iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/35213-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-1-a.html)

Nielsracing 17-07-09 12:26

Wat een verhalen over dat belgen wel of niet voorrang moeten krijgen. Het topic wordt er niet overzichtelijker op. Ik snap dat iedereen er een mening over heeft maar volgens mij is het niet de bedoeling een welles-nietes discussie te gaan voeren.

mylifetime 17-07-09 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nielsracing (Bericht 325546)
Wat een verhalen over dat belgen wel of niet voorrang moeten krijgen. Het topic wordt er niet overzichtelijker op. Ik snap dat iedereen er een mening over heeft maar volgens mij is het niet de bedoeling een welles-nietes discussie te gaan voeren.

Ben het volledig met je eens.

pietjebel 17-07-09 13:26

Interessant zou zijn, via welke instantie consumentenbond, iPhoneclub. nl of iets dergelijks gaat zich inspannen dat de iPhone ook in Nederland simlockvrij te koop zal zijn. Dan zijn we van een hoop geklungel af.

Lwd79 17-07-09 14:42

België

En de Belgen maar balen...zij krijgen immers geen gratis iPhoen bij een abo...?

laurensd 17-07-09 15:16

maandag 16gig besteld in Ieper zonder voorschot/aankoopverplichting. Donderdag een 16gig besteld in Leuven met voorschot (WEL aankoopverplicht). vandaag belt Ieper, "iphone is binnen."
BALEN!

AJLA 17-07-09 15:18

Ik snap de frustratie van de Belgen ook wel.. Lange wachtlijsten en er zijn Nederlanders die gewoon binnen wandelen bij een Mobistar winkel en er 1 kopen.. Zoals ik een uur geleden heb gedaan en dit nu typ vanaf mijn nieuwe iphone, andersom zouden wij hier ook niet blij mee zijn maar ik kan je vertellen dat ik mij verdomd blij ben dat ik er nu eindelijk 1 heb!

mylifetime 17-07-09 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door laurensd (Bericht 325654)
maandag 16gig besteld in Ieper zonder voorschot/aankoopverplichting. Donderdag een 16gig besteld in Leuven met voorschot (WEL aankoopverplicht). vandaag belt Ieper, "iphone is binnen."
BALEN!

Huh? Snap het niet. Wat is er nu balen dan? Je kunt er nog toch één ophalen?

CVar 17-07-09 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door laurensd (Bericht 325654)
BALEN!

BALEN is dat hij de 2e ook moet kopen, gezien het voorschot.

Valt opzich ook wel mee, als je hem tegen de koopprijs te koop zet ben je hem zo kwijt denk ik..;)

mylifetime 17-07-09 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CVar (Bericht 325659)
BALEN is dat hij de 2e ook moet kopen, gezien het voorschot.

Valt opzich ook wel mee, als je hem tegen de koopprijs te koop zet ben je hem zo kwijt denk ik..;)

Ach zo ja. Nu snap ik het. :-) Maar goed, net wat je zegt. Als je hem voor dezelfde prijs op Internet zet ben je hem zo kwijt.

CVar 17-07-09 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AJLA (Bericht 325655)
Ik snap de frustratie van de Belgen ook wel.. Lange wachtlijsten en er zijn Nederlanders die gewoon binnen wandelen bij een Mobistar winkel en er 1 kopen.. Zoals ik een uur geleden heb gedaan en dit nu typ vanaf mijn nieuwe iphone, andersom zouden wij hier ook niet blij mee zijn maar ik kan je vertellen dat ik mij verdomd blij ben dat ik er nu eindelijk 1 heb!

Was de laatste zeker.....;) en waar was dit?

AJLA 17-07-09 15:44

ja.. 8 stuks binnengekomen 7x wit en 1x zwart 16gb en dat was het enige wat er nog lag... waar ik voor kwam was een zwart 16gb dus.. ik denk dat god me gehoord heeft haha dit was in Lommel

hollandtop 17-07-09 15:51

Switch 4 juli besteld

Ik heb de mijne besteld bij Switch in Antwerpen op zat. 4 juli, zwart 16 gb. Er werd gezegd 2 tot 4 weken. Dus nog maar ff wachten...Iemand ook besteld rond die datum en al nieuws vernomen dat de iphone binnen is?

CVar 17-07-09 16:07

Dit haal ik van een ander forum (9lives.be):

'Misschien toch niet wanhopen. Dit weekend via Fnac Online een iPhone 3GS 16GB zwart besteld, er stond toen een leveringstermijn van 2 tot 4 weken op de site. Net een telefoontje gekregen dat hij binnen is en woensdag geleverd wordt http://www.9lives.be/forum/images/smilies/smile.gif'

Misschien dat er binnenkort toch wat schot in de zaak komt..

Nfect 17-07-09 16:08

Ik ben ook net naar een Mobistar winkel geweest in de buurt (Torhout) en daar was er nog niks binnen, de verkoopster vertelde me dat ze een nieuwe lading verwacht binnen een tweetal weken.
Bestellen kan je daar trouwens ook niet, afwachten dus hier :(

Werner85 17-07-09 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lwd79 (Bericht 325635)
En de Belgen maar balen...zij krijgen immers geen gratis iPhoen bij een abo...?

In Nederland krijg je ook geen gratis iPhone bij een abbo... Uiteindelijk betaal je het volle bedrag voor je iPhone.

Dat is de fout die bijna iedereen maakt. "Ik heb een gratis telefoon bij mijn abonnement!!!" FOUT! Die telefoon betaal je in 12 of 24 termijnen + daarbij de kosten van een sim-only abonnement.

Northsider 17-07-09 19:35

Nog altijd niemand een iPhone via Switch kunnen bemachtigen?

AJLA 17-07-09 19:39

tekst is verdwenen

laurensd 17-07-09 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime (Bericht 325656)
Huh? Snap het niet. Wat is er nu balen dan? Je kunt er nog toch één ophalen?

het probleem is dat ik nu al een 3GS had kunnen hebben, maar ik moeten afzeggen heb omdat ik op een wachtlijst sta in Leuven en daar al een voorschot betaald heb.:)

laurensd 17-07-09 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nfect (Bericht 325692)
Ik ben ook net naar een Mobistar winkel geweest in de buurt (Torhout) en daar was er nog niks binnen, de verkoopster vertelde me dat ze een nieuwe lading verwacht binnen een tweetal weken.
Bestellen kan je daar trouwens ook niet, afwachten dus hier :(

check Ieper eens, daar kan je gewoon je telefoonnummer opgeven en ze bellen als er een binnen is.

mylifetime 17-07-09 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door laurensd (Bericht 325794)
het probleem is dat ik nu al een 3GS had kunnen hebben, maar ik moeten afzeggen heb omdat ik op een wachtlijst sta in Leuven en daar al een voorschot betaald heb.:)

Ja, was me intussen al duidelijk geworden via een andere post. Maar wel jammer dat je nu nog weer wat langer moet wachten.

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:20.