Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Volges mij is het plotsklaps gedaan met de schaarste en heeft iedereen het weekend wat te doen .. Nu nog een n00b handleiding voor blackra1n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volges mij is het plotsklaps gedaan met de schaarste en heeft iedereen het weekend wat te doen ..
Nu nog een n00b handleiding voor blackra1n vinden .. want ik ben nog nakende nieuw in Appleland. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
27 september bij mobistar diksmuide besteld vandaag kon ik mijn iphone 3gs 32 gb wit ophalen. De jongen die daar werkte zei dat die der heel veel had binnengekregen.
Tevens had ik maandag ook gemaild naar mobistar Poperingen vandaag ook een mail gehad dan mijn iphone klaarligt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu de volgende cursus, Cydia .. Ziet er goed uit .. nu even doorkrijgen hoe we de .ipa's erop krijgen .. |
|
|||
|
|||
Nou ik heb vandaag om tien uur een telefoontje gepleegd naar Turnhout krëfel maar dat er daar voorraad is, is niet waar want er word alleen uitgeleverd volgens een bestellijst. Is weer eens een raar verhaal!!!
|
|
|||
|
|||
Nou, inderdaad raar verhaal, en tegenstrijdig met wat ie me maandag vertelde.
Sorry dan, maar was mijn 1e poging, nooit ergens besteld, en had gelijk beet .. |
|
|||
|
|||
Voor mensen die eventueel interesse hebben in een iphone 3gs 32gb zwart;
Ik kom juist thuis van mobistarwinkel te heist o/d berg en daar vertelden ze mij dat er vandaag of morgen 4 van deze zouden binnenkomen waarvan 1 gereserveerd!!! |
|
|||
|
|||
Iemand nog een idee waar er eentje te vinden is. Een witte 16G is waar ik naar op zoek ben. Ga morgen naar Belgie en het zou zo mooi zijn als....... Bij voorbaat dank.
|
|
|||
|
|||
Mailtje net gekregen van Switch Antwerpen, geen voorraad en kan momenteel ook geen 3GS worden besteld ivm zeer lange wachttijden.
|
|||
|
|||
Ben vandaag naar kortrijk geweest met mijn collega. Naar een Apple retail shop! Lab9 genaamd! Wat ik daar hoorde verbaasde me wel!! Daar zij de verkoper dat hij een hele palet had binnengekregen!! Terwijl hun filiaal in Aalst een wachtlijst heeft van 1 1/2 maand!!
Maar hoe dan ook..., samen met mijn collega een snippermiddag genomen en direct in de auto gestapt en daar de 3gs 32gb gehaald. |
|
||||
|
||||
Wat is het toch krom geregeld daar in Belgie zeg.. De een heeft er 10 over en de andere een wachtrij van 30 mensen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgende levering zou 20 oktober zijn. |
|
|||
|
|||
Wij gaan naar Maastricht een paar dagen weg, welke winkels kunnen wij het beste langsgaan met een maximale reistijd van een uur?
Laatst gewijzigd door vinz98; 16-10-09 om 00:51. |
|
|||
|
|||
mobistar Wijnegem
Gister mijn 32gb witte 3GS opgehaald, na op woensdag een mailtje gestuurd te hebben werd ik keurig gebeld, dat er een aantal binnen waren. Als het goed is krijgt Krefel Turnhout er ook nog binnen op korte termijn, iemand interesse?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dank! |
|
|||
|
|||
Ik heb Krefeld Turnhout gebeld, de partij die binnen zou komen gister/vandaag is spoorloos....dus weer wachten op een nieuwe lading...
|
|
|||
|
|||
Jongens ik heb goed nieuws voor (mezelf natuurlijk) mijn iphone ga ik morgen ophalen ik zal jullie op de hoogte houden of er nog meer liggen, groeten jelle.
|
|
|||
|
|||
Bij Mobistar Meir Keyserlei zijn de iphones in de losse verkoop.
Het aanleverprobleem lijkt daar opgelost. Ikzelf ben sinds vandaag eindelijk ook de trotste eigenaar van een iPhone!!! |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS
In Turnhout hebben ze inderdaad op dit moment een wachtlijst van zo ongeveer 20 gegadigden. Men hoopt volgende week weer een voorraadje binnen te krijgen.
|
|
|||
|
|||
Krefel Turnhout
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|