iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/35213-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-1-a.html)

hawknl 06-07-09 12:32

Hoe heb je het voorschot betaald bij Switch.
Want ik krijg bij het onderdeel facturatie dat ik mn adres in moet vullen
en dan staat er bij land, Belgie, wat ik niet aan kan passen
terwijl ik bij mijn profiel netjes Nederland ingevuld heb

Reinder-Jan 06-07-09 13:16

Ik heb de voorschot met mijn creditcard betaald. Bij gemeente heb ik achter mijn woonplaats Nederland ingevuld. Ik heb verder aangegeven dat ik de Iphone kom ophalen zodra de bestelling binnen is. Tot nu toe is mijn order/betaling goedgekeurd. Afwachten dus maar.

hawknl 06-07-09 13:34

Goed, ben benieuwd, nu is het wachten maar

CHILLL 06-07-09 13:35

ja ik wil ook graag weten wanneer er nieuwe voorraad komt?
heel belgie, geen voorraad?

phreakster 06-07-09 13:55

nog iemand in wijnegem shoppingcenter besteld? ik sta daar eerste op de wachtlijst.... dus als iemand al 1 heeft af gaan halen, klopt er iets niet.:rolleyes:

TNG 06-07-09 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reinder-Jan (Bericht 319104)
Ik heb de voorschot met mijn creditcard betaald. Bij gemeente heb ik achter mijn woonplaats Nederland ingevuld. Ik heb verder aangegeven dat ik de Iphone kom ophalen zodra de bestelling binnen is. Tot nu toe is mijn order/betaling goedgekeurd. Afwachten dus maar.

Goed nieuws voor Nederlanders! Ik heb 29-6 een 16GB Black besteld op de Switch website en een voorschot betaald per creditcard. Heb ook "Nederland" achter mijn plaatsnaam gezet. Ben vandaag gebeld door Switch dat ik hem kan komen afhalen, wachttijd dus precies een week, valt reuze mee!

Undertaxxx 06-07-09 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TNG (Bericht 319199)
Goed nieuws voor Nederlanders! Ik heb 29-6 een 16GB Black besteld op de Switch website en een voorschot betaald per creditcard. Heb ook "Nederland" achter mijn plaatsnaam gezet. Ben vandaag gebeld door Switch dat ik hem kan komen afhalen, wachttijd dus precies een week, valt reuze mee!

Er zijn dus blijkbaar vrijdag ofwel vandaag nieuwe leveringen gebeurt door apple. Ik had de shop (Mobistar Heist-Op-Den-Berg) vorige week al eens gebeld en toen waren ze op en ze hadden geen idee wanneer de nieuwe levering was. Vandaag bel ik nog even en tot mijn verbazing hadden ze gewoon voorraad nu, waren wel maar 2 stuks (Zwart 16GB).

Destiny 06-07-09 17:27

Ik heb hetzelfd probleem als hawknl. Kan ik die factuurgegevens gewoon op belgie laten staan?

Polansky 06-07-09 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 319272)
Ik heb hetzelfd probleem als hawknl. Kan ik die factuurgegevens gewoon op belgie laten staan?

Gewoon tussen haakjes Nederland achter je adresgegevens zetten.
Zo heb ik het in ieder geval gedaan.

Bestelling geplaatst 29/6 voor de 32Gb versie.
Helaas nog geen bericht van Switch overigens, hoop dus maar op morgen of overmorgen. Want de 16Gb versies lopen redelijk door zo te lezen.

eddythepeddy 06-07-09 18:32

Besteld bij Switch en HCW...

Over Mobistar lees ik alleen maar zeer negatieve verhalen dus heb maar een 32GB besteld bij HCW en Switch tegelijk. Heb geen al te hoge verwachtingen verder. Mocht ik er 1 binnen krijgen bestel ik die ander maar af (of zet 'm hier te koop). Ben benieuwd!

Destiny 06-07-09 18:39

Ik heb hem ook besteld. Hem bij de factuur gewoon België staan. Hopen dat dit goed komt.

Krijg je btw nog een bevestigingsmail? Ik heb alleen een mail gekregen waar in staat:

Citaat:

Jouw bestelling werd verstuurd naar onze sales afdeling en zal door hen verder verwerkt worden.* Wij verwittigen je van zodra alle produkten op voorraad zijn.
Alvast bedankt voor je vertrouwen in Switch.

Undertaxxx 06-07-09 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eddythepeddy (Bericht 319321)
Over Mobistar lees ik alleen maar zeer negatieve verhalen dus heb maar een 32GB besteld bij HCW en Switch tegelijk. Heb geen al te hoge verwachtingen verder. Mocht ik er 1 binnen krijgen bestel ik die ander maar af (of zet 'm hier te koop). Ben benieuwd!

HCW & Switch krijgen hun levering via Mobistar, de garantie passeert daarna ook eerst mobistar. Hij is de enige officiële verdeler van de iPhone 3GS in België, zij beslissen dus wat waar wordt voorzien. Daarom zijn winkels zoals switch etc zo lastig omdat ze mobistar verdenken van oneerlijke concurentie door eerst hun eigen shops van voldoende voorraad te voorzien en daarna pas de andere niet-mobistar shops.

aapjepiet 06-07-09 19:05

Ik ontving tegelijk met die mededeling ook de bevestiging van de bestelling.

Destiny 06-07-09 19:07

Is dat de mail die begint met:

Citaat:

Beste Marco Snels,

Hartelijk dank voor je bestelling van 06-07-2009 bij switchshops.be

aapjepiet 06-07-09 19:34

die heb ik ook, maar daarnaast ontving ik:

* Uw order is aanvaard.
Betalingsgegevens
-----------------
Begunstigde : IT Pro
Adres : Blauwtorenplein 6-8

BE-2000 Antwerpen
Internetsite : [SIZE=2][SIZE=2]http://www.switchshops.be[/SIZE][/SIZE]
[SIZE=2]
Besteldatum : 06/07/2009 9:20:11
[/SIZE]

Destiny 06-07-09 19:37

Ow die heb ik ook gehad:)

SkandalouZ 06-07-09 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TNG (Bericht 319199)

Mooi nu ff afwacten wanneer ze mij gaan bellen =)

nl_sailor 06-07-09 21:39

Ik was Zaterdag bij Mobistar Kapellen, geen voorraad en kon niet op een wachtlijst :(

nl_sailor 06-07-09 21:41

Mobistar Kapellen, geen voorraad afgelopen zaterdag en kon ook niet op een wachtlijst. Mocht wel bellen, maar die nemen ze tot nu toe niet op :(

pdw75 06-07-09 22:39

Ik was daar ook aan het proberen, maar kon het niet vinden. Waar ZIT die? (of zitten ze in die promenade?)

Verder gok ik dat het gewoon een paar weken wachten wordt, daar lijkt het in elk geval wel op :(

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:45.