Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen, ik krijg net een berichtje van Mobistar Lommel dat mijn iPhone klaar ligt, 32GB zwart. Ik heb inmiddels een iPhone dus als er iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Allen, ik krijg net een berichtje van Mobistar Lommel dat mijn iPhone klaar ligt, 32GB zwart. Ik heb inmiddels een iPhone dus als er iemand deze wil overnemen hoor ik het wel. Ik hoef er geen fortuin op te verdienen, een symbolisch bedrangkje is voldoende.
Reeds weg!, niet meer reageren Laatst gewijzigd door kromrug; 07-10-09 om 23:57. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren een voicemail bericht gekregen van Switch Wijnegem dat mijn zwarte iPhone 3GS klaarligt (besteld op 1 juli). Ik moet hem binnen 5 werkdagen ophalen, dus dat wordt zaterdag een ritje naar België.
|
|
|||
|
|||
switch begint langzaam aan producten binnen te krijgen lijkt het wel
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zit al sinds 13 juli te wachten op en zwarte 16GB En voor de duidelijkheid ik zit in NL aan een 2-jarig T-mobile abonnement en een "verzopen" 3G! dan kun je dus niet even een nieuwe halen in NL zoals wel wordt gedacht, vandaar mijn bestelling in België. Maar ik wacht geduldig en gebruik voorlopig mijn 2 jaar oude 2G, werkt nog steeds perfect, maar mis wel GPS en 3G. |
|
|||
|
|||
Zoals ik al eerder zei op dit forum,heb ik vorige week dinsdag een iphone 3Gs 32Gb besteld bij de mobistar shop in Diksmuide.Eerst had ik een bestelling staan bij APR Leuven,maar ik had geen zin om 2 a 3 maanden te wachten op mijn iphone dus heb ik hem bij diksmuide besteld en daar zei de verkoper (die trouwens heel beleefd was) dat het 1 tot weken kan duren
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb een twee jaar durende iPhone abonnement van T-Mobile uiteraard. Met een doorweekte iPhone. Ik wacht inmiddels al vanaf 3 september 2009 (dat is 33 dagen en schijnt dus nog niet eens zo lang te zijn vergeleken met een aantal anderen) Ik hoop dat het nu echt een beetje op gaat schieten, want internetten met een samsung X820 is niet bepaald prettig te noemen. |
|
|||
|
|||
Nieuwe Iphone zal wel terug uitkomen in dezelfde periode dan de vorige modellen, eind juni dus. Is altijd zo geweest en ze moeten tijd hebben om te ontwikkelen ook.
|
|
|||
|
|||
Gister 3 iPhones gekocht in Lokeren 16GB wit. Zeer sympathiek mensen! Zijn ook gelijk weer door de voorraad heen ;-)
|
|
|||
|
|||
Switch Meir Antwerpen:
op 5 juli 2 zwarte 32 GB's besteld. Gisteren (07/10) bericht gekregen dat ze binnen waren. Vandaag gaan halen!!! The iphone is in tha house! Meneer daar wist mij te vertellen dat er behoorlijk geleverd was en dat de wachtlijst van 'de witte' ondertussen was weggewerkt en dat deze dus gewoon op voorraad in de winkel verkrijgbaar zullen komen. |
|
|||
|
|||
Heb je toevallig een email adres van deze winkel ?
|
|
|||
|
|||
Er bestaat zoiets als google;
Apple Store - Meir - Switch | Antwerpen En het beste is altijd er naar toe bellen natuurlijk. Laatst gewijzigd door apotheosis; 08-10-09 om 18:58. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar soit;aangezien het op uwe schoot moet gebracht worden; Switch - Jezelf, maar beter Links onderaan contact en daar staan er 2 emailadressen. Dank u wel |
|
|||
|
|||
Mobistar Center Meir vanmorgen ge-emailed en kreeg vrijwel meteen een reactie terug dat er nog een beperkte voorraad witte 3GS 32GB aanwezig was. Ik ben er toen meteen een gaan halen en heb er nu een in mijn bezit
Ik lees net mijn email en bij Mobistar Center Mol - Geel - Herentals hebben ze ook de witte 3GS 16 en 32GB beperkt voorradig. |
|
|||
|
|||
Weer net mijn geluk - genoeg witte te vinden en ik zoek een zwarte (omdat mijn vrouw al een witte heeft) :-(
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijne ook.
Vandaag geleverd en afgehaald. Waren er vandaag 20 geleverd. |
|
|||
|
|||
Vandaag in Antwerpen bij Switch aan het blauwetorebplein geweest voor een zwarte 16GB. Ze hadden er nog zo een en 2 witte 32Gigs. Maar dat was vanmiddag 12:30 uur de bevoorraading begint toch een beetje op gang te komen zo te lezen!
Succes iedereen! |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|