Citaat:
Maar goed, ik heb er in gezet wat de klacht is (geen beschikbaarheid iPhone) en een vraag. Gister verstuurd en een bevestigingsmail gekregen, hierin staat: Citaat:
|
nup het zit zelfs zo dat mobistarcentrum verdeeld zijn onder verschillende eigenaars.... koop ik vb een in limburg is dat niet van de eigenaar van ik zeg nu maar iets brussel en heb ik ook garantie in brussel...
|
Iemand inmiddels al een iPhone van HCW ontvangen?
Ben benieuwd of ze al wat binnen hebben gekregen. |
dit forum gaat bijna enkel over de beschikbaarheid van de iPhone. Maar ik heb een vraagje ivm de garantie van de iPhone bij Mobistar.
Het probleem van de losse/beweegbare mute-knop in de mute/silent mode bij de iPhone 3GS is een gekend probleem. Maar kan je hiervoor al naar een Mobistar Center gaan en je garantie claimen, de mute-knop is niet beweegbaar als de iPhone op geluid staat, maar is wel beweegbaar als de iPhone in silent stand staat. Of moet je effectief wachten tot die knop er gewoon eens afvalt?? Dan kan je hebt probleem hebben dat het een paar maanden duurt en in principe krijg je binnen de 6 maanden na aankoop gewoon een nieuwe iPhone... |
Citaat:
Ik wilde ermee teruggaan, maar aangezien ik 'm toch niet om kan ruilen (geen voorraad), heb ik dat tot nu toe niet geprobeerd. Misschien wachten tot september (hopelijk is dan het voorraad-probleem opgelost) en kijken wat Mobistar hiermee doet... |
Citaat:
Iemand die ook het probleem heeft met de mute-knop (er zullen er wel veel zijn) en die zijn iPhone wel of niet gaan binnendoen bij Mobistar?? |
Citaat:
|
Ik heb net mijn iPhone 3GS in Mobistar Oudenaarde gehaald. 12 hadden ze er binnen gekregen. Allen op reservatie (waaronder ik ook). :cool: reservaite van mij was op 26 juni
|
Gemiddelde wachttijd dus ongeveer 3 weken.
|
Citaat:
|
Apple store
dit is mijn eerste bericht op dit forum en ik ben opgetogen !
Dinsdagavond rond 5u ben ik langs gegaan hier in brugge in de apple reseller GCA ! heb me op de lijst laten zetten voor een witte 16 3GS en zeiden dat het waarschijnlijk een maand zou duren vooraleer ik mijn iPhone zou krijgen ! Maar gisteravond rond 7 u werd ik opgebeld door de winkelverantwoordelijke met de boodschap dat ik om mijn iphone mocht komen vandaag om 11u ! :D Ik was in de wolken ! :D en geniet nu vol van mijn witte iPhone ! Ik moet wel zeggen dat ik vanaf dag 1 elke dag 3 mobistar winkels opbelde op jacht naar een iphone ! Maar dan toch bij de Apple reseller een nieuwe gescoort ! :D Mss proberen bellen naar brugge ? ze hebben er mss nog staan zonder reservatie ! |
Er zijn idd gisteren leveringen gebeurd bij Mobistar centers en enkele Apple resellers. Voorraad was weer erg schaars en de mensen die eerst op de wachtlijst stonden hebben uiteraard voorrang. De volgende levering komt al eind deze week of eind volgende week volgens de verkoper.
De verkoper wist mij wel te zeggen dat er enorm veel Nederlanders nog op de lijst stonden, maar ze moeten sowieso wachten tot de Belgische klanten bevoorraad zijn. Das eigenlijk de eerste keer dat een winkelier dit openlijk toegeeft, maar er waren uiteraard al vermoedens. |
Heeft er al iemand bericht gehad van Switchshop voor het ophalen van hun Iphone??
|
is dit eigenlijk niet normaal dat eerst de Belgische klanten worden geholpen ?
|
Citaat:
|
Bon,
ondertussen bevestiging gekregen van Mobistar in de Huidevetterstraat Antwerpen: Iphone is toegekomen op 16/7. Besteldatum was 27/6 rond de middag. 32G white. Succes iedereen! |
Citaat:
|
Citaat:
Heb hier helaas nog niets gehoord van Easy-M.. |
Citaat:
|
wat is easy - m ?
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:27. |