iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/35213-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-1-a.html)

WDS001 13-07-09 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blaster (Bericht 323532)
Kunnen jullie die iPhones dan niet Jailbreaken of Unlocken of weet ik veel wat ??

Werkt dit niet op een iPhone met een simlock erop ofwat ???

Wat heeft koppelverkoop of simlock nu te maken met jailbreaken :confused:

Koppelverkoop = 2 producten samen verkopen
Simlock = Toestel werkt maar met 1 provider (verboden in België!)

Elke iPhone kan je jailbreaken en gesimlockte iPhones kan je unlocken!

blackdisque 13-07-09 22:20

ze kunnen zeker niks verplichten maar als die verkoper daar zo met een stom gezicht staat nee dat kan nie dit toestel werkt perfect kijk maar.... idd met een mobistar kaartje werkt het perfect maar 2 procimus kaarten en mijn mobile vikings kaart geprobeerd het werkt echt niet!!!

WDS001 13-07-09 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blackdisque (Bericht 323567)
ze kunnen zeker niks verplichten maar als die verkoper daar zo met een stom gezicht staat nee dat kan nie dit toestel werkt perfect kijk maar.... idd met een mobistar kaartje werkt het perfect maar 2 procimus kaarten en mijn mobile vikings kaart geprobeerd het werkt echt niet!!!

Dus nu heb je een Mobistar abo dat je niet wilde :confused:
Ik zou direct naar Testaankoop oid stappen!

Mindblower008 13-07-09 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Polansky (Bericht 323405)
Ik hoor ernstige berichten dat Mobistar alle Iphones achterhoudt om deze te voorzien van een simlock en deze pas na goedkeuring door het parlement in september weer vrij te geven voor distributie.

Dit is echt te geestig voor woorden! ik lag plat toen ik dit las:)

iFilip 13-07-09 23:07

Gewoon je toestel kopen bij een Apple dealer! Dan kan er geen sprake zijn van de "twijfelachtige" simlock!

blackdisque 13-07-09 23:18

het zit zo dat ze een simlock erop zetten bij hun herstelfirm dynafix..... verkoper in hasselt heeft me dat ook al eens vemeld dat ze een probleem hadden met een toestel na dat die terug kwam van dynafix kon een proximus klant er nie op...

Scooter 13-07-09 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blackdisque (Bericht 323600)
het zit zo dat ze een simlock erop zetten bij hun herstelfirm dynafix..... verkoper in hasselt heeft me dat ook al eens vemeld dat ze een probleem hadden met een toestel na dat die terug kwam van dynafix kon een proximus klant er nie op...

Maar mogen ze zomaar al een simlock eropzetten?
Ik dacht dat dit niet mocht in België?

blackdisque 13-07-09 23:54

idd niet daarmee da ik er verder mee wil gaan....

pietjebel 14-07-09 01:17

Wat een geklungel.

Als de wet in België er door komt dan zal het nog druk worden in Italië.
Wat een kinderachtig simlock geklungel allemaal.
En wat een kruideniers distributie geklungel van Apple.

Intred 14-07-09 08:33

Kan er iemand een bericht zetten van zodra hij een iphone 3gs verkregen heeft, vorige week in Brussel zeiden ze me dat ze die week geen enkele iphone binnen hebben gekregen terwijl ze er dus wel verwachten :s

MaartenRaemakers 14-07-09 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Intred (Bericht 323680)
Kan er iemand een bericht zetten van zodra hij een iphone 3gs verkregen heeft, vorige week in Brussel zeiden ze me dat ze die week geen enkele iphone binnen hebben gekregen terwijl ze er dus wel verwachten :s

Ik heb het zelfde te horen gekregen in st-truiden. ook niks binnen gehad.

aapjepiet 14-07-09 09:45

Heb jij je toestel nu wel al binnen Destiny?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 321259)
Ik heb een iPhone 3GS besteld bij Switch en 100 euro aanbetaald. Nou staat er bij mijn historiek: Deze order werd gecontroleerd. Is dit bij meerdere mensen of hebben jullie meer statussen?

Destiny 14-07-09 09:48

Nee nog niks gehoord.

CVar 14-07-09 12:53

Kom op............er is vandaag toch wel al iemand gebeld die z'n iPhone in Belgie kan gaan ophalen....

Is er vandaag nu weer niets aangeleverd bij Mobistar en vrienden :eek:

bdielissen 14-07-09 13:04

IK sta op de lijst in Lanaken sinds 26 juni, maar nog steeds niets

Undertaxxx 14-07-09 13:10

Heb daarnet nog eens contact gehad met Mobistar center van Heist Op Den Berg, en deze wist me te zeggen dat de volgende levering 3 weken wachten is. Ik hoop toch echt voor apple dat ze dit volgende keer even anders aanpakken, niet iedereen blijft deze onzin slikken.

aapjepiet 14-07-09 13:14

Heel jammer allemaal. Marktplaats lijkt niet echt een alternatief te zijn. UK toestellen, T-mob toestellen of gewoon verkopers waarvan je het niet zeker weet.

Londonforever 14-07-09 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blackdisque (Bericht 323559)
ze doen het nu al , kheb mijn iphone moeten omwisselen omdat ik een probleem had met het scherm ik kreeg een gesimlocked toestel terug.... ik zat met mobile vikings maar ben moeten overstappen naar mobistar.... ik wil dit aanklagen maar weet nog nie hoe...

Haha kerel alstublief, stop met liegen. Dit gelooft echt niemand:)

Sim-locks zijn én blijven verboden in België en een toestel dat je oorspronkelijk aankocht als smi-lockvrij wordt echt niet vervangen met een gelocked toestel hoor.

Misschien moet je je iPhone maar eens aan iTunes leggen en dan "unlocken", maw activeren...

sh4dy 14-07-09 13:54

@aapje
jaa idd marktplaats zijn allemaal onbetrouwbare advertenties van de 3gs.
we kunnen alleen maar afwachten:P :(

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:41.