iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/35213-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-1-a.html)

AJLA 12-07-09 15:34

net mijn Nokia E71 verkocht... NOU KOM OP MOBISTAR! IK WIL EEN IPHONE 3GS!!! volgooien die winkels

Mazereeuw 12-07-09 15:42

Rustig afwachten dus en hopen dat Apple/Mobistar binnenkort weer wat toestellen de deur uit doet.

junkyjump 12-07-09 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AJLA (Bericht 322823)
net mijn Nokia E71 verkocht... NOU KOM OP MOBISTAR! IK WIL EEN IPHONE 3GS!!! volgooien die winkels

Off topic: Ook een mooi toestel die E71!;)

sh4dy 12-07-09 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thewong (Bericht 322148)
Ok, moest vandaag iemand ophalen op Zaventem. Dus ben bijna alle Centers langsgeweest op de weg van mijn huis naar Zaventem: Maasmechelen, Genk, Zolder, Diest, Aarschot en Leuven.
Conclusie: nergens te krijgen en minimaal een wachttijd van een maand... :(

heey ik had precies hetzelfde... ik moest laatst ook me broer ophalen op zaventem.. maar had alvast alle shops in de buurt gebeld.. hier werd mij verteld dat ze overal uitverkochtr waren.. echt balen.. hierop vertrouwd ben ik vanaf het vliegveld maar direct terug gereden.. maarja jou bericht bevestigd het dat er ook echt nerges meer voorraad was.

echt balen dat er zo weinig voorraad is:mad:

tulip18 12-07-09 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FMJ (Bericht 322804)
Misverstandje, schijnbaar wilden ze bij Mobistar toch niet reserveren :mad:
Nu maar gereserveerd bij switchshops.be (100,- aanbetaald), ben benieuwd hoe lang het gaat duren...

Bij switchshop in Oostende is de wachttijd ongeveer 5 weken heb ik via een kennis gehoord.

Geduld is een schone zaak......:rolleyes:

AJLA 13-07-09 09:10

weet iemand hoe het in brussel zit? er zijn daar zoveel mobistar shops en ik ben er toch vandaag

boneman 13-07-09 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AJLA (Bericht 323128)
weet iemand hoe het in brussel zit? er zijn daar zoveel mobistar shops en ik ben er toch vandaag

In Brussel tot hier toe nergens geen stock (vrijdag was dat alleszins toch al zo).

yellowsnow 13-07-09 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N33D (Bericht 322421)
Mijn vriendin haar oplader was kapot, dus wij vandaag terug naar de winkel ( ik heb die van mij gister kunnen halen ) Maar er stond nu een bordje dat de iPhone uit voorraad leverbaar was. In Rotterdam TMobile Lijnbaan.

Ze heeft ook een gehele nieuwe iPhone gehad (binnen 8 dagen is dat). Wel beter dat hij dus op voorraad was.

T-Mobile op de lijnbaan heeft nog iPhones op voorraad (vanmiddag tenminste), maar alleen witte. De zwarte zijn populairder (helaas voor mij) :(

stekkie00 13-07-09 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Juan (Bericht 321897)
Ik denk dat iedereen dat wil.
Gisteren S&S Hasselt nog eens gecontacteerd. Zij weten niets van levertijd en kunnen me zelfs niets zeggen van mijn plaats op de lijst (kunnen ze naar eigen zeggen niet opzoeken).

hehe ik had ook gebeld naar mijn plaatselijke mobistar center. Ik vroeg ook hoeveelst ik op de lijst stond. Deze verkoper vertelde mij ook dat dit niet opgezocht mocht worden. Heb er dan een beetje mee gespot en uiteindelijk was hij het gaan opzoeken in de PC. Dit is dus wel mogelijk. Ze moeten toch ergens een lijst bijhouden :p
levertijd : 2weken
status : 1 week geleden besteld : 20ste op de wachtlijst
==> dek dat 2 weken krap ga worden :rolleyes:

Arnold-JR 13-07-09 18:30

Pfff wat een ***** zooi bij hun, nou heb er weinig hoop ik dat ik hem voglend weekeinde kan halen.

Polansky 13-07-09 19:15

Ik hoor ernstige berichten dat Mobistar alle Iphones achterhoudt om deze te voorzien van een simlock en deze pas na goedkeuring door het parlement in september weer vrij te geven voor distributie.

