Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben rond 14u naar Mobistar Lommel geweest om iets te vragen over mijn abonnement. Die wist me te vertellen dat ze er geen op stock ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ben rond 14u naar Mobistar Lommel geweest om iets te vragen over mijn abonnement. Die wist me te vertellen dat ze er geen op stock hebben. Maar normaal staat hij in Mobistar Genk en daar hebben ze er meer dan 30 stuks op stock.
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nice dat je em hebt! |
|
|||
|
|||
I Phone wordt verkocht aan hogere prijs in sommige shops
Ik heb een 3Gs 16 G gekocht aan de prijs van 749 Euro!
Men komt er in die winkel zonder gene voor uit dat ze dit doen, wegens bij hen direct beschikbaar. Ik vraag me af of dit wel mag? Enfin, heb hem toch, ik was het beu op de wachtlijsten te staan. |
|
||||
|
||||
U bent gek!
Er zijn meer dan genoeg plekken in belgie waar je hem zo kon halen voor 575 euro. Ik wil je de mijne die ik morgen op ga halen ook wel voor 700 aan je verkopen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoeveel biedt je dan voor een 32GB? |
|
||||
|
||||
Dan heb je hem niet gekocht in een Mobistar shop oid neem ik aan ?
|
|||
|
|||
Ik heb heel goeie ervaringen met het Mobistar Center van Ieper, Poperinge en Diksmuide. Ze hebben veel voorraad en zijn vriendelijk! Dit zijn hun telefoonnummers:
003257363600 - 003251504620 - 003257301800 |
|
|||
|
|||
N.a.v. het bericht van @9600 heb ik ook een paar winkels gebeld. Eerst begonnen met Mobistar, maar die namen niet op. Daarna had ik Krefel op de lijst. De eerste winkel in Borsbeek had alleen nog een 3GS 32 gb wit op voorraad, de tweede winkel in Schoten had nog twee 3GS 32 gb zwart op voorraad. Hier heb ik 1 laten reserveren en vandaag opgehaald.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Eindelijk ligt ook die van mij klaar bij Switch
Het lijkt nu toch redelijk op te schieten bij Switch. Ik had mijn zwarte 32GB 3Gs besteld op 3 juli en rij komende zaterdag naar Antwerpen om 'm op te halen. Werd wel eens tijd...
|
|
|||
|
|||
Beste mensen, bij Eurosys Hasselt zijn de 16 en 32 gb iPhone 3 Gs wit en zwart op voorraad zonder dat er een abonnement van Mobistar aan gekopppeld is. (simlockvrij)
|
|
|||
|
|||
Hmmm... en ik sta daar nog steeds op de wachtlijst voor een 32GB zwart...
|
|
||||
|
||||
Dan zou ik nog eens terug bellen
En bijvoorbeeld een Krefel proberen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vorige week woensdag naar lab9 gebeld, woensdagmiddag lagen ze klaar, zaterdag naar Kortrijk gereden, zaterdag middag al bellend via de iphone naar huis.....
Nu nog een JB vinden :-( |
|
|||
|
|||
Afgelopen zaterdag naar Anderlecht in Belgie geweest, ben naar de Mobistar winkel bij Bld. Sylvain Dupuis geweest. Wilde eigenlijk de 16 GB zwart hebben, maar ze hadden alles behalve dat. Weggelopen met een 32 GB zwart ;-), simlockvrij, firmware 3.1. Hebben alles behalve zwarte 16GB iPhones op voorraad.
Offtopic: verzekeren jullie mede-belgie gangers jullie iPhones nog in Nederland? Ik hoor van T-Mobile dat ik hem daar niet mag verzekeren, en Pro-Assist stuurt me naar T-Mobile. Heeft iemand wel succes hiermee? Edit: Pro-Assist zegt ook dat ze überhaupt geen buitenlandse telefoons verzekeren. Laatst gewijzigd door snal; 22-10-09 om 17:49. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
The iPhone is in the Pocket!
Zo jongens, heb eindelijk bericht gehad dat mijn iPhone 3GS 16GB Zwart morgen (vr 23 okt 09) in de winkel ligt.
Maar ik heb zo het idee dat de Mobistar winkels niet eerlijk handelen. Ik heb een hele lange tijd geen bericht gehad. Vandaag kreeg ik het idee om maar eens te bellen.. en Hoppa gelijk beet.. Dus morgen laat ik m'n iPhone halen door m'n vertegenwoordiger die hem ook besteld heeft en krijg ik hem volgende week in m'n pocket Heb geen idee welke mobistar shop het is! kom er zelf niet vandaan! Laatst gewijzigd door Hamer; 22-10-09 om 19:54. Reden: Edit! |
|
|||
|
|||
HCW heeft ook voorraad en leveren naar Nederland toe. Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, en ben benieuwd wanneer ik deze mag ontvangen.
https://www.hcw.be/Search.aspx?searc...pk=H&langs=111 Fingers crossed! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|