Citaat:
Hij zegt simlock actief en vraagt je om hem te ontgrendelen, dan voer je gewoon de sim pincode in en kan dan gaan bellen. Heeft niets met een of andere provider en/of country lock te maken. |
Citaat:
|
Ben op 8-juli (afgelopen woensdag) in Lommel en Mol geweest. Geen voorraad en geen idee wanneer er weer geleverd zou worden.
In Lommel trouwens bij het Mobistar Center en een "gewone" Mobistar winkel geweest. In die laatste kostte hij 775 ipv 675. Toen ik vroeg waarom hij geen 675 kostte zei de verkoper: "dat dat hun recht was. Anders moest je hem maar bij Mobistar zelf gaan halen". Bij Mobistar Center in Mol zei de verkoper dat dat helemaal niet mag. Dus wees gewaarschuwd. Kan ook zijn omdat wij geen belgen zijn mss ;-) |
Hoe kun je trouwens opzoeken waar "gewone" Mobistar winkels liggen? Op de site vind je alleen de locaties van de "Centers".
|
Nou, ik heb gisteren een stuk of 10 keer verschillende Mobistar winkels gebeld, maar denk maar niet dat er opgenomen wordt... :mad:
Gelukkig heb ik schoonfamilie in België en gelukkig konden zij wel een Mobistar winkel te pakken krijgen. Toestel gereserveerd, levertijd werd geschat op ca. 4 a 5 weken..... Nou verwacht ik niet dat het ook echt zo lang gaat duren, maar goed. Ben wel blij dat ik niet zelf 'als Hollander' het toestel hoef op te halen, als ik die verhalen zo lees... |
Citaat:
In Lommel zitten er dus 2 Mobistars in een straat. |
De vraag was ook niet specifiek aan jouw gericht... Is er geen manier op de "gewone" winkels op te zoeken...?
|
thewong,
mobistar centers zijn de winkels die mobistar zelf uitbaat of die uitgebaat worden door een franchisenemer. Dit zijn ook de enige winkels die de iPhone in België mogen verkopen samen met nog een handvol andere partners zoals de switch winkels, Lab9, S&S. Bij mobistarcenters ga je enkel services van mobistar vinden. Er zijn nog hopen andere telefoonwinkels die mobistar abbonementen enzo verkopen maar deze zullen naast mobistar ook nog andere abonnementen verkopen en deze verkopen dus geen iPhones. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik geluk heb gehad om mijn iphone 3GS op de releasedatum te kunnen kopen in Mobistar center Kapellestraat Oostende. Er was voorraad en niet echt een run op die toestellen. Ik weet niet of ze nog beschikbaar zijn op dit moment......
Ik ben er vriendelijk en correct geholpen en men heeft zelfs niet geprobeerd mij een mobistar abonnement aan te smeren.:cool: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
inderdaad, nu een witte vastkrijgen is niet simpel. kan er van meespreken. :mad: |
mobistar in brussel, antwerpen en kapellen helaas allemaal uitverkocht. Per keer krijgen ze maar 5 iphones binnen.....
|
Correctomundo!!
|
Citaat:
|
Heeft het zin om naar maasmechellen te rijden? of naar Lanaken?
|
Citaat:
Er zijn dus genoeg wachtende voor je op een of andere lijst voordat je op goed geluk eentje kan bemachtigen. |
Citaat:
OK, het is gewoon niet simpel een iphone vast te krijgen. ik dacht dat het deze keer allemaal vlotter ging verlopen? niet dus.... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:53. |