Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar in Belgie nog voorraad? Vriendin van me heeft in Milaan gekeken bij FNAC al paar keer, maar steeds uitverkocht. Antwerpen Mobistar ook lange wachtlijst. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar in Belgie nog voorraad? Vriendin van me heeft in Milaan gekeken bij FNAC al paar keer, maar steeds uitverkocht. Antwerpen Mobistar ook lange wachtlijst. Eerst na de zomer, nu al weer aantal maanden extra. Ik ben bijna geneigd in NL te kopen, maar zonde van teveel euro's
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
geef een plaats in en zoek naar apple premium resellers, maar verder over de grens dan antwerpen en benader die eens via mail. |
|
|||
|
|||
Dinsdag 18 Augustus een iPhone 3GS - 16GB zwart besteld in Zottegem en vandaag een telefoontje gehad dat hij afgehaald kon worden.
Heeft dus 6,5 week geduurd. BTW: deze was niet voor mij zelf. Zelf heb ik heel toevallig een iPhone 3GS - 32Gb wit gekocht bij Mediamarkt Oostende en voor mijn vriendin een iPhone 3GS - 16GB wit bij Mobistar Center Oostende. Deze hadden beide heel toevallig de laatste exemplaren liggen. Was dus net op tijd erbij! Succes voor alle andere zoekende... |
|
|||
|
|||
Heeft er iemand enig idee hoelang de levertijd is bij Mobistar Keyserlei Antwerpen?
Ik heb 'm besteld op 28 augustus. Als iemand mij het mailadres van deze winkel kan geven ben ik ook erg dankbaar! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Als je een voorschot hebt betaald dan staat het mailadres op je bon. En anders even bellen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb liever meer dan alleen de Iphone , als je weet dat ik hier hem koop voor 675 max dan heb ik hier nog euro's over om accesoires te kopen voor die 5 tientjes
|
|
|||
|
|||
Maar wel met een beschermhoes en adapter, maar inderdaad €849,-
|
|||
|
|||
Gisteren bij Mobistar op de huidevetterstraat gevraagd om me op de reserveringslijst te zetten. Doen ze niet meer. Zou geen zin meer hebben vertelden ze me.
Binnen 1 tot 2 maanden zou er voldoende voorraad zijn om gewoon uit voorraad te verkopen. Ze verwachten tot die tijd de huidige reserveringslijst volledig af te kunnen handelen. Zou het kunnen dat Apple klaar is met het creeren van een hype en langzaamaan begint met grotere aantallen draaien? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Verplichten om een abo te nemen ook al heb ik er nu eentje(toevallig) daar begin ik niet mee,dan hang je 2 jaar ofzo vast wetende het jaar nadien er terug een nieuwe iphone uitkomt en wat dan?Een 2 de abo |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor de geïntresserden: 32GB wit op voorraad in kortrijk: Lab9 Apple Store (lab9applestore) on Twitter
|
|
|||
|
|||
Afgelopen weekend de volgende shops bezocht zonder resultaat
1. Mobistar center Huidevettersstraat 2. Mobistar center Mortsel 3. Mobistar center Lokeren 4. Mobistar center Eggermont 5. Mediamarkt Gent 6. Mobistar center Wijnegem Bestaat de 3GS wel? |
|
|||
|
|||
Woaw, wat een mooie daguitstap. Heb je er nooit aan gedacht om in één van deze winkels een bestelling te plaatsen? Ik heb dit gedaan en een week later lag er een 32 gb zwart op mij te wachten.
|
|
|||
|
|||
In welke winkel heb jij dit gedaan ? Ik wil ook een zwarte en ga denk ik dus bestellen.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|