Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Larry05 Op vrijdag heb ik twee witte 16gs besteld bij HCW . Bijna onmiddelijk mailtje gekregen dat ik ze binnen 14 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ok dat zal ik dan doen
Laatst gewijzigd door vinz98; 27-10-09 om 19:58. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb maandag ook bij hcw.be een witte Iphone 3gs 16 besteld omdat er stond dat hij op voorraad zou zijn.
Dus ik besteld, krijg ik een mailtje terug dat ze toch door de voorraad zijn. Toen heb ik net als Sterkie een mail gestuurd dat ik het misleidend vond. Ik heb alleen niet het geluk gehad ik hem de volgende dag binnenhad. Ik kreeg alleen een sorry met de boodschap dat ik 2 weken moest wachten! |
|
|||
|
|||
Als ik zelf via Mobistar.be een iphone3gs wil bestellen hoe werkt dat dan? Ik ben particulier en wil dus geen abbo, gewoon toestel only. Ik wil er een bestellen maar ja daar zie ik niets over staan. Ik ga geen abbo afsluiten en dus 575eur betalen voor een zwarte 16gb 3gs.. iemand die ff kan helpen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Eeh nee je kan ze toch via HCW bestellen?
www.hcw.be Die telefoons zijn toch simlockvrij? en die leveren in Nederland. |
|
|||
|
|||
ja ik heb ook bij hcw besteld, maar titan heeft het over mobistar
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Een keer bellen is ook al voldoende,heb ik toch al veel gelezen! Mailen kan ook |
|
|||
|
|||
toen ik belde zeiden ze niet dat ik hem kon reserveren
edit: bij mobistar dus he |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Vandaag in Turnhout geweest. Geen voorraad bij mobistar en bij de apple store.
Lijkt erop dat ze overal weer door de voorraad heen zijn. |
|
|||
|
|||
Je kan toch ook telefonisch of per mail bestellen?!? Heb ik ook gedaan en er vervolgens een leuk uitje naar Poperinge van gemaakt...
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijne bij lab 9 via mail besteld, heb hem door familie oplaten halen, maar ze kunnen ook verzenden via ups geloof ik
|
|
|||
|
|||
Iemand nog een idee waar momenteel een zwarte 16GB te verkrijgen is??
|
|
|||
|
|||
Aries, Kreffel zou een levering deze week hebben, maar je moet hem waarschijnlijk wel reserveren.
Grote kans ook dat het al op is. |
|
|||
|
|||
Vandaag hoorde ik van lab9 Aalst dat ze de 8GB en de witte 32 Gb op voorraad hebben.
Ze gaan ook keurig met om met Nederlanders, verzenden naar nl kost €25,- en kunnen als je een bedrijf hebt je btw leveren Laatst gewijzigd door GeBas; 29-10-09 om 22:45. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb gisteren een belrondje gedaan naar de diverse winkels en ik kan uit eigen ervaring melden dat zodra ze in de gaten hebben dat je uit Nederland komt, sommige winkels ineens geen voorraad meer hebben of de prijs ineens opschroeven als je er geen Mobistar abonnement bij neemt... Eurosys is zo'n bedrijf, heeft ze op voorraad, maar de prijs is absoluut niet interessant..... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|