Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Yes! Ik heb bericht gekregen, kan hem morgen komen ophalen, eindelijk! Zwarte 3GS 16GB bij Switch besteld op 13 juli, dat is morgen dus op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Yes! Ik heb bericht gekregen, kan hem morgen komen ophalen, eindelijk!
Zwarte 3GS 16GB bij Switch besteld op 13 juli, dat is morgen dus op de kop af 3 maanden wachten geweest! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zat dat vanmiddag zo es te bekijken hier, en zag iemand over de Krefel in Turnhout. Ik denk ik bel effe, en die had gewoon een paar x 16GB Wit liggen. Om 14u haddik geen zin meer in werken (A'dam), naar Turnhout gereden, en om 15.45u haddik em. Netjes om 17u weer thuis, aan de iTunes gehangen et voila .. werkt gelijk een tierelier.
Update aar 3.1.2 gedaan, allemaal netjes en werkt perfect via de KPN. Dussss .. tip van Jip, check Turnhout .. hij had er nog een aantal. |
|
|||
|
|||
Het was het wachten waard Gefeliciteerd. Ben benieuwd hoe jullie accu het houdt, maar da's een ander topic
|
|
|||
|
|||
Wie weet waar ze nu 32 GB Wit op voorraad hebben in Belgie?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar even iets off topic: is het niet zo dat Apple een jailbreak-gat heeft gedicht voor alle nieuwe 3GS-en die nu net in de winkel liggen (zie hier)? Zou lekker zijn; ontvang je na meer dan 3 maanden eindelijk je iPhone, kun je 'm niet meer jailbreaken! |
|
|||
|
|||
Niks aan de hand...als je iPhone uit Belgie out-of-the-box firmware 3.1 of 3.1.2 bevat kan je gewoon met Blackra1n jailbreaken. Heb ik dit weekend zelf ook gedaan!
|
|
|||
|
|||
Die van mij was zelfs OTB met FW 3.0.1 dus Tethering werkt bij mij nu ook (nog)
gisteren opgehaald bij Switch Wijnegem, 2 uur heen en 1 uur en 15 min terug! (enkele reis 145 km) |
|
|||
|
|||
Heb mijn iPhone 3GS 32GB Black een tijdje geleden bij Mobistar in Diksmuide gehaald. Was 300km enkele reis...blij dat ik weer thuis was
|
|
|||
|
|||
shit kan ik eindelijk mijn iPhone ophalen, ik vrjidag vrijnemen gaat mijn koelkast en wasmachine kapot.
Moet maar even kijken hoe ik dat ga doen
|
|||
|
|||
Hey macmichel,
Waar kun jij je Iphone ophalen en sinds wanneer sta je op de wachtlijst? Ik sta al sinds 14 juli op de wachtlijst bij Mobistar Turnhout en tot nu toe niks gehoord. Groetjes |
|
|||
|
|||
@Wobbes ...
Ik heb maandag zonder bestelling voor het eerst es gebeld met Krefel Turnhout, en die had er een aantal liggen. Verkoper zei dat hij zijn voorraad zelfs eigenlijk nooit leeg verkocht voordat de nieuwe batch kwam. Niet voor alle types, maar bv. 16gb wit/zwart had ie gewoon liggen. Google effe op "Krefel Turnhout", en bel ze effe. Turnhout is ook niet zo idioot ver .. 140km vanuit Amstelveen |
|
||||
|
||||
Dat is hier vlak om de hoek bij mij..
Hij verkoopt ze dus simlock vrij voor 575 euro..? |
|
|||
|
|||
Ik denk dus wel dat er iets aan de hand is met de nieuwe bootroms's die Apple op de allernieuwste iPhone 3Gs's zet...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja .. 575EUR voor de witte 16GB, simlockvrij (kon thuis met me KPN sim direct via iTunes activaten). Geen gemekker over extra dingen die je "moet" kopen, je kunt netjes pinnen etc. Gewoon, alsof je zeg maar een broodrooster koopt .. Bel ze anders ff voor je gaat, weet je het zeker .. Openingsuren van Krfel in Turnhout |
|
|||
|
|||
Ik heb even gekeken bij Krefel die hebben de 16GB in voorraad en niet de 32GB
Dus wie weet waar een witte 32GB op voorraad is of er 1 heeft liggen nieuw en simlockvrij (ik Vodafone) Ik hou me aanbevolen!! |
|
||||
|
||||
Ik heb ze net gebeld en morgen komt er weer een lading
|
|
|||
|
|||
Een lading 16 of 32GB?
Of heb je geen idee.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mensen, check Lab9 - Uw Apple Premium Reseller met winkels in Kortrijk en Aalst ze melden op hun twitter dat ze alle modellen in voorraad hebben.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|