Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) nice maar ik wacht gewoon netjes tot het mijn beurt is thnx anyways...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nice maar ik wacht gewoon netjes tot het mijn beurt is thnx anyways
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Trouwens net gelijk even de productiecheck gedaan via de site genoemd op dit forum en die geeft aan dat de telefoon in week 31 is geproduceerd nr 11950.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
wordt spannend voor mij, heb op 10 augustus eenbestelling gedaan bij Krefel in Turnhout. Zodra zij een binnen krijgen wordt deze voor mij aan de kant gelegd.
Ik ga over 2 weken naar Brabant een weekendje weg ben dan in de buurt van Turnhout dus fingers crossed.
|
|||
|
|||
Ja, het schiet zowaar een beetje op. Gisteren stond ik bij Switch Gent op 7, vandaag op 6, en dus allemaal wachtend op een witte 32gb. Ik moet volgende week in Gent zijn, kom vanuit Amsterdam, en vroeg of ze dachten dat het dan eventueel al binnen zou zijn. De kans is vrijwel nihil zeiden ze. En ik wacht dus al vanaf 15 juli
Toch maar, zoals met veel in het leven, gewoon geduld betrachten. Mocht er iemand mij gelukkig kunnen maken, dan hoor ik het graag |
|
|||
|
|||
Hmmm... Ik heb woensdag drie Mobistar Centers in Brussel afgelopen en kreeg allerlei "3 maanden levertermijn" en "als ge een abonnement neemt ritsel ik u wel iets" antwoorden...
Daarna het advies van een andere poster gevolgd en ik had alle Mobistar Centers rondom de E40 Brussel-Luik genoteerd. Even gebeld, en bij de laatste, deze van Hannuit, lag nog een zwarte 32GB. Snel op gaan halen. En dan plots werd ik vandaag gebeld door een MacLine winkel waar ik begin juni een bestelling had geplaatst. Ook deze zwarte 32GB lag voor mij klaar. Ik heb dus mijn bestelling bij HCW opgezegd, wat betekent dat iedereen die na 14 juli heeft besteld 2 plaatsen opschuift. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Niet alleen hier, maar ook via andere sites worden iPhones aangeboden die 100€ duurder zijn dan als je ze nieuw in de winkel gaat halen, is dat toestel die 100€ meer dan echt waard? Voor die paar zaken dat het toestel meer kan dan de 3G vind ik dat toch veel geld. |
|
|||
|
|||
bestel er gewoon eentje ergens waarvan je denkt dat de wachtlijst kort is en wacht gewoon, veel meer kan je toch niet doen
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand hier ervaring mee. Nieuw toestel voor minder dan 500 €Gsm-Corner.com - Shopping Cart
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Domain Name: GSM-CORNER.COM Registrant: None Marco Dietrich (gsm.corner.com@gmail.com) xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx amsterdam noord holland,1234AB NL Tel. +31.0612345678 Creation Date: 18-Aug-2009 Expiration Date: 18-Aug-2010 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik bedoel die verkoper waar jij contact mee hebt gehad. |
|
|||
|
|||
Citaat:
"Als het te mooi is om waar te zijn..." Telt zeker voor internetaanbiedingen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
waarschijnlijk gwoon een scammer hoor, je moet er gewoon naar toe rijden
|
|
|||
|
|||
Ik ben net terug van MObistar in Spa. Ik heb afgelopen donderdag 3 mobistar vestigingen gebeld en deze had er nog genoeg liggen. Deze meneer die overigens heel goed engels spreekt had me er een weg gelegd omdat ze er nog genoeg hadden en heb hem vanmorgen opgepikt. Zo nu ga ik er mee spelen .
|
|
|||
|
|||
Ow vandaar. Ga eens kijken of 2 iPhones bestellen ook 50 extra kost.
Laatst gewijzigd door Mazereeuw; 22-08-09 om 15:50. |
|
|||
|
|||
YES , had het bijna opgegeven, maar voor allen er is hoop om snel een iphone te krijgen. Na wat hints op deze site heb ik vanmorgen 4 mobistars gebeld. En in Ans hadden ze nog 3 32GB liggen, reserveren deden ze niet. Dus in de auto gestapt, 210 km (vanaf Utrecht) en ja hoor, zonder reservering, gewoon opgehaald. Om 1500 had hij er nog 2 over, dus wie maandag op tijd is! Succes allemaal, mijn speurtocht is ten einde. Maar er lijken mondjesmaat voorraden te zijn, gewