Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) In Brussel nergens een iPhone te bekennen, de Mobistar winkels dat is toch een stel zeikers ongelovelijk wat zijn die chagerijnig. De Mediamarkt wist me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In Brussel nergens een iPhone te bekennen, de Mobistar winkels dat is toch een stel zeikers ongelovelijk wat zijn die chagerijnig.
De Mediamarkt wist me te vertellen dat ze wel iPhones hadden maar dit i.v.m. schaarste alleen te koop was i.c.m. Een abonnent. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Nou ik sta al 1,5 maand op de wachtlijst bij de Media markt maar deze zeggen pas 1 levering te hebben gekregen op 7 juli.
En daarna niks meer. |
|
|||
|
|||
Voor de durvers :
Vriendin van mij had 5 weken geleden een zwarte 3GS, 16GB gereserveerd met de boodschap dat het ongeveer 8 weken ging duren. Ze heeft haar iPhone ondertussen al een paar dagen, wat wilt zeggen dat hij er 3,5 week "te vroeg" was... Verkoper vertelde haar trouwens ook dat de 32GB's nog altijd problematisch waren om te leveren...
|
|||
|
|||
en waar had ze deze dan gereserveerd ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als mobistar niet zo star was dan hadden we er allemaal 1 of 2 iPhones.
Zo als het nu gaat is het gewoon mobisnert. |
|
|||
|
|||
Dat ben ik niet met je eens, als dat namelijk zo was geweest dan waren de iphones nu in zowel NL als Italië gewoon goed leverbaar, maar dat zijn ze in die landen ook niet. dus denk echt wel dat het met apple te maken heeft en niet met de telecoms die ze verkopen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Yess, ik heb er eentje...
Nadat ik (toen ik hier de reacties eens had gelezen) de hoop al bijna had opgegeven en had besloten mijn Belgische 3G 16 GB Wit van vorig jaar maar gewoon te blijven gebruiken, gebeurde wat grappigs..
Mijn Belgische collega vroeg me hoe hij zijn Email werkend kon krijgen op zijn iPhone.. Toen ik hem vroeg waar hij een iPhone vandaan had (omdat hij normaal met een Samsung WM device roondloopt) vertelde hij doodleuk dat ze bij een bedrijfje in zijn Woonplaats Turnhout een levering hadden binnen gekregen. (Hij wist dus totaal niet van leveringsproblemen en liep er dus stomtoevallig tegenaan omdat hij spontaan had besloten dat hij ook wel een iPhone wilde..). Ik heb hem dus gelijk gevraagd of hij ff rap terug wilde rijden naar die tent om er nog eentje extra op te pikken voor mijzelf.. Paar uur later stuurde hij me een mailtje dat ik vanaf morgen de gelukkig eigenaar zou zijn van een 3GS... Ze hadden er schijnbaar nog een paar liggen.. Dus voor de mazzelaars : Van Roey Automation in Turnhout... -Suc6.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Misschien zijn er minder leverproblemen in Italië maar de voorraad kan daar ook tijdelijk op zijn. Afgelopen week was er in geheel Venetië en omstreken geen IPhone (in welke configuratie dan ook) te krijgen. Deze week zouden er weer nieuwe binnenkomen. Dus als je je trip naar Italië op het verkeerde moment inplant dan kom je bedrogen uit.
|
|
|||
|
|||
Voor alle duidelijkheid: dat van Roey niet zonder abonnement zijn voorraad verkoopt, is pas sinds vanmorgen. Vóór winkelopeningstijd kreeg ik antwoord op mijn mailtje van gisteravond, dat ze er wel een voor me opzij wilden leggen. Maar, na mijn bevestiging daarop, werd ik zonet opgebeld door de meneer van deze firma, die zich uitgebreid verontschuldigde en vertelde dat ze overrompeld waren vandaag....
En hij van hogerhand orders had gekregen... Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Toch maar gewoon afwachten tot dat schip met iPhones in Antwerpen afmeert... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En wat als je al een mobi abbonement hebt?
|
|
|||
|
|||
Nogmaals bij Switch Meir langsgegaan om te informeren hoever ik stond met mijn bestelling van de zwarte 32 GB, geplaatst op 5 juli. Antwoord: nog steeds 7de... hebben al 3-4 weken niets meer gehad.
*zucht* |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je overschakelt naar een ander abonnement van hen, kan ik me wel inbeelden dat ze u 'gewoon' laten overschakelen op een nieuw abonnement, dat je natuurlijk wel terug meteen voor 24 maanden moet bijnemen.
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|