daarbij wil ik gewoon heel graag een simlockvrije. Wil gewoon lekker kunnen updaten en herstellen, daar wil ik opzich wel voor naar belgië, ookal kom ik uit groningen:p
Maar zo te zien ga ik nog even wachten want ik wil wel bestellen en dan zsm heen om te halen.. Dus hopen dat dat voor september een beetje gaat lukken. |
weet iemand of er regelingen zijn voor bundelverkoop? Kan ik bijvoorbeeld bij mobistar 5 iphone's afnemen? 1 voor mij en 4 voor mijn collega's... of mag dat niet? en kun je dan rekenen op een groepskorting?
|
Was er geen eis van "1 per klant"?
|
Citaat:
Die weten ook wel dat als jij er 5 tegelijk komt halen je er 4 voor een kleine 900 euro per stuk kunt verkopen. Bovendien levert Mobistar slechts mondjesmaat aan de APR's dan zullen ze je er echt geen 5 zo maar meegeven en al helemaal niet zonder abonnement. |
hallo
weet iemand of ze de 3GS in mobistar center lommel hebben ? ik wil n.l eentje halen gr |
Citaat:
Datum bestelling Status Verwerkt op: 2009-07-01 Deze bestelling werd genoteerd 2009-07-01 |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie dat jij in de buurt woont kan je er geen een halen voor mij :) Kom ik hem uit den haag op halen haha |
ik heb vandaag mijn iPhone opgehaald bij de saturn daar zijn ze gisteren binnen gekomen. Wel een ***** winkel moet ik zeggen. Ik heb een i-150 abo er bij omdat ik geen zin heb in weken lang klooien met die belgen om 100 euro te besparen en alsnog me blauw te betalen aan mobiel internet. Dus vandaar. Ik heb wel een probleem... in de rechterbovenhoek is het glas verder in de behuizing gezonken als in de rest van het toestel, het glas zit er zegmaar scheef in, ik had dit al ergens anders gelezen dus ik ga maar even zoeken.
|
ik denk toch gewoon een kwestie van geduld hebben tot al onze lieve zuiderburen met vakantie zijn :D
een onduidelijkheid voo rmij blijft het feit of een mobistar iphone nu wel of niet altijd in de winkel eerst met een mobistar sim kaartje moet worden geactiveerd of niet zodat je hem daarna met alle simkaarten kunt gebruiken; kan iemand uitsluitsel over geven :confused: |
Citaat:
(Geen ervaring, ben nog steeds zoekende naar een 3GS 16GB zwart) |
Citaat:
Gewoon meenemen, thuis je sim er in en aan iTunes koppelen, de rest gaat vanzelf. Wel je sim standaard code (http://www.unitedconsumers.com/help/...oestellen.html) of eigen code invoeren tijdens deze procedure. |
Citaat:
|
Zo, ook net maar bij Switch 2 x 100 euro aanbetaald. Nu maar wachten. Hoelang wachten andere Switch kopers ondertussen al? Las dat vorig jaar de wachtijden tot een week of 6 opliepen...
|
Citaat:
Als er dan zijn, kan het nog zijn dat ze gereserveerd zijn:) |
ok thanks
ik zal morgen even bellen en informeren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: