heb iphone 3GS 32gb zwart vandaag ontvangen
gereserveerd eind juni, Mobistar Mortsel (eerste op lijst) |
ik heb vandaag een 32G wit besteld bij Mobistar aan de keyserlei in Antwerpen. In eerste instantie werd verteld dat de wachttijd lang kon zijn, maar toen ik aangaf een witte 32g te willen, bleek ik nr 2 op de lijst. Die worden het minste besteld. Kans is groot dat ik al bij de volgende levering wordt gebeld.
Bij switch aan de meir zag ik inderdaad een bordje staan dat geen bestellingen meer worden aangenomen wegens lange wachttijd. |
Mobistar = knoei
Moet je mij eens uitleggen waarom je in Nederland zo een iPhone kunt gaan halen dus geen stockproblemen (welliswaar met een abo) en dat bij Mobistar het een enorm probleem is. Vorige week ben ik naar een Mobistarwinkel (Merksem bij Antwerpen) gegaan om te vragen wanneer komen er iPhones? We weten het niet wist die kerel te vertellen kan elk moment ofwel volgende week zijn, reservaties konden ze niet aannemen (in mobistar Turnhout gaat het wel), bel elke dag eens terug wisten ze mij te vertellen. Waarop ik repliceerde met, jullie nemen toch niet op zei hij : ja we nemen altijd op als het niet te druk is. De dag erna heb ik (zonder overdrijven) 57 x gebeld naar die winkel zonder dat ze éénmaal opnamen. Ik ben dan naar de winkel gereden voor de winkel gaan staan (stonden 0 zip nada klanten in de winkel) gebeld en die 2 snullen stonden daar wat te lummelen achter hun PC zonder de telefoon te beantwoorden, ik wist genoeg. Ik heb ook de indruk dat ze niet de waarheid vertellen over leveringen, daarom wil ik vragen of er iemand tussen 16/07 en 18/07 een iPhone heeft bemachtigd bij Mobistar Merksem. In elk geval dit voorval gaat aangetekend naar Mobistar |
Ik ben wel benieuwd of je op je aangetekend schrijven antwoord gaat krijgen van Mobistar..
Hou ons op de hoogte :D |
Citaat:
Als je belt met Mobistar laten ze hem net zolang overgaan totdat je wordt doorverbonden met de centrale voicemail. Ik heb deze ervaring trouwens met alle Mobistar winkels. Heb laatste weken eens rondgebeld en kreeg bijna overal voicemail, behalve bij het Mobistar center in Wijnegem. Maar daar waren ze super onvriendelijk over de telefoon. |
Citaat:
Het zou mij niet verbazen, de geruchten dat je als Nederlander op een 'tweede' lijstje komt te staan worden nu toch echt steeds sterker. Zelf heb ik op 29/6 een 32gb versie besteld bij Switch, maar je hoort vervolgens helemaal niets meer, terwijl je her en der wel leest dat er belgen zijn die de iphone na een week wachten kunnen ophalen. Misschien dat het dan allemaal 16gb versies zijn, maar ik vind het verdacht. Volgens mij verteld Switch ook niet op welke plaats je staat op de wachtlijst. |
Citaat:
Ik ben overigens op jacht naar een 16GB+zwart. |
Citaat:
Apple is toch ook wel bij de schuldigen maar met Mobistar in zee gaan was waarschijnlijk de grootste fout. De studenten onder ons hebben nu de tijd om te kamperen voor een van de Mobistarcenters maar de werkende zielen zoals ik zullen braafjes moeten wachten tot die telefoon overgaat met de verlossing.... wat een gezeik allemaal! |
Sta al sinds 15/6 op de lijst bij Easy-m, als ik ze mail krijg ik gewoonweg geen reactie; erg lomp!
Bij switch sinds 4/7. |
Citaat:
|
Hmm. zie nu zelf dat de bestelling van switch niet meer in het systeem staat als ik inlog.
Switch = Maasmechelen Easy-M = Turnhout |
Eigenaardig toch allemaal : vooral het grote verschil tussen de Mobistar Centers onderling !
Ik heb in Vilvoorde NOOIT problemen gehad, en de telefoon wordt er altijd opgenomen !! (maar ze hebben er nu - veronderstel ik - evenmin toestellen op voorraad) |
Ik heb al wel medelijden met werknemers van mobistar als apple ieder jaar een nieuwe iphone uitbrengt en het telkens zo'n fiasco wordt... .
Voor m'n 3G heb ik vier maanden geduld moeten hebben,ben benieuwd hoelang het nu zal duren... . |
Citaat:
|
Hoeveel mensen hebbei nu al via mobistar wat gelevert gehad.
En hoe lang heefd dat geduurt? |
Mijn bestelling is ook niet meer te zien :s
Maar even mailen dan. |
Citaat:
|
Volgens mij zegt elke Mobistar gewoon iets anders. Van onderlinge communicatie hebben ze ook nog nooit van gehoord. Hetzelfde voor het niet opnemen van de telefoon. Echt een bagger bedrijf.
|
Ik neem aan dat je de bestelling bij historiek zult zien normaal gesproken? Heb daar eigenlijk niet eerder gekeken sinds ik bij Switch de 32 gb besteld heb, maar ook ik kan hier nu niet doorklikken. Ik heb overigens al gemaild om te vragen hoe het zit met de plaats in de reserveringslijst.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:37. |