Ik kom net bij de Mediamarkt Amsterdam Arena vandaan; daar hebben ze voldoende 3GS iphones beschikbaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar daar verkopen ze alleen maar toestellen in combinatie met abonnement bij t-mobile neem ik aan? |
Werner85, wanneer heb jij besteld bij HCW?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik volg dit topic al enkele weken, maar ga nu toch ook eens reageren hier...
Verleden week donderdag in Mobistar shop mij op de lijst gezet (onderaan een A4 pagina), en daarnet ben ik hem gaan afhalen... Dus is nog vrij snel gegaan. Ik zag nog wel wat iPhone doosjes liggen naast de mijne, maar waarschijnlijk wel allemaal gereserveerd... Type iPhone: 3G S 16GB zwart Mobistar shop: Ninove En nu wat "spelen" ermee ;-) |
Citaat:
Welke winkels bel je dan want Turnhout en Mol + omstreken nemen niet op |
Ik heb een witte 32G besteld op 27/6 rond de middag in Antwerpen in de Huidevetterstraat. Nog niks gehoord en ik begin een beetje nijdig te worden gezien de verkoper zei dat het zou duren tot 'eind volgende week'. 'eind volgende week' was vorige vrijdag 3/7. grrr.
|
Citaat:
|
Ik heb een iPhone 3GS besteld bij Switch en 100 euro aanbetaald. Nou staat er bij mijn historiek: Deze order werd gecontroleerd. Is dit bij meerdere mensen of hebben jullie meer statussen?
|
En wat kosten ze dan? En zijn ze dan simlockvrij. En wat zijn de prijzen?
|
Bij mij staat ie op "Deze bestelling werd genoteerd"
|
wanneer besteld destiny?
|
Citaat:
|
Afgelopen Maandag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ze net gebeld en wordt alleen met abbo verkocht
|
Citaat:
Ben overigens zelf ook wel even een dagje naar Londen gegaan voor de iPhone 2G destijds, maar daarbij was het een ander verhaal, toen was op het Europese vaste land nergens nog een iPhone te krijgen. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:27. |