Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door guydo Heeft iemand hier ervaring mee. Nieuw toestel voor minder dan 500 € Gsm-Corner.com - Shopping Cart Iemand hier al ervaring ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat betreft herkomst land/ garantie; deze zou internationaal zijn en is volgens hem bij elke Apple store claimbaar. Wat denken jullie? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Site bestaat pas sinds 18-08-2009....
KvK nummer op de site: onbekend. Adres: Ons Opslagplaats: Gevestigd te Binckhorstlaan in Den Haag, Hou toch op, dit is (naar mijn mening) geen zuivere koffie. "snelle beslissers krijgen nog eens 10% extra korting". Ja ja, alsof er geen snelle beslissers voor een 3GS zouden zijn. Gezien dit forum zitten er heel veel mensen te wachten op een 3GS. Kom op, laat je gezonde verstand het werk doen en dan weet je dat dit absoluut niet kan. Hou je geld lekker bij je voor een meer vertrouwde handelaar, waar andere(n) goede ervaring hebben. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoals ik al eerder zei: "als het te mooi is om waar te zijn, dan is het meestal ook zo". Een gezonde portie paranoia kan nooit kwaad . |
|
|||
|
|||
nou er is een schaarste aan iphone 3GS'en dus lijkt me echt onwaarschijnlijk dat dit zuivere koffie is.
|
|||
|
|||
iphone halen in antwerpen?
Hallo allemaal,
zaterdag was ik van plan een iphone te gaan kopen in Antwerpen, maar als ik de berichten hier zo eens lees zal dat een reisje voor niks worden? Kan iemand me vertellen of het slim is om naar Antwerpen te rijden en zijn er nog tips? Thanks! Marloes |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag een zwarte 32 gb gekocht in Jemeppe zonder reservatie. Ze hadden ook nog een witte 32 GB op voorraad, en in de kast zag ik ook nog een paar iPhones liggen. Ik had eerste getelefoneerd of er nog waren, ze zeiden toen dat er nog 1 witte 32GB was, een halfuur later bij aankomst bleek er eerst geen meer te zijn, maar toen ik zei dat ik getelefoneerd had had ik ineens de keuze tussen een witte en een zwarte. Een beetje aandringen en vriendelijk zijn in het frans helpt dus wel. Nog een tip: ik was eerst in Ans geweest, zonder resultaat, maar de verkoper dacht dat hij morgen rond 3 uur een levering ging krijgen.
Iedereen nog veel succes met de zoektocht! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit begint al aan de telefoon. Hier krijg je 4 van de 5 keer al meteen "no iPhone" te horen. Jammer... En als ik dan lees dat er mensen zijn die wel succes hebben gehad omdat ze frans kunnen lullen. Waarom helpen we elkaar niet gewoon op een of andere manier??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
- Als registrant postcode 1234AB - Standaard template webshop Interspire (incl. favicon) - Prijzen die te mooi zijn om waar te zijn - Geen kvk-nummer - Recentelijke aanmaak domein (18 augustus) - Geen fysiek adres genoemd - 0900 nummer met doorkiesnummer voor contact - Engelse interface, maar gericht op nederlandse en belgische markt - Spelfouten op de site... " waarbij u de producten kunt ophalen uit ons Opslagplaats voor grote orders " " ... VEEL PLEZIER MET DE PRODUCT(EN) DAT U BIJ ONS BESTELD HEEFT... " - Iemand op tweakers heeft het nummer gebeld en werd doorverbonden naar T-mobile :S Laatst gewijzigd door DrPhil; 25-08-09 om 00:05. Reden: Meer reden voor scam toegevoegd - gsm-corner.com |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je hoeft enkel te vragen of er nog Iphones zijn en dan vragen of ze die opzij kunnen zetten en/of te vragen wanneer ze binnenkomen. Dat zijn 3 zinnetjes die je moet vertalen. |
|
|||
|
|||
Er zijn echt nog genoeg iphones 3gs te verkrijgen in belgië. Zoals eerder gezegd ik heb er zaterdag een in Spa opgehaald, de donderdag van te voren gebeld netje gevraagd of de verkoper duits sprak, helaas niet maar wel engels kreeg ik als antwoord. Hij heeft me een 16 gb toen aan de kant gelegd tot zaterdag 17uur waarbij ik toen melde dat ik hem uiterlijk voor 12 uur zou komen ophalen! Allemaal geen probleem.
De kast lag toen nog vol met iphones zowel 32gb als 16gb en zwart en wit! Malmedy kreeg ze ook deze week weer binnen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel had ik problemen met pinnen. Dit blijkt Mobistar Merksem niet te willen van mensen uit Nederland. Ik moest elders geld uit de muur trekken wat overigens erg moeizaam ging. Dus, nog een tip voor mensen die naar Belgie afrijzen: neem contant geld mee! Succes met jullie zoektocht allemaal. |
|
|||
|
|||
Zou het werken als je via de Apple Store van Italië besteld en in België op een woonadres laat afleveren?
Beide landen vallen onder de SIMLOCK vrije markt. In theorie zou het dus moeten gaan. Vraag me ook af hoe het zou gaan met de eventuele creditcard afboeking. Als ze de order alsnog afkeuren boeken ze dan het geld terug? Nog steeds zijn er GEEN iPhones te krijgen. Zelfs niet in de winkels die hiervoor genoemd zijn. Overal wachtlijsten varierend van 1 tot 6 weken. |
|
|||
|
|||
Zeggen ze nu overal dat de wachttijd varieert van 1 tot 6 weken? Dat is echt nieuw volgens mij. Tenminste, bij mobistar en switch in vlaanderen. Toen ik half juli bestelde, zeiden ze dat het in ieder geval 3 weken zou kunnen duren. Het duurt nu dus al 6 weken, dus het zou volgens jou info nu moeten gebeuren!
|
|
|||
|
|||
Dit is de informatie die de verschillende winkels mij geven he! Don't shoot me!
Heb er deze morgen meer dan 20 gebeld. Nergens ook maar 1 op voorraad. |
|
|||
|
|||
Wat ik gister begreep van de medewerker Mobistar Mersem die mij hielp, wordt er veelal op aan het begin en aan het einde van de week geleverd. Misschien donderdag of vrijdag nog een keer proberen...
|
|
|||
|
|||
Ik heb net naar een Mobistar winkel gebeld en inderdaad ze vragen 50 euro extra voor de "transportkosten", maar ik kan deze namiddag wel 2 iphones (32GB wit en zwart) gaan ophalen.
|
|
|||
|
|||
ik heb hier een paar bladzijden terug al eens iets gelezen van 50€ extra als transportkosten. Dat kan echt niet kloppen. Er is dus iemand in die winkel die er mooi een extra centje aan't bijverdienen is. Ik zou mobistar klantendienst hier toch eens van op de hoogte brengen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lijkt me niet helemaal in de haak...
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|