Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dannysnyders Gisteren ook mijn iphone gaan ophalen bij switch in wijnegem. (32GB zwart) Besteld op 3 juli en de vrijdag of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of heb je dat ook maar van horen zeggen? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu breekt mijn klomp... Danny ben je woonachtig in Belgie of Nederland? Ik heb op 1 juli besteld en betaald bij Switch Wijnegem en nog geen bericht ontvangen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maandag nog maar eens langs geweest. Sta nu op de 20ste plek. De ene week komen er 2 a 3 binnen en de andere week helemaal niks. Kan op deze manier nog wel 2 maanden duren. Laatst gewijzigd door Johnnie5; 30-09-09 om 17:26. |
|
|||
|
|||
Vandaag mijn iPhone opgehaald in Poperinge...wel een eind rijden, maar beter dan nog een aantal maanden wachten!
Heb contact met ze gelegd via de mail, gewoon een nette mail die ik naar alle ARP heb gestuurd. Verder nooit gevraag of ze mij op de lijst willen zetten, gewoon de vraag of ze er toevallig 1 hadden... Week later kreeg ik bericht dat er 1 op mij lag te wachten |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gekken werk.....
|
|||
|
|||
Citaat:
En koppel verkoop is er dan ook dus hebben we meer mogelijkheden. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@blubbie:
Wat grappig! Ik ben vandaag ook naar Poperinge gereden! Even 3 uur heen en 3 uur terug, maar ik heb m! Zonder op een wachtlijst te staan of iets. Ben zeeeeer blij |
|
|||
|
|||
Ow JufMarloes...hoelaat was jij er? Wat jammer dat we elkaar mis zijn gelopen! Misschien hadden we samen iets kunnen eten! Romantisch! Had ik je meteen in mijn contactenlijst kunnen toevoegen!
|
|
|||
|
|||
ik heb er gisteren ook een gekocht in poperinge, vind het wel een beetje jammer dat 3.1 er opstaat, nu kan ik voorlopig niks van free apps installeren, hopelijk komt die jailbreak er gauw
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waar kan ik nu best gaan om een 3GS te bestellen?
Ik had gedacht aan het gouden kruispunt in sint joris weert aangezien dat dat maar een halfuurtje rijden is van Leuven. Heeft er iemand suggesties? ik zou hem graag zo rap mogelijk hebben groeten, TIbo |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hey uhm weet iemand mss waar ze iphone 3gs op vooraad hebben(of snel binnenkrijgen)& hoelang de wachttijden nu nog zijn
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij een APR ± 2 maand. als ik het forum zo lees, lijken de leveringen sinds een maand wat beter te lopen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|