Hoe heb je het voorschot betaald bij Switch.
Want ik krijg bij het onderdeel facturatie dat ik mn adres in moet vullen en dan staat er bij land, Belgie, wat ik niet aan kan passen terwijl ik bij mijn profiel netjes Nederland ingevuld heb |
Ik heb de voorschot met mijn creditcard betaald. Bij gemeente heb ik achter mijn woonplaats Nederland ingevuld. Ik heb verder aangegeven dat ik de Iphone kom ophalen zodra de bestelling binnen is. Tot nu toe is mijn order/betaling goedgekeurd. Afwachten dus maar.
|
Goed, ben benieuwd, nu is het wachten maar
|
ja ik wil ook graag weten wanneer er nieuwe voorraad komt?
heel belgie, geen voorraad? |
nog iemand in wijnegem shoppingcenter besteld? ik sta daar eerste op de wachtlijst.... dus als iemand al 1 heeft af gaan halen, klopt er iets niet.:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb hetzelfd probleem als hawknl. Kan ik die factuurgegevens gewoon op belgie laten staan?
|
Citaat:
Gewoon tussen haakjes Nederland achter je adresgegevens zetten. Zo heb ik het in ieder geval gedaan. Bestelling geplaatst 29/6 voor de 32Gb versie. Helaas nog geen bericht van Switch overigens, hoop dus maar op morgen of overmorgen. Want de 16Gb versies lopen redelijk door zo te lezen. |
Besteld bij Switch en HCW...
Over Mobistar lees ik alleen maar zeer negatieve verhalen dus heb maar een 32GB besteld bij HCW en Switch tegelijk. Heb geen al te hoge verwachtingen verder. Mocht ik er 1 binnen krijgen bestel ik die ander maar af (of zet 'm hier te koop). Ben benieuwd!
|
Ik heb hem ook besteld. Hem bij de factuur gewoon België staan. Hopen dat dit goed komt.
Krijg je btw nog een bevestigingsmail? Ik heb alleen een mail gekregen waar in staat: Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ontving tegelijk met die mededeling ook de bevestiging van de bestelling.
|
Is dat de mail die begint met:
Citaat:
|
die heb ik ook, maar daarnaast ontving ik:
************************************************************ * Uw order is aanvaard. ************************************************************ Betalingsgegevens ----------------- Begunstigde : IT Pro Adres : Blauwtorenplein 6-8 BE-2000 Antwerpen Internetsite : [SIZE=2][SIZE=2]http://www.switchshops.be[/SIZE][/SIZE] [SIZE=2] Besteldatum : 06/07/2009 9:20:11 [/SIZE] |
Ow die heb ik ook gehad:)
|
Citaat:
|
Ik was Zaterdag bij Mobistar Kapellen, geen voorraad en kon niet op een wachtlijst :(
|
Mobistar Kapellen, geen voorraad afgelopen zaterdag en kon ook niet op een wachtlijst. Mocht wel bellen, maar die nemen ze tot nu toe niet op :(
|
Ik was daar ook aan het proberen, maar kon het niet vinden. Waar ZIT die? (of zitten ze in die promenade?)
Verder gok ik dat het gewoon een paar weken wachten wordt, daar lijkt het in elk geval wel op :( |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:45. |