Citaat:
|
Citaat:
Moest ik nu weten dat die mute-knop die losstaat echt een productiefout is en de mute-knop er zeker gaat afvallen dan ga ik mijn iPhone zaterdag echt al binnen doen, natuurlijk is de vraag of die muteknop er zeker aanblijft of niet... :S |
Ook ik ben sinds vanmiddag de gelukkige eigenaar van een witte 32gb 3GS. Ik stond sinds 26/6 als nummer 1 op de lijst in Zolder, voor jullie die de statistiekjes bijhouden :-)
|
Ik sta 16e op de lijst bij Switch. Duurt ongeveer 2 weken wisten ze mij te vertellen. Erg aardige mensen
|
Ik sta nog op de lijst bij switch (sinds 1/7/2009). Ik lees zojuist de ze gestopt zijn met het aannemen van reservaties:
" iPhone 3GS tijdelijk niet beschikbaar bij Switch Beste klanten, de vraag naar de iPhone 3GS is echt enorm, maar helaas krijgen wij onvoldoende leveringen van Mobistar om aan de vraag te kunnen beantwoorden. Daarom is de iPhone 3GS tijdelijk niet meer te bestellen bij switch, noch via onze website of één van onze 7 shops.Van zodra wij acceptaleleveringstermijnen kunnen garanderen zullen we dit op onze site terug aankondigen. Klanten die reeds een order geplaatst hebben worden verwittigd van zodra hun toestel beschikbaar is. Het Switch Team. " |
Citaat:
Als jij nu als klant zegt dat je vb. om zakelijke of privé reden je iPhone gedurende die periode niet kon missen en je nu pas tijd hebt om hem binnen te brengen... We hebben het niet over een toestel die hij pas na de garantie-periode gaat binnenbrengen é, we hebben het hier over een nagelnieuw toestel die, als hij het pas in september zal binnenbrengen, nog steeds maar 2 maanden oud of zo zal zijn. |
Vind het echt bizzar dat de lever termijn zolang op kan lopen.
Je zou toch zeggen dat na 2 weken er meer dan voldoende voorraad zou zijn, dit is gewoon echt te triest voor woorden. Schande voor de gene die hier verantwoordelijk voor is Mobistar/Apple Vooral het gedeelte communicatie hebben ze in Belgie niet echt begrepen, niet eens lever termijnen bekend, wat een kneuzen. |
ik was waarsch een van de laatsten die besteld heeft via Switch website. (twee en een half uur geleden ongeveer). levertijd 4-7 weken.
|
Citaat:
Wanneer heb jij hem besteld bij Switch? |
Whahhahaah, die tekst staat er nog steeds.
http://iphone3g.mobistar.be/nl/image...m_levering.gif Waarom wekenlang wachten tot je toestel binnenkomt, als je het in je Mobistar Center meteen kan meenemen? Vanaf 26 juni vind je de iPhone 3G S al in de Mobistar Centers. Bron: Mobistar - iPhone3G S |
Wachtlijst is wachtlijst. Het zou toch niet zo mogen zijn omdat je 'hollander' bent je langer moet wachten. Dat is van den zotte zullen we maar zeggen.
Een belg die later komt, heeft immmers toch ook pas later beslist dat hij zo'n ding wil hebben. Een reseller zou het al helemaal niet moeten uitmaken, die verdient enkel aan de iphone niet aan een eventueel abonnement. Ook een belg kan immers beslissen geen abonnement bij mobistar te willen. |
Van degenen die nu wel voorzien zijn, zijn hier mensen bij die een zwarte 32 gb hadden gereserveerd? Iemand al via Switch voorzien van een 3GS?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ondertussen moeten sommige Belgen 3 weken wachten, sommigen spreken zelfs van leveringstermijnen van 1 september wachten voor ze een iPhone kunnen kopen. Wachtlijsten gaan bij sommige winkels in de vele tientallen en ze krijgen vaak maar 5 toestellen per levering. Vanuit dat standpunt is het erg oneerlijk dat Nederlanders die in eigen land veel sneller en gemakkelijker aan een iPhone kunnen geraken - al dan niet met abonnemet - hier de wachtlijsten voor de Belgen nog langer maken. Ik snap je punt, maar ik hoop dat je ook kan inzien waar dit wachtende Belgische klanten tegen de borst stuit. Zo zijn er hier mensen die weken wachten op een toestel en dan zien op Nederlandse 2ehands sites dat sommigen naar hier afzakten om snel de eerste exemplaren mee te grijpen om ze dan op die sites aan woekerprijzen terug te verkopen. |
Citaat:
Wat zou jij doen: €950,- of €675,- betalen voor een 32gb versie? |
wat een gezeik allemaal... iedereen heeft recht om een Iphone in Belgie te kopen, als ik hier bij de albert hein belgen zie staan ga ik toch ook niet roepen dat ze maar in Belgie boodschappen moeten gaan doen.. stelletje egoisten
|
Bij Albert Hein zijn er natuurlijk tomatenconcerven genoeg, dus niemand zal daar problemen mee hebben. Ik ook niet als je naar Carrefour ne zak patatten komt halen.
Pas wanneer het moeilijk wordt om een bepaald produkt te krijgen zullen we nog eens spreken. In elk geval noorderburen doe jullie best om aan een 3GS te geraken hier :) |
Zullen we het vanaf nu weer gewoon over de iPhone 3GS hebben en Mobistar :) En niet die eindeloze nutteloze discussies.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:58. |