iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/35213-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-1-a.html)

hawknl 10-07-09 15:20

Inderdaad erg jammer!
Iets met een Ezel en een Steen

Twigg 10-07-09 15:35

Net naar alle mobistar centers gebeld in Belgie - Limburg. Alleen in Hasselt nam er iemand op en hij kon me niet verder helpen. Geen iPhone 3GSen meer, Ook geen indicatie van de volgende levering. En alle andere centra's geen gehoor, steeds in gesprek ofzo.

CVar 10-07-09 16:13

De hoop was dat er op iedere dinsdag en vrijdag weer wat geleverd zou worden bij de Mobistar Centers, helaas is dat een illusie :(

Volhouden maar en hopen op volgende week.

kingster 10-07-09 16:24

In de Switch winkels in Antwerpen is een wachttijd van ongeveer 3 weken op dit moment. Op de wachtlijst staan per winkel ruim 40 wachtende voor u. Alles blijft natuurlijk afhankelijk van de leveringen die ze krijgen. En dat zijn er steeds niet veel, tot grote ergernis ook van alle verkopende partijen. Het kost ze nu meer tijd aan telefoontjes dan dat ze er iets mee verdienen volgens mij.

Arnold-JR 10-07-09 16:31

Ik vind het maar een rare gang van zaken, er is niets comma niets bekend de voorschoten verschillen onderling ook, zo heb ik 200 voorschot betaald ik Brussel.
En wil nu eindelijk wel eens weten hoe lang het nog gaat duren :@

Ik ben bij Mobistar Brussel Nieuwstraat 54 geweest nog steeds niet te bereiken ....

Juan 10-07-09 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arnold-JR (Bericht 321873)
En wil nu eindelijk wel eens weten hoe lang het nog gaat duren :@

Ik denk dat iedereen dat wil.
Gisteren S&S Hasselt nog eens gecontacteerd. Zij weten niets van levertijd en kunnen me zelfs niets zeggen van mijn plaats op de lijst (kunnen ze naar eigen zeggen niet opzoeken).

Arnold-JR 10-07-09 18:09

jah vind dit knap amateuristisch, ze hadden op zijn minst een mail kunnen sturen of een bericht plaatsen op hun site.

andyrs 10-07-09 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anonymoez (Bericht 321214)
Ik kom net bij de Mediamarkt Amsterdam Arena vandaan; daar hebben ze voldoende 3GS iphones beschikbaar.

Bedankt voor de tip! Ik ben al weken bezig om een iphone te vinden en ben vandaag langs Mediamarkt in Cruiqius geweest om een iphone te kopen. Gelukt! :D

Iwan M 10-07-09 21:50

Met abbo neem ik aan ?

Sypher 10-07-09 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iwan M (Bericht 322019)
Met abbo neem ik aan ?

Nederland, Mediamarkt. 'Nuff said ;)

Je hoeft dus niet direct naar de winkel te rennen.

andyrs 10-07-09 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sypher (Bericht 322020)
Nederland, Mediamarkt. 'Nuff said ;)

Je hoeft dus niet direct naar de winkel te rennen.

Dat klopt. Julie weet het al, maar wat een telefoon!!

BASMAN 10-07-09 22:36

:P Ben vandaag naar BE gegaan en echt tot Antwerpen alle Mobistar shop's gehad :P

HELEMAAL NIKS meer.. wacht tijd 1/5 maanden..
meer kans zijn de Apple shops in BE, alleen daar had ik adres gegevens niet van :( heb er wel aantal bezocht :P allemaal maar 2 IPhones gehad in totaal.. Gekke huis daar :D
Jammer helaas daar niet geslaagd.

pietjebel 10-07-09 22:51

geklungel of slim bezig?

Wat een kruideniers bevoorrading geklungel van Apple, het lijkt wel of ze de iPhone 3gs eigenlijk liever niet willen verkopen.

Londonforever 10-07-09 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel (Bericht 322077)
Wat een kruideniers bevoorrading geklungel van Apple, het lijkt wel of ze de iPhone 3gs eigenlijk liever niet willen verkopen.

Ik gok er op dat Apple wilt wachten tot de wet rond de koppelverkkop rond is, op die manier kunnen ze in feite iedere persoon die een aanbetaling heeft gedaan verplichten van een abonnement te nemen indien ze hun voorschot niet willen laten vervallen.

Of zijn er toevallig mensen die een voorschotbewijsje hebben waarop expliciet staat vermeld dat het om een niet-gekoppelde Gsm gaat?

Scooter 10-07-09 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel (Bericht 322077)

Dus opzettelijk maanden lang wachten want de wet is wel nog niet goedgekeurd in parlement en ik dacht dat een wet toch eerst door parlement moet en in België is men daar zeker niet rap mee

pietjebel 10-07-09 23:02

Ik denk dat het meer aan de bevoorrading licht want bij T Mobile in ons kikkerlandje is inmiddels ook een wachttijd van een aantal weken.

Londonforever 10-07-09 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 322080)
Dus opzettelijk maanden lang wachten want de wet is wel nog niet goedgekeurd in parlement en ik dacht dat een wet toch eerst door parlement moet en in België is men daar zeker niet rap mee

Ergens heb je wel gelijk, maar dit is bijlange niet altijd zo.

Het is natuurlijk makkelijk om te roepen dat een ander het altijd slechter doet, maar uiteindelijk is er nu al duidelijk wat er wel en niet gaat mogen binnen die wet die koppelverkoop gaat toelaten.

Ik denk eerlijk gezegd dus wel dat er snel een wettelijk akkoord gaat zijn waardoor de uitvoering hopelijk niet meer te lang op zich laat wachten...

Scooter 10-07-09 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever (Bericht 322087)
Ergens heb je wel gelijk, maar dit is bijlange niet altijd zo.

Het is natuurlijk makkelijk om te roepen dat een ander het altijd slechter doet, maar uiteindelijk is er nu al duidelijk wat er wel en niet gaat mogen binnen die wet die koppelverkoop gaat toelaten.

Ik denk eerlijk gezegd dus wel dat er snel een wettelijk akkoord gaat zijn waardoor de uitvoering hopelijk niet meer te lang op zich laat wachten...

Ok maar zal sowieso september worden want onze politiekers hebben verlof tot midden september:rolleyes:

Londonforever 10-07-09 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 322090)
Ok maar zal sowieso september worden want onze politiekers hebben verlof tot midden september:rolleyes:

Das jammerlijk genoeg weer waar... Hopen dat er een tussenpoort is waardoor het sneller kan? Lijkt mij onlogisch dat bedrijven zoals Apple en Mobistar niet méér weten dan de gewone burgers, toch?

Uiteindelijk zouden ze al veel langer, veel meer iPhones kunnen aanleveren...

thewong 11-07-09 01:23

Ok, moest vandaag iemand ophalen op Zaventem. Dus ben bijna alle Centers langsgeweest op de weg van mijn huis naar Zaventem: Maasmechelen, Genk, Zolder, Diest, Aarschot en Leuven.
Conclusie: nergens te krijgen en minimaal een wachttijd van een maand... :(

ga ook niet meer dit soort topics op de verschillende sites in de gaten houden. Het is óf geduld hebben, of uit het buitenland (op België na) laten opsturen.

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:28.