Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door grungie Bij Eurosys Hasselt verkopen ze de 16 mb aan 454€ en de 32 mb aan 554€, maar enkel met een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
in mobistar roeselare voldoende op stock
|
|
|||
|
|||
Citaat:
koppelverkoop kan wel want België is door europees gerechtshof veroordeelt omdat het dit verbied. een gevolg daarvan is dat alle veroordelingen in belgie door europa ongedaan worden gemaakt. Dus kan je ongestoort koppelverkoop toepassen. Wel is het zon dat de Belgische wet nog niet is aangepast al zijn ze daar nu "volop" aan bezig |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik bedoel: als ik een iPhone koop met mobi* abonnement voor vb 1 euro (abo van dan 30 euro per maand) Dan moet het mogelijk blijven om die iPhone te gaan gebruiken met proximus of eender welke andere operator. althans zo zei van quickenborne het (minister telecom belgië) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik veronderstel dat je hier niet kan kiezen voor 1 van die 2 opties, maar de iPhone is zogezegd de korting (120 euro ==> zogezegd het jaar aan 10 euro/maand) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|