Levering iPhones
Vandaag staat in de krant (Het Laatste Nieuws) dat er deze week een grote lading iPhones wordt geleverd. Laat ons hopen dat we erbij zijn.
|
Ik heb zondag een iphone besteld in Antwerpen en ze zeiden 8 weken levertijd..
|
https://forum.iculture.nl/images/icons/icon2.gif Topics samengevoegd.
|
Toch even reageren op het hele simlockverhaal.
Op dit moment is er geen wet in de maak, noch een amendement. Moest dat zo zijn, zou dit al lang bekend zijn gemaakt, het debat over simlocks loopt al te lang en dit is een uitgelezen kans voor politici om in de kijker te kunnen lopen. Trouwens, zelfs moest die wet worden goedgekeurd, dan is het nog altijd niet zo dat die dezelfde dag in werking zal treden. Hier gaat bureaucratie en tijd over. Zet het dus uit jullie hoofd dat in september simlock mogelijk zal zijn in België binnen een wettelijk kader. |
Citaat:
|
Citaat:
Zou wel mooi zijn als het waar is... |
Citaat:
|
Belgisch adres?
Net telefonisch contact gehad met MobiStar Eeklo. Dame aan de lijn vertelde me dat er momenteel geen iPhones voorradig zijn. Bovendien moet je een Belgisch adres hebben om in aanmerking te komen, vulde ze aan. En dát is nieuw voor mij!
Klopt het dat je een Belgisch adres moet hebben, of kun je dat al omzeilen door een adres van een hotel op te geven? |
Citaat:
|
Net even op de italiaanse sites gekeken ( vodafone en tim ) ook daar volgen sde site totaal geen voorraad. Misschien distribueert Apple nu wel eerst naar de landen waar een paar dagen geleden de iphone is gereleased ?
|
ik vind heel dit gedoe van apple en mobistar nogal kinderachtig. Dat ze eerst hun stock eens goed bevoorraden. Als mijn Iphone nog langer als een maand op zich laat wachten, koop ik wel een andere toestel (android wss)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In oktober was het toen nog niet naar behoren. Maar ja, we moeten maar afwachten. Je kunt weinig anders. |
Volgens mij stelt Apple bewust België wat achter... Wellicht verdienen ze veel meer in landen waar de iPhone samen met een abonnement wordt verkocht en sturen ze hun toestellen liever eerst naar die landen (ook niet helemaal onlogisch).
|
Wat zou het Apple nu uitmaken of ze het toestel verkopen met of zonder abonnement?
Alleen de telco's - in dit geval Mobistar in België - hebben er baat bij om het mét abonnement te verkopen. Apple geeft daar echt niet om hoor, ze geven er alleen om dat ze de toestellen verkopen ;) |
Citaat:
Moest dat niet het geval zijn, dan had Apple al lang gewoon overal simlockvrije iPhones verkocht, want zo hadden ze hoe dan ook al meer toestellen kunnen verkopen. |
Citaat:
We leven hier in België en alles gaat traag heel traag |
Citaat:
Sim-lock wordt een andere zaak, de Belgische overheid blijft hiertegen en Europa kan de overheid niet verplichten hen hiertoe aan te passen. |
Ok moest ge mij niet geloven klacht is binnen bij testaankoop en ombusdienst telecom.
vandaag al telefoon gehad van testaankoop en dossier is opgesteld. Ik lieg hier absoluut niet om! Ik wil hier zelfs alles bewijzen die maar kan maken hier online zetten. Kga nog eens een proximuskaartje zoeken en een screenschot maken op itunes komt dan gewoon doodleuk te staan dat dit geen actief kaartje is of compatibel met het netwerk gelieve contact op te nemen met u provider. Deze melding heb ik gekregen met zowel 2 proximus kaartjes en als mijn mobile vikings kaart. En kom aub nie af met onervaren of toestanden ben 3jaar pctechnieker geweest kheb wel het één en ander uitgezocht en geprobeerd hoor.... In elk geval ik hou u op de hoogte van dit verhaal! |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:29. |