Morgen toch ook maar es binnenspringen in het Mobistar Center hier in de buurt. Ben toch van plan om een 3G S te kopen, dus zou ik hem beter meteen bestellen. Of wie weet hebben ze er nog liggen, aangezien ik hier lees dat vandaag veel plaatsen bevoorraad zijn!
Maar op dat laatste ga ik maar niet te veel hopen zeker :) |
LOL Nfect, dream on dude :)
|
Ik heb me weer laten vangen!!!!!!
Vorig jaar bestelde ik m'n 3G bij Switch maar na 4 maanden gerotzooi gaven ze van armoede mijn voorschot gewoon terug. Toen ik dan maar bij Mobistar een nieuwe bestelling ging plaatsen kon ik 'm tot mijn verbazing gewoon meenemen...voorraad genoeg! Met de wetenschap dat Mobistar de Exclusieve rechten heeft op de iphone en dus ook zorgt voor de bevoorrading van andere iphone-verdelers kan je dus ook zeggen dat er een geurtje aan hing... . Het bewijs werd onlangs geleverd met het proces dat Mobistar nu aan d'r been heeft voor precies dezelfde feiten met de 3G S. Nu heb ik dus bij die kloothommels een bestelling voor de 3G S en het is precies hetzelfde liedje! Woensdag zegt een woordvoerster van Mobistar dat alle Centers goed aangevuld zullen worden zodanig dat ALLE bestellingen kunnen afgerond worden.... Ik maar bellen,en bellen,en bellen...die nemen daar nog niet eens op! Dan maar naar Wijnegem om persoonlijk te vragen hoe 't zit met dat artikel... Na eerst genegeerd te worden in een LEGE winkel geeft die gast mij een echt arrogante en zeer korte reactie...geen iphone dus! Ik WEET dat die smeerlappen ook iphones over de toonbank laten schuiven ZONDER RESERVATIE, gewoon kwestie van op de goeie moment binnen te wippen... Die sukkels met hun voorschot hebben we toch al binnen, hahahahahahahahahahahaaaaahhh!! Ik kan er niet bepaald om lachen en heb me net lidgemaakt bij testaankoop. De vorige keren had ik ook via mail bij hen mijn beklag gedaan maar blijkt dat ze enkel oren hebben voor leden. Dus nu hoop ik dat er eens iemand wat stof doet opwaaien voor mij want ik ben dat gedoe om een telefoon meer dan beu! |
Tja, het staat er toch "de 3G's" ;)
|
Ik zit net zo op die website van switchshops te kijken, zie ik dit zo staan:
Citaat:
mijn bestelling (iphone 3gs 32gb zwart) staat daar nu al 2 weken dus ik zal hem maar laten staan, want anders moet ik nog weer opnieuw gaan wachten.:mad: |
Citaat:
Als Belg zijnde kun je op deze sites net zo goed een iPhone kopen en waarschijnlijk nog via de post in huis krijgen ook. Als je als Nederlander een iPhone uit België wilt hebben, zul je er toch echt heen moeten rijden. De Europese Unie is voor vrij verkeer van goederen en diensten, maar zo vrij is deze handel op deze manier niet. Apple zorgt alsnog voor belemmeringen. |
Ik heb online een zwarte iPhone 3GS 16GB gereserveerd op 4 Juli voor afhaling in switch Gent. Ik heb een mailtje verzonden voor de levertijden en dit was het antwoord:
Citaat:
Hopende op een positieve bijdrage, Pieter-Jan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij de switch shops hebben ze niets op voorraad. Zelfs een eenvoudig beschermfolie hebben ze niet. Ik spreek hier over switchshop Oostende. Met een voorgaande levering krijgen ze 2 stuks.........
