iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/35213-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-1-a.html)

loopezz 15-07-09 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stekkie00 (Bericht 324575)
is er een algemeen adres waarop je mobistar kan emailen ivm vragen/klachten? Heb wat zitten zoeken op hun site maar niets te vinden.

hab zeker 6 emails naar een center gestuurd en nooit beantwoord. Toen ik mij eens goed boos maakte, volgende uitleg.
Dat Mobistar dan eist van apple dat ze hem goed leverbaar maken !

Beste,
Aangezien de honderden mails ivm met reservaties en statusaanvragen en daar wij geen termijn kunnen plakken op nieuwe leveringen sturen wij bewust niet terug op deze mails.
U staat in de wachtlijst op de 28ste plaats voor een 32GB. Wanneer u een toestel gaat hebben kunnen we vooraf niet zeggen.
Mag ik u daarom vragen geduldig af te wachten tot 1 van mijn collega's u contacteert wanneer uw toestel binnengekomen is.
Alvast bedankt.

Ik heb een formulier ingevuld op de Mobistar site. Dat formulier kon ik alleen vinden via Google!
Maar goed, ik heb er in gezet wat de klacht is (geen beschikbaarheid iPhone) en een vraag. Gister verstuurd en een bevestigingsmail gekregen, hierin staat:
Citaat:

Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen en behandelen ze binnen de 4 werkdagen. Nous avons bien reçu votre requête et la traiterons endéans les 4 jours ouvrables.

*****DISCLAIMER*****

This electronic transmission (and any attached document) is intended
exclusively for the person or entity to whom it is addressed and may
contain confidential and/or privileged material.
Any disclosure, copying, distribution or other action based upon
the information by persons or entities other than the intended recipient
is prohibited. If you receive this message in error, please contact the
sender and delete the material from any and all computers.
Mobistar does not warrant a proper and complete transmission of this
information, nor does it accept liability for any delays.

*****END OF DISCLAIMER*****
Afwachten dus. :)

blackdisque 15-07-09 22:50

nup het zit zelfs zo dat mobistarcentrum verdeeld zijn onder verschillende eigenaars.... koop ik vb een in limburg is dat niet van de eigenaar van ik zeg nu maar iets brussel en heb ik ook garantie in brussel...

Mazereeuw 16-07-09 00:52

Iemand inmiddels al een iPhone van HCW ontvangen?
Ben benieuwd of ze al wat binnen hebben gekregen.

TMSTT 16-07-09 09:16

dit forum gaat bijna enkel over de beschikbaarheid van de iPhone. Maar ik heb een vraagje ivm de garantie van de iPhone bij Mobistar.
Het probleem van de losse/beweegbare mute-knop in de mute/silent mode bij de iPhone 3GS is een gekend probleem. Maar kan je hiervoor al naar een Mobistar Center gaan en je garantie claimen, de mute-knop is niet beweegbaar als de iPhone op geluid staat, maar is wel beweegbaar als de iPhone in silent stand staat.
Of moet je effectief wachten tot die knop er gewoon eens afvalt?? Dan kan je hebt probleem hebben dat het een paar maanden duurt en in principe krijg je binnen de 6 maanden na aankoop gewoon een nieuwe iPhone...

Snader 16-07-09 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT (Bericht 324886)
Het probleem van de losse/beweegbare mute-knop in de mute/silent mode bij de iPhone 3GS is een gekend probleem. Maar kan je hiervoor al naar een Mobistar Center gaan en je garantie claimen, de mute-knop is niet beweegbaar als de iPhone op geluid staat, maar is wel beweegbaar als de iPhone in silent stand staat.

Mijn witte iPhone 3GS heeft dit ook. Ik schrok me rot de eerste keer dat ik het hoorde, dacht dat er een rammel in m'n iPhone zat. "Gelukkig" was het de mute-knop... Daarnaast heb ik ook haarscheurtjes rond de speaker en microfoon.

Ik wilde ermee teruggaan, maar aangezien ik 'm toch niet om kan ruilen (geen voorraad), heb ik dat tot nu toe niet geprobeerd. Misschien wachten tot september (hopelijk is dan het voorraad-probleem opgelost) en kijken wat Mobistar hiermee doet...

TMSTT 16-07-09 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snader (Bericht 324908)
Mijn witte iPhone 3GS heeft dit ook. Ik schrok me rot de eerste keer dat ik het hoorde, dacht dat er een rammel in m'n iPhone zat. "Gelukkig" was het de mute-knop... Daarnaast heb ik ook haarscheurtjes rond de speaker en microfoon.

Ik wilde ermee teruggaan, maar aangezien ik 'm toch niet om kan ruilen (geen voorraad), heb ik dat tot nu toe niet geprobeerd. Misschien wachten tot september (hopelijk is dan het voorraad-probleem opgelost) en kijken wat Mobistar hiermee doet...

Ik zou daar toch niet te lang mee wachten, anders worden de haarscheurtjes echt scheuren en zal mobistar geen garantie willen geven...
Iemand die ook het probleem heeft met de mute-knop (er zullen er wel veel zijn) en die zijn iPhone wel of niet gaan binnendoen bij Mobistar??

Snader 16-07-09 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT (Bericht 324915)
Ik zou daar toch niet te lang mee wachten, anders worden de haarscheurtjes echt scheuren en zal mobistar geen garantie willen geven...

