Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) De mijn is nu binnen! Heerlijk dagje door Antwerpen gelopen en nu met de iPhone aan het spelen. Super blij natuurlijk!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De mijn is nu binnen! Heerlijk dagje door Antwerpen gelopen en nu met de iPhone aan het spelen. Super blij natuurlijk!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb al een week of 6 mijn iTunes al helemaal klaar (gedownloade apps, muziek etc) om te syncen met mijn iPhone, ik heb alleen nog steeds geen iPhone... Maar ik verwacht volgende week toch wel goed nieuws! |
|
|||
|
|||
Hoop het voor je! Zou wel zo prettig zijn. Kun je er misschien gelijk een leuk dagje uit van maken zoals ik met mijn vriendin gedaan heb. Hebben echt een leuke dag gehad in Antwerpen, mede door het goede weer.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zaterdagochtend naar mobistar beveren-waas gebeld. Had geen stock, kon wel bestellen. Zaterdag middag rond 15:00 uur 2x 3GS 16 GB Black kunnen ophalen. (normale prijs + 2x 50 euro "transportkosten")
Perfect! |
|
|||
|
|||
Hmmm klinkt wel verleidelijk. Zal maandag eens bellen met die beste man. Ben wel benieuwd wat Mobistar hier van vind.
|
|
|||
|
|||
Een Tegenslag
Ik dacht dat het eindelijk zou gaan gebeuren, "ik kom in het bezit van een iPhone."
Ben net terug uit Maastricht waar ik een weekend heb genoten van het mooie weer. Maar ging natuurlijk ook die kant op met in me achterhoofd om even langs Luik en omgeving te glippen om daar een iPhone sim-lock vrij te gaan kopen. Kreeg alleen meteen al bij de eerste zaak meteen een klap in het gezicht en werd wakker. "OP" werd er vertelt in het Frans in de hele omgeving van Luik. Ben nog 3 winkels langs geweest maar het mocht niet baten. Ze waren echt op. Kreeg alleen bij elke zaak een ander antwoord wanneer er weer geleverd zou worden. Eerste zaak zij pas weer in Septemeber!!! 2e zaak Woensdag en de 3e zaak Maandag. En wist dan niet eens over er een reserverings lijst was. Gelukkig hou ik de moed er in en rij ik met de Herfst vakantie nog een keer op en neer. Maar heb ik wel een vraag die misschien iemand kan beantwoorden. Is er bekend of ook Nederlanders een iPhone kunnen reserveren bij de Mobistar? En hoe gaat dit in zijn werking? |
|
|||
|
|||
Citaat:
De meeste winkels zijn op afstand slecht of niet bereikbaar, dus is beste als je er heen gaat, of nog beter, als je je vriendin er heen stuurt |
|
|||
|
|||
Net eens gebeld naar switch. Ik sta 7e. Besteld 3/7 s'avonds.
Zal voor deze of volgende week zijn. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Voor de geïnteresseerden, 540€ voor een 16GB zwart: TK Apple iphone 3GS black 16 gig - 9lives
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heeft iemand ook maar énig idee hoelang het kan duren als je 30ste staat?
|
|
|||
|
|||
Ik heb ondertussen al tientallen mobistar winkels over heel België gebeld, in de hoop een 3GS 16GB te bemachtigen, maar tevergeefs. Inderdaad nemen sommige niet eens op. De verkoper in Knokke was wel vriendelijk en zei mij ook zijn mening over apple's leveringen. Blijkbaar is het echt onmogelijk om een te krijgen. Aan de telefoon spreken ze ook nooit over wachtlijsten, ik denk dat ik straks eens rond ga rijden met hopelijk meer kans.
Ivm met deze website; ik heb hen een email gestuurd Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Is gewoon geluk hebben hoeveel ze er per week krijgen. Om welke versie gaat het?
|
|||
|
|||
3gs 16 gb zwart...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
na ik denk dat het max een maand in, ze leveren daar nogal vlot, ik stond 1,5 wek geleden 50e
|
|
||||
|
||||
Probeer eens te bellen naar deze (eerste winkel): IQ4 Telecom - Data - Service - Your needs our solutions - Telecommunicatie, Internet & computers, Gsm en PDA, Energie, Radio TV & GPS
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|