iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/35213-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-1-a.html)

boi 08-07-09 18:16

Het voordeel van belgië is natuurlijk wel dat je hem simlockvrij hebt.. Das me die 68 euro meer wel waard:p

profie 08-07-09 18:21

Dat kun je er toch afhalen;)

Scooter 08-07-09 18:31

Ik wacht wel zal er niet vaan doodgaan om eventjes te wachten

thewong 08-07-09 18:37

Zijn ze echt voldoende op voorraad in the UK?

Mazereeuw 08-07-09 19:50

Ik hoopte vandaag ook een mailtje ontvangen te hebben, maar nog geen bericht van HCW. Ik had ze gevraagd om wat meer info op hun site te plaatsen, omdat ze zo gestalked worden door al die Hollanders :)

Reinder-Jan 08-07-09 20:33

Ik heb een Iphone 3gs - 16gb besteld via Switch. Weet iemand toevallig of je gebeld wordt of dat je een mailtje krijgt zodra de bestelling binnen is?

netje74 08-07-09 21:08

Tegen mij hebben ze gezegd dat je een mail ontvangt als ie binnen is.

mylifetime 08-07-09 22:44

Zojuist een bestelling geplaatst bij Switschshops in België voor een 3GS 16GB. Voorschot is netjes betaald en nu dus wachten geblazen op het telefoontje dat de telefoon binnen is. :-)

BASMAN 08-07-09 23:47

Hey mensen

Denken jullie dat ik kans maak als ik Vrijdag langs alle mobistar's rij in Antwerpen ?

Want via de telefoon contact krijgen is niet te doen :\...

Sypher 09-07-09 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BASMAN (Bericht 320929)
Hey mensen

Denken jullie dat ik kans maak als ik Vrijdag langs alle mobistar's rij in Antwerpen ?

Ze hebben toch dinsdag hun levering al gehad? Ik denk dat je vrijdag te laat bent dan. Gezien het feit dat ze er maar een zeer klein aantal per vestiging krijgen..

profie 09-07-09 01:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thewong (Bericht 320673)
Zijn ze echt voldoende op voorraad in the UK?

Het is net zoals in Nederland. In Nederland kun je 'm overal gewoon kopen. Er zit een simlock op en meeste gebruikers van iPhones in Engeland hebben abonnementen.. Je moet het vergelijken met Nederland, alleen dan hebben ze daar een prepaid toestel voor 509 euro;)

In België zijn het Nederlanders, Duitsers & Belgen die erop af komen;) En de handigheid van simlockvrije toestellen..

Mazereeuw 09-07-09 01:33

Citaat:

Hey mensen

Misschien kan je er 1 reserveren :rolleyes:

Werner85 09-07-09 09:50

Citaat:

Hey mensen

Ik zou jezelf de brandstof en tijd besparen. Begin deze week hebben ze in heel Belgie slechts 150 toestellen ontvangen. Die zijn verspreid onder alle Mobistar vestigingen.

Volgens mij is dat ook allemaal alweer uitverkocht. Dus tenzei je jezelf een leuke vrijdag in Antwerpen gunt kun je beter gewoon thuis blijven.

Ik zelf sta momenteel op de 17e plaats bij HCW. Hopen dat Apple komende week een beetje een fatsoenlijke levering doet, dan heb ik snel mijn iPhone. :)

Polansky 09-07-09 13:47

Weet iemand eigenlijk hoe het er op dit moment voor staat in Belgie?
Ik hoor de laatste week maar weinig over uitlevering aan klanten in Belgie. Vooral over de 32gig versie.

Zo wacht ik zelf ook nog op een zwarte 32Gb via Switch. De 29e besteld, nog niets gehoord. De 16Gb versies lopen redelijk door volgens mij.

Scooter 09-07-09 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Polansky (Bericht 321119)
Weet iemand eigenlijk hoe het er op dit moment voor staat in Belgie?
Ik hoor de laatste week maar weinig over uitlevering aan klanten in Belgie. Vooral over de 32gig versie.

Zo wacht ik zelf ook nog op een zwarte 32Gb via Switch. De 29e besteld, nog niets gehoord. De 16Gb versies lopen redelijk door volgens mij.

Mobistar Deinze zei voor de 16GB ongeveer drie weken wachttijd
voor de 32GB wisten ze zelf niet wanneer ze de levering gingen krijgen

MaartenRaemakers 09-07-09 13:54

heb juist nog eens naar mobistar st-truiden gebeld. Normaal krijgen ze vandaag en morgen levering van mobistar. Dus hopen dat er iphones bij zijn en een witte 16G voor mij :D

marcoryn 09-07-09 14:38

ik begrijp dus dat de witte 16 gb ook aardig op zijn in de filialen? Er was namelijk 2 weken geleden sprake dat her en der wat witte 16gb's over waren..
Heb een witte 16gb nodig, maar dat bellen met die winkels is een ramp!!

Twigg 09-07-09 15:04

Weet iemand al of vrijdag weer een nieuwe lading binnen komt?

Undertaxxx 09-07-09 15:08

Heb ze daarstraks nog gebeld aangezien ik nog één moet regelen voor een vriend, maar de verkoper dacht aan een week of 2. Hij zij ook dat de wachtlijst weer begon aan te vullen dus je zal er snel bij moeten zijn.

Wat wel heel vreemd is, 2 weken geleden had ik ze gebeld en toen stonden er 134 mensen op de wachtlijst. Nu bel ik maandag nog eens naar die winkel en tot mijn grote verbazing waren er nu gewoon 2x 3GS 16GB aanwezig die gewoon afgehaald konden worden.

Ik lees dat er maar 150 stuks naar België geleverd zijn maar die winkel alleen had al minstens 136 stuks dus het blijft allemaal een vaag gebeuren.

Jamez 09-07-09 15:13

Niemand weet dit, zelfs in de Mobistar winkels weten ze zelden of niet wanneer ze nieuwe leveringen ontvangen en hoeveel dit er gaan zijn.

Plus de lading die eventueel binnenkomt is al lang voorbehouden voor de mensen die hun toestel gereserveerd hebben.

Daarnet nog met Mobistar Leuven gebeld, hebben tot nu toe nog maar 2 leveringen gehad na de launch, telkens maar enkele stuks ...

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:40.