks binnen, de verkoopster vertelde me dat ze een nieuwe lading verwacht binnen een tweetal weken.
Bestellen kan je daar trouwens ook niet, afwachten dus hier :( |
Citaat:
Dat is de fout die bijna iedereen maakt. "Ik heb een gratis telefoon bij mijn abonnement!!!" FOUT! Die telefoon betaal je in 12 of 24 termijnen + daarbij de kosten van een sim-only abonnement. |
Nog altijd niemand een iPhone via Switch kunnen bemachtigen?
|
tekst is verdwenen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:20. |