Ik weet het, maar ik heb op de releasedag vanaf 's morgens vroeg voor de deur gezeten, om aan m'n iPhone te komen, en ik weet zeker dat als ik 'm om ga ruilen bij Mobistar, dat ze 'm innemen en me bellen als er een nieuwe klaarligt. Dat gaat natuurlijk weken duren...

Jonas89 16-07-09 13:21

Ik heb net mijn iPhone 3GS in Mobistar Oudenaarde gehaald. 12 hadden ze er binnen gekregen. Allen op reservatie (waaronder ik ook). :cool: reservaite van mij was op 26 juni

mylifetime 16-07-09 13:26

Gemiddelde wachttijd dus ongeveer 3 weken.

Puck84 16-07-09 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 (Bericht 325002)
Ik heb net mijn iPhone 3GS in Mobistar Oudenaarde gehaald. 12 hadden ze er binnen gekregen. Allen op reservatie (waaronder ik ook). :cool: reservaite van mij was op 26 juni

Mss dan wel je profiel updaten :) staat nog dat je een 8 gig hebt :)

BrzOs 16-07-09 14:56

Apple store

dit is mijn eerste bericht op dit forum en ik ben opgetogen !

Dinsdagavond rond 5u ben ik langs gegaan hier in brugge in de apple reseller GCA ! heb me op de lijst laten zetten voor een witte 16 3GS en zeiden dat het waarschijnlijk een maand zou duren vooraleer ik mijn iPhone zou krijgen !

Maar gisteravond rond 7 u werd ik opgebeld door de winkelverantwoordelijke met de boodschap dat ik om mijn iphone mocht komen vandaag om 11u ! :D

Ik was in de wolken ! :D en geniet nu vol van mijn witte iPhone !

Ik moet wel zeggen dat ik vanaf dag 1 elke dag 3 mobistar winkels opbelde op jacht naar een iphone ! Maar dan toch bij de Apple reseller een nieuwe gescoort ! :D

Mss proberen bellen naar brugge ? ze hebben er mss nog staan zonder reservatie !

Undertaxxx 16-07-09 15:00

Er zijn idd gisteren leveringen gebeurd bij Mobistar centers en enkele Apple resellers. Voorraad was weer erg schaars en de mensen die eerst op de wachtlijst stonden hebben uiteraard voorrang. De volgende levering komt al eind deze week of eind volgende week volgens de verkoper.

De verkoper wist mij wel te zeggen dat er enorm veel Nederlanders nog op de lijst stonden, maar ze moeten sowieso wachten tot de Belgische klanten bevoorraad zijn. Das eigenlijk de eerste keer dat een winkelier dit openlijk toegeeft, maar er waren uiteraard al vermoedens.

samplex 16-07-09 15:03

Heeft er al iemand bericht gehad van Switchshop voor het ophalen van hun Iphone??

dendirk 16-07-09 15:04

is dit eigenlijk niet normaal dat eerst de Belgische klanten worden geholpen ?

mylifetime 16-07-09 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door samplex (Bericht 325067)
Heeft er al iemand bericht gehad van Switchshop voor het ophalen van hun Iphone??

Toevallig vanmorgen gemaild over de wachtlijst. Wilden niet zeggen hoeveel er op staan en waar ik stond. Begreep alleen wel dat er een flinke lijst is. Dus houdt maar rekening met een paar weken.

morgenster 16-07-09 16:02

Bon,

ondertussen bevestiging gekregen van Mobistar in de Huidevetterstraat Antwerpen: Iphone is toegekomen op 16/7. Besteldatum was 27/6 rond de middag.
32G white.
Succes iedereen!

Mazereeuw 16-07-09 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morgenster (Bericht 325108)
Bon,

ondertussen bevestiging gekregen van Mobistar in de Huidevetterstraat Antwerpen: Iphone is toegekomen op 16/7. Besteldatum was 27/6 rond de middag.
32G white.
Succes iedereen!

Goed om te horen dat er toch nog af en toe wat geleverd wordt. Kan je meteen je profie updaten :p

Sypher 16-07-09 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dendirk (Bericht 325068)
is dit eigenlijk niet normaal dat eerst de Belgische klanten worden geholpen ?

Volgens mij valt dit onder discriminatie..

Heb hier helaas nog niets gehoord van Easy-M..

TNG 16-07-09 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door samplex (Bericht 325067)

Ik had voor mij en mijn vriendin (2x) een 16 GB zwart besteld op 29-6 via de website. Een week later kreeg ik al een belletje dat ik ze op kon komen halen in Antwerpen. Daar even een babbeltje gemaakt met de verkopers. Die vertelde dat de wachtlijst van Switch wordt beheerd door het hoofdkantoor en dat ze ook niet precies op de hoogte zijn. Bovendien hadden ze een policy dat er geen uitspraken gedaan mochten worden over de lengte van de wachtlijst, de levertermijn van de iPhone en je plaats op de wachtlijst. Hij vertelde wel dat als ik er ter plaatse nog een zou reserveren dat deze er niet zo snel zou zijn als mijn eerste 2. Ik ben dus een lucky Hollander geweest ;)

dendirk 16-07-09 16:50

wat is easy - m ?

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:27.