iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/35213-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-1-a.html)

boi 09-07-09 19:23

daarbij wil ik gewoon heel graag een simlockvrije. Wil gewoon lekker kunnen updaten en herstellen, daar wil ik opzich wel voor naar belgië, ookal kom ik uit groningen:p
Maar zo te zien ga ik nog even wachten want ik wil wel bestellen en dan zsm heen om te halen.. Dus hopen dat dat voor september een beetje gaat lukken.

jeroent 09-07-09 19:32

weet iemand of er regelingen zijn voor bundelverkoop? Kan ik bijvoorbeeld bij mobistar 5 iphone's afnemen? 1 voor mij en 4 voor mijn collega's... of mag dat niet? en kun je dan rekenen op een groepskorting?

Sypher 09-07-09 20:05

Was er geen eis van "1 per klant"?

Polansky 09-07-09 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeroent (Bericht 321315)
weet iemand of er regelingen zijn voor bundelverkoop? Kan ik bijvoorbeeld bij mobistar 5 iphone's afnemen? 1 voor mij en 4 voor mijn collega's... of mag dat niet? en kun je dan rekenen op een groepskorting?

Bij Mobistar zijn ze natuurlijk ook niet gek!
Die weten ook wel dat als jij er 5 tegelijk komt halen je er 4 voor een kleine 900 euro per stuk kunt verkopen.
Bovendien levert Mobistar slechts mondjesmaat aan de APR's dan zullen ze je er echt geen 5 zo maar meegeven en al helemaal niet zonder abonnement.

master 09-07-09 22:09

hallo

weet iemand of ze de 3GS in mobistar center lommel
hebben ?
ik wil n.l eentje halen

gr

DrPhil 09-07-09 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 321259)
Ik heb een iPhone 3GS besteld bij Switch en 100 euro aanbetaald. Nou staat er bij mijn historiek: Deze order werd gecontroleerd. Is dit bij meerdere mensen of hebben jullie meer statussen?

Bij mij:

Datum bestelling Status Verwerkt op:
2009-07-01 Deze bestelling werd genoteerd 2009-07-01

Undertaxxx 09-07-09 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgordijn (Bericht 321240)
Welke winkels bel je dan want Turnhout en Mol + omstreken nemen niet op

Ik bel voornamelijk naar de kleinere mobistar centers, daar ga je sowieso sneller kans maken op een exemplaar dan naar centers in het stad te gaan/bellen. De winkel die ik gebeld heb is trouwens de mobistar center van Heist Op Den Berg, erg goede service en vriendelijke verkoper.

bgordijn 09-07-09 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 321396)
Ik bel voornamelijk naar de kleinere mobistar centers, daar ga je sowieso sneller kans maken op een exemplaar dan naar centers in het stad te gaan/bellen. De winkel die ik gebeld heb is trouwens de mobistar center van Heist Op Den Berg, erg goede service en vriendelijke verkoper.

Ik zal ze morgen is bellen dank je wel
Ik zie dat jij in de buurt woont kan je er geen een halen voor mij :)
Kom ik hem uit den haag op halen haha

Michiel93 09-07-09 22:42

ik heb vandaag mijn iPhone opgehaald bij de saturn daar zijn ze gisteren binnen gekomen. Wel een ***** winkel moet ik zeggen. Ik heb een i-150 abo er bij omdat ik geen zin heb in weken lang klooien met die belgen om 100 euro te besparen en alsnog me blauw te betalen aan mobiel internet. Dus vandaar. Ik heb wel een probleem... in de rechterbovenhoek is het glas verder in de behuizing gezonken als in de rest van het toestel, het glas zit er zegmaar scheef in, ik had dit al ergens anders gelezen dus ik ga maar even zoeken.

mhoutman 09-07-09 23:20

ik denk toch gewoon een kwestie van geduld hebben tot al onze lieve zuiderburen met vakantie zijn :D

een onduidelijkheid voo rmij blijft het feit of een mobistar iphone nu wel of niet altijd in de winkel eerst met een mobistar sim kaartje moet worden geactiveerd of niet zodat je hem daarna met alle simkaarten kunt gebruiken; kan iemand uitsluitsel over geven :confused:

