Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Blubbie Ik heb net gebeld, maar ze hebben alleen nog maar iPhones die besteld zijn. Maandag verwachte ze weer een nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat er vandaag een aantal zwarte 16GB iPhone 3GS binnen komen kan ik vrijdag mijn nieuwe iPhone ophalen.
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem net gebeld, hij was niet erg spraakzaam. En op de vraag of ze software unlocked zijn wist hij me geen antwoord te geven.
Dus ik vroeg of het dezelfde zijn als die van Mobistar was hij ook onwetend, hij kon alleen zeggen: Het zal dan wel, ze komen van Belgie... Kwam voor mij niet echt betrouwbaar over, eerst eens ervaringen afwachten! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met mailen is hij ook niet echt snel... |
|
|||
|
|||
Ik heb vanochtend mbv het excel document 187 e-mails gestuurd waarin ik op een nette manier vraag of er nog twee iPhones 3GS op voorraad zijn, een hoop bounce e-mails en replies van de vestigingen later, helemaal niets, niemand heeft wat op voorraad, bij de meeste kan ik niet reserveren, bij degene bij wie ik het wel kan, 40e op de lijst, 50e, prognose november...etc.
Helaas heb ik niet het geluk dat sommige hier op het forum hebben... |
|
|||
|
|||
Ik heb juist van switch Antwerpen bericht gekregen dat mijn 2 zwarte iPhones van 32GB op mij liggen te wachten, bestelling is geplaatst op 1 juli. Zal nog moeten wachten tot donderdag want ik zit momenteel nog in het zuiden van Frankrijk.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes nog!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Een aantal berichten terug wist je te vertellen dat je een iPhone 3Gs had gekocht bij een groothandelaar (een oudere man). In bovenstaande bericht heb je het over een gsm gekocht voor je vriendin en dat de verkoper een jongeman is. Bedoel je dat je de iPhone en of de gsm bij de zelfde verkoper hebt gekocht of is hier sprake van twee verkopers? En verder weet jij toevallig of de iPhone 3Gs die je hebt gekocht een fabrieks simlockvrije versie is of een via software simlockvrije versie? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
wat is het artikel nummer op de doos? daar aan kan je ook zien uit welk land hij komt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
edit: Hoor net dat er twee iPhones voor me klaar liggen bij de Mobistar winkel. Ik race ff 350 km heen en weer... Laatst gewijzigd door Mazereeuw; 22-09-09 om 10:40. |
|
|||
|
|||
Ik heb besteld op 3 juli. Dan zal ik ook uiteindelijk aan de beurt zijn. 2 maanden en een half is wel erg lang.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Simlockvrij = Fabrieks en/of mogelijkheid tot activeren via iTunes Unlocked = Simlock is verwijdert met een third party tool, als je deze iPhone aan itunes aansluit zal je de melding krijgen dat je sim niet compatible is of niet herkend wordt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb een witte 32gb op 13 juli besteld bij switch meir . vandaag nog maar is een mailtje gestuurd en sta tweede op de wachtlijst. een maand gelede stond ik 8e . ik moet zeggen dat ik 2 maand en half ook wel heel lang vind voor een gsm maar ik zal toch blij zijn als ik telefoon krijg dat hij binne is
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|