net mijn Nokia E71 verkocht... NOU KOM OP MOBISTAR! IK WIL EEN IPHONE 3GS!!! volgooien die winkels
|
Rustig afwachten dus en hopen dat Apple/Mobistar binnenkort weer wat toestellen de deur uit doet.
|
Citaat:
|
Citaat:
echt balen dat er zo weinig voorraad is:mad: |
Citaat:
Bij switchshop in Oostende is de wachttijd ongeveer 5 weken heb ik via een kennis gehoord. Geduld is een schone zaak......:rolleyes: |
weet iemand hoe het in brussel zit? er zijn daar zoveel mobistar shops en ik ben er toch vandaag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
levertijd : 2weken status : 1 week geleden besteld : 20ste op de wachtlijst ==> dek dat 2 weken krap ga worden :rolleyes: |
Pfff wat een ***** zooi bij hun, nou heb er weinig hoop ik dat ik hem voglend weekeinde kan halen.
|
Ik hoor ernstige berichten dat Mobistar alle Iphones achterhoudt om deze te voorzien van een simlock en deze pas na goedkeuring door het parlement in september weer vrij te geven voor distributie.
Dit zou een kleine ramp betekenen voor iedereen die een simlockvrij toestel willen gebruiken bij een andere provider. Hopenlijk komen ze snel, want ik begin me nu toch echt enigszins zorgen te maken. Heb 100 euro aanbetaald bij Switch, maar heb als Nederlander natuurlijk niets aan een telefoon met simlock en een belgisch abbo. |
Ja dag! Ze kunnen echt niet even twee maanden lang een telefoon achter houden hoor!
Waar lees je dit bovendien? |
Het zijn natuurlijk geruchten, maar ik last het bij de buren op OneMoreThing bij een reactie van een medewerker van een APR over een verhaaltje over het feit dat de Belgen binnenkort goedkoper aan een iPhone kunnen komen....
|
Citaat:
Kan me niet voorstellen dat het zo is, lang niet iedereen koopt een iPhone zonder er een abonnement bij te nemen. De mensen die wel van plan zijn een abonnement af te sluiten krijgen hier op deze manier ook geen kans voor. Mocht t echt zo zijn, dan mag dat voorschot uiteraard snel terug worden betaald. Zolang niets geleverd is, kun je nog van de bestelling afzien. Het is ook nergens terug te vinden dat dat niet het geval zou zijn. |
Citaat:
Daarbij, het is niet Mobistar maar Apple die de simlocks er op zet. Heel ernstig, ja ja... |
Koppelverkoop en simlock zijn 2 afzonderlijke items.
Het is niet omdat men nu koppelverkoop gaat toestaan (moet trouwens nog door Raad Van State worden goedgekeurd) dat er ineens een simlock aan te pas komt. Naar de laatste berichten die ik heb gehoord zal men waarschijnlijk kunnen kiezen voor een goedkoop (lees: gesubsidieerd) toestel met een abonnement of de volle pot betalen en enkel een toestel aanschaffen. Ook is het zo dat de simlock in België bij wet verboden is, dus ook met koppelverkoop zal dit niet veranderen. |
Ik ben maar een 'domme hollander' hoor...
Als Nederlander weet ik natuurlijk ook niet exact hoe de wetgeving in Belgie is/wordt geregeld. Goed om te horen dat simlock in Belgie verboden blijft, dat stelt me weer wat gerust. |
Kunnen jullie die iPhones dan niet Jailbreaken of Unlocken of weet ik veel wat ??
Werkt dit niet op een iPhone met een simlock erop ofwat ??? |
ze doen het nu al , kheb mijn iphone moeten omwisselen omdat ik een probleem had met het scherm ik kreeg een gesimlocked toestel terug.... ik zat met mobile vikings maar ben moeten overstappen naar mobistar.... ik wil dit aanklagen maar weet nog nie hoe...
|
Citaat:
Ze kunnen je daar toch niet voor verplichten.. Simlock is trouwens verboden in België! |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:22. |