Uitverkocht dus en wachten tot de volgende levering.... Lijkt wel of ze in de switchshop liever niet verkopen......:p |
Citaat:
Maar ik snap wel waarom, en ik denk dat het te kort is door de bocht om dan maar te zeggen dat 'Mobistar discrimineert'. ALS winkels voorrang geven aan Belgische klanten is dat niet om enige afkomst an sich, maar vanwege de verhoudingen qua beschikbaarheid van de iPhone in Nederland en België. |
Citaat:
Stel dat de rollen omgekeerd waren, wat zou jij dan doen? |
Citaat:
Ik hoop dat dit nu opgeklaard is. PS: jullie contracten bij T-Mobile zijn vrij goeie deals. Je moet ze eens met de aanbiedingen hier vergelijken... Over de dekking kan ik natuurlijk niet meespreken. Maar als wij deals zouden hebben bij T-Mobile zoals jullie, zou ik de eerste zijn om er zo eentje te kopen. Maar dat is een andere discussie natuurlijk. |
Citaat:
De abonnementen van T-mobile zijn inderdaad goed, maar als de dekking niet goed is dan betaal ik toch liever €50,- meer (verschil prijs in het totaalplaatje) met een Belgisch toestel icm Vodafone Super Sim Only (weinig verschil qua belminuten/sms'jes/internet). ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De dekking van T-mobile is zelfs zo slecht dat je buiten de stad vaker geen dan wel bereik hebt. Zo goed werkt T-mobile. Tegelijkertijd is de service van deze telecom provider minstens vergelijkbaar met die van Mobistar. De wet zoals nu in Belgie straks wordt toegestaan, zal niet voor een verbetering voor jullie in Belgie worden, eerder krijg je dezelfde toestanden zoals in Nederland. Met uitzondering van het feit dat een unlocked toestel beschikbaar moet blijven in Belgie. Daar zijn jullie zelfs beter af. Als Nederlander heb ik evengoed bij Switch €100,- aanbetaald, dan verwacht ik op zijn minst gewoon een eerlijke behandeling op basis van wie eerst komt die eerst maalt. En niet een dat een Belg op basis van afkomst voorrang krijgt ten opzichte van iemand met een ander paspoort. Dat is gewoon discriminatie. Ik vergelijk het gewoon met kaartjes voor een popconcert, ook daar is het wie eerst komt die eerst maalt. En ja, jammer dan als de kaartjes uitverkocht zijn. Dat geeft niet een andere bevolkingsgroep het recht om via de achterdeur toch aan kaartjes te geraken. ---- Edit: We staan allemaal in dezelfde rij te wachten, hoe zou jij het vinden als degene die achter je staat uit de rij wordt gehaald en voorrang krijgt? In feite moeten we ook niet de winkels de schuld geven, maar Apple die deze hele heisa op deze manier heeft opgezet. Het blijft natuurlijk flauwekul dat je niet gewoon in iedere winkel zelf kunt bepalen of je een telefoon wilt hebben met of zonder abonnement en vrije keuze voor de provider. Het recht van een vrije keuze voor een provider heb je in Nederland eigenlijk niet als je een iPhone wilt hebben. En wil je dus een andere provider, dan zul je als Nederlander helaas gedwongen worden om in het buitenland in dit geval je boodschappen te doen. |
Citaat:
|
Een reden waarom de winkels voorrang zouden geven aan belgische klanten is omdat deze dan misschien nog eens terug komen om iets anders te kopen. Een nederlander zal niet speciaal naar belgië rijden om weet ik veel wat te gaan kopen in een belgische winkel als ze dat in nederland wel hebben. Het enige waarom die nederlander terug zou komen is als er een probleem is met de iphone. En aangezien ze niet veel winst maken op de iphone's, is het commercieel beter bekeken om eerst aan de belgen te verkopen en later (als er genoeg voorraad is) aan de nederlanders.
commercieel gezien zou het dus beter zijn om voorrang te geven aan de belgen. |
ze hadden er maar 5 binnen gehad 32 gb wit helaas, ik heb ze ook al aan de lijn gehad, dus nog even geduld :D
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:47. |