Sypher 09-07-09 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman (Bericht 321439)
een onduidelijkheid voo rmij blijft het feit of een mobistar iphone nu wel of niet altijd in de winkel eest met een mobistar sim kaartje moet worden geactiveerd of niet zodat je hem daarna met alle simkaarten kunt gebruiken; kan iemand uitsluitsel over geven :confused:

Gezien mensen gesealde doosjes - gekocht bij Mobistar - verkopen lijkt het me niet dat dit nodig is.

(Geen ervaring, ben nog steeds zoekende naar een 3GS 16GB zwart)

CVar 09-07-09 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman (Bericht 321439)
ik denk toch gewoon een kwestie van geduld hebben tot al onze lieve zuiderburen met vakantie zijn :D

een onduidelijkheid voo rmij blijft het feit of een mobistar iphone nu wel of niet altijd in de winkel eest met een mobistar sim kaartje moet worden geactiveerd of niet zodat je hem daarna met alle simkaarten kunt gebruiken; kan iemand uitsluitsel over geven :confused:

Is niet nodig, heb er zelf een bij Mobistar Gent gekocht.
Gewoon meenemen, thuis je sim er in en aan iTunes koppelen, de rest gaat vanzelf. Wel je sim standaard code (http://www.unitedconsumers.com/help/...oestellen.html) of eigen code invoeren tijdens deze procedure.

mhoutman 10-07-09 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CVar (Bericht 321460)
Is niet nodig, heb er zelf een bij Mobistar Gent gekocht.
Gewoon meenemen, thuis je sim er in en aan iTunes koppelen, de rest gaat vanzelf. Wel je sim standaard code (Vraag & antwoord) of eigen code invoeren tijdens deze procedure.

waarom dan wel je sim standaardcode "0000" gebruiken ?

kingster 10-07-09 01:06

Zo, ook net maar bij Switch 2 x 100 euro aanbetaald. Nu maar wachten. Hoelang wachten andere Switch kopers ondertussen al? Las dat vorig jaar de wachtijden tot een week of 6 opliepen...

junkyjump 10-07-09 01:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door master (Bericht 321385)
hallo

hebben ?
ik wil n.l eentje halen

gr

Je kunt altijd proberen, maar dat je met een buitenkomt, daar vrees ik wel voor!:(
Als er dan zijn, kan het nog zijn dat ze gereserveerd zijn:)

master 10-07-09 01:37

ok thanks
ik zal morgen even bellen en informeren

Mazereeuw 10-07-09 01:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Werner85 (Bericht 321023)
Ik zelf sta momenteel op de 17e plaats bij HCW. Hopen dat Apple komende week een beetje een fatsoenlijke levering doet, dan heb ik snel mijn iPhone. :)

Ik sta momenteel op plek 8

LuigiStyla 10-07-09 01:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michiel93 (Bericht 321409)
ik heb vandaag mijn iPhone opgehaald bij de saturn daar zijn ze gisteren binnen gekomen. Wel een ***** winkel moet ik zeggen. Ik heb een i-150 abo er bij omdat ik geen zin heb in weken lang klooien met die belgen om 100 euro te besparen en alsnog me blauw te betalen aan mobiel internet. Dus vandaar. Ik heb wel een probleem... in de rechterbovenhoek is het glas verder in de behuizing gezonken als in de rest van het toestel, het glas zit er zegmaar scheef in, ik had dit al ergens anders gelezen dus ik ga maar even zoeken.

Is een topic over dacht ik, komt heeeel veel voor;)

Pascal717 10-07-09 02:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sypher (Bericht 321327)
Was er geen eis van "1 per klant"?

Dat was gezegd, maar nog niks van gemerkt.

Pascal717 10-07-09 02:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door master (Bericht 321385)
hallo

hebben ?
ik wil n.l eentje halen

gr

Je zal daar maar weinig kans hebben. Misschien Hasselt eens proberen :)

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:32.