Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Net gebeld, die in Turnhout zijn op....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Net gebeld, die in Turnhout zijn op.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Die in Hasselt ook, ze deden ook niet meer aan bestellingen....:S
|
|
|||
|
|||
volgens mij kunnen we nu weer beter wachten op de volgende iphone versie.
|
|
|||
|
|||
zeg dit soort dingen niet....
|
|
|||
|
|||
sorry!
ik twijfel of ik niet gewoon een t-mobile abbo afsluit.. |
|
|||
|
|||
Vannamiddag om 15h komt er bij Krefel Grimbergen één Witte Iphone 32Gb binnen.
Deze is NIET gereserveerd. First come, first served! Greetz, Patrick |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik sta ergens bij Mobistar nu ook op de lijst, nummer 4 of 3. Wachten dus... |
|
|||
|
|||
ik heb hem!
gisteren opgehaald bij krefel trunhout White 3GS 32 GB eindelijk suc6 allemaal |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb net gebeld, maar ze hebben alleen nog maar iPhones die besteld zijn. Maandag verwachte ze weer een nieuwe levering, 16GB & 32GB!
|
|
|||
|
|||
Krefel Turnhout is leeg...
Edit: @Blubbie: je was me net voor! |
|
|||
|
|||
Ik ben gisteren trouwens met een vriend van me mee op iPhone jacht geweest.
Wij zijn bij Mobistar Mol geweest: 4-6 weken wachttijd na aanbetaling. Deze week waren 10 toestellen binnen gekomen voor de 3 winkels. Mobistar Geel en Herentals vallen namelijk onder dezelfde franchise, ook daar 4-6 weken wachten. Daarna Turnhout bezocht. Belcompany: 60 mensen op de lijst en al anderhalve maand geen leveringen gekregen. En dat was zo voor alle Belcompany's in België vertelde ze me. Ze kon namelijk in het landelijk voorraadsysteem kijken. Mobistar Turnhout: Hij kon me niet garanderen of ik dit jaar nog een iPhone zou krijgen als ik me daar liet inschrijven. 150 mensen op de wachtlijst en ze hadden er afgelopen week 2 gehad. "Dus nog 75 weken wachten als het zo doorgaat", grapte de verkoper. M'n maat met lege handen naar huis dus. Toen ik voor het eten nog even deze discussie checkte, las ik de tip van Krefel Turnhout, meteen gebeld en ze konden er gelukkig nog één opzij leggen (wit 16GB). Vanmorgen heeft hij z'n iPhone dus kunnen ophalen. |
|
|||
|
|||
Wel apart trouwens, gister kon je ze bij Krefel Turnhout schijnbaar zo ophalen, en vandaag zijn ze opeens alleen voor mensen die gereserveerd hadden...ik zou het andersom doen...
|
|
|||
|
|||
Verklaring: Nadat hier gisteren het bericht verscheen over vrije iPhones bij Krefel Turnhout zijn de mensen gaan bellen om ze opzij te laten leggen.
|
|
|||
|
|||
Mobi* leuven stond op 21aug. op plaats 31 na ongeveer een maand sta ik op plaats 25.
Nog effe volhouden bij kerstmis heb ik hem wel. |
|
|||
|
|||
Vandaag gebeld door Mobistar Shopping Center Wijnegem. Er was geen toestel binnengekomen, maar iemand heeft zijn bestelling geannuleerd. Aangezien ik de eerste op de wachtlijst was is deze (3GS 16GB zwart) voor mij. Morgen ophalen!
De verkoopster zei dat er afgelopen week in totaal drie toestellen waren binnengekomen. Achtergrondinformatie: 31 juli besteld, 31 augustus #14, 11 september #1, 18 september 'geleverd'. |
|
|||
|
|||
31 augustus Iphone 3gs 16gig zwart besteld bij Mobistar Keyserlei antwerpen
17 september, berichtje op het forum gelezen hier dat ze bij Krefel in Turnhout nog waren. Ik bellen maar ik bel per ongeluk naar de verkeerde krefel, die in Oevel, Geel. (dezelfde). Hier hadden ze nog 1 witte 3GS 16gig. 18 september. Halve dag vrij genomen, uurtje in de auto, nu in het bezit van een witte 3gs.. FF langs antwerpen gereden om m'n 115 euro voorschot op te halen.. Gewoon blijven bellen, ooit neemt er iemand op en zegt: ''ja, wij hebben er nog 1''... Groeten! en succes aan de wachtenden.. blijven wachten, zeker moeite waard! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|