Jezus, er zitten hier een paar op hete kolen voor een 3GS. Hopelijk zitten ze straks niet met een overhitte iphone met bruine strepen! Geduld is een mooie deugd. Maar langs de andere zijde mag Apple zijn beide pollekes kussen dat er zo'n mobiele heethoofden zijn die het nieuwste van het nieuwste moeten hebben, kost wat kost. Leve de consumptie maatschappij. Momenteel blijf ik lekker van mijn sappig 3G apple'tje genieten. Veel gezonder dan de 3GS zo te lezen ;-)
|
Citaat:
|
Wat kost hij nou bij Switch, gewoon 575,- ? (16gb) en 675,- (32gb)
|
Ik wil de 3GS ook nog steeds graag hebben, maar begin te aarzelen. Hoe groot zijn de problemen met oververhitting?
|
Staat op de site. EUR 100 aanbetalen en dan eur 475 of eur 575 bij ophalen.
|
Vandaag mailtje gehad van HCW:
Citaat:
|
Citaat:
|
Yesss, goed nieuws. Mobistar Evere belt me net op. Ik mag hem gaan halen :-)
|
Citaat:
|
HCW en iPhone 3GS
Er zijn vandaag 150 iPhones geleverd aan Mobistar.
Deze worden echter niet doorgestuurd naar HCW. Bestellingen bij HCW worden "first come first serve" afgehandeld. Wie een zwarte besteld heeft zal ook gebeld worden als er alleen witte in voorraad zijn. Ik heb een 32Mb iPhone in bestelling van 25 juni. Geduld hebben is de boodschap! Voor wie HCW niet kent. Het is de beste computershop van Belgie. Ik koop er al mijn computers en toebehoren en heb nog nooit problemen gehad met betaling, levering of service. |
Zwart en 16GB
|
Dju geen witte. Ok ik blijf wachten dus ... :p
|
32Mb is wel heel weinig:p
|
ik heb vorige week woensdag 2 iphone's 16gb (white) besteld bij tmobile, ben benieuwd ( ja ik ga het toch proberen die tmobile :) )
|
Citaat:
Was er vorige week langs gegaan en toen zeiden ze dat ze pas over 2 weken een levering verwachten... Dus ergens eind deze week ofzo.. kon toen ook niet reserveren.. |
De winkels weten zelf niet wanneer ze een levering binnenkrijgen. Die twee weken is een heel ruime marge, omdat in die tijdspanne er waarschijnlijk wel één of meerdere leveringen zullen zijn. Ondertussen zijn er in de meeste winkels al enkele geweest sinds de lancering.
|
150 stuks voor heel Belgie (en NL) is druppel op een gloeiende plaat.
Tot nog toe erg tevreden met de service van HCW, dus mij hoor je niet klagen hoor. En ik wil ook best even wachten, maar als het ergens anders sneller kan, dan ga ik daar natuurlijk voor. |
Citaat:
Ik ben van plan pas te gaan betalen zodra ze in voorraad zijn. |
Ik heb met creditcard betaald en dat wordt pas afgeschreven als de bestelling rond is, dus pas als de iPhone onderweg is.
Tot die tijd kan je altijd je bestelling nog annuleren. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:26. |