Dit zou een kleine ramp betekenen voor iedereen die een simlockvrij toestel willen gebruiken bij een andere provider. Hopenlijk komen ze snel, want ik begin me nu toch echt enigszins zorgen te maken. Heb 100 euro aanbetaald bij Switch, maar heb als Nederlander natuurlijk niets aan een telefoon met simlock en een belgisch abbo.

mylifetime 13-07-09 19:23

Ja dag! Ze kunnen echt niet even twee maanden lang een telefoon achter houden hoor!

Waar lees je dit bovendien?

Polansky 13-07-09 19:27

Het zijn natuurlijk geruchten, maar ik last het bij de buren op OneMoreThing bij een reactie van een medewerker van een APR over een verhaaltje over het feit dat de Belgen binnenkort goedkoper aan een iPhone kunnen komen....

Northsider 13-07-09 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Polansky (Bericht 323405)
Ik hoor ernstige berichten dat Mobistar alle Iphones achterhoudt om deze te voorzien van een simlock en deze pas na goedkeuring door het parlement in september weer vrij te geven voor distributie.

Dit zou een kleine ramp betekenen voor iedereen die een simlockvrij toestel willen gebruiken bij een andere provider. Hopenlijk komen ze snel, want ik begin me nu toch echt enigszins zorgen te maken. Heb 100 euro aanbetaald bij Switch, maar heb als Nederlander natuurlijk niets aan een telefoon met simlock en een belgisch abbo.

Wat is je bron voor deze informatie?
Kan me niet voorstellen dat het zo is, lang niet iedereen koopt een iPhone zonder er een abonnement bij te nemen. De mensen die wel van plan zijn een abonnement af te sluiten krijgen hier op deze manier ook geen kans voor.

Mocht t echt zo zijn, dan mag dat voorschot uiteraard snel terug worden betaald. Zolang niets geleverd is, kun je nog van de bestelling afzien. Het is ook nergens terug te vinden dat dat niet het geval zou zijn.

Londonforever 13-07-09 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Polansky (Bericht 323405)

Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat simlocks verboden zijn en blijven in België?

Daarbij, het is niet Mobistar maar Apple die de simlocks er op zet.

Heel ernstig, ja ja...

g4ce 13-07-09 20:41

Koppelverkoop en simlock zijn 2 afzonderlijke items.

Het is niet omdat men nu koppelverkoop gaat toestaan (moet trouwens nog door Raad Van State worden goedgekeurd) dat er ineens een simlock aan te pas komt.

Naar de laatste berichten die ik heb gehoord zal men waarschijnlijk kunnen kiezen voor een goedkoop (lees: gesubsidieerd) toestel met een abonnement of de volle pot betalen en enkel een toestel aanschaffen.

Ook is het zo dat de simlock in België bij wet verboden is, dus ook met koppelverkoop zal dit niet veranderen.

Polansky 13-07-09 20:58

Ik ben maar een 'domme hollander' hoor...
Als Nederlander weet ik natuurlijk ook niet exact hoe de wetgeving in Belgie is/wordt geregeld.

Goed om te horen dat simlock in Belgie verboden blijft, dat stelt me weer wat gerust.

Blaster 13-07-09 21:40

Kunnen jullie die iPhones dan niet Jailbreaken of Unlocken of weet ik veel wat ??

Werkt dit niet op een iPhone met een simlock erop ofwat ???

blackdisque 13-07-09 22:16

ze doen het nu al , kheb mijn iphone moeten omwisselen omdat ik een probleem had met het scherm ik kreeg een gesimlocked toestel terug.... ik zat met mobile vikings maar ben moeten overstappen naar mobistar.... ik wil dit aanklagen maar weet nog nie hoe...

WDS001 13-07-09 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blackdisque (Bericht 323559)
ze doen het nu al , kheb mijn iphone moeten omwisselen omdat ik een probleem had met het scherm ik kreeg een gesimlocked toestel terug.... ik zat met mobile vikings maar ben moeten overstappen naar mobistar.... ik wil dit aanklagen maar weet nog nie hoe...

Moeten overstappen? :eek:
Ze kunnen je daar toch niet voor verplichten..
Simlock is trouwens verboden in België!

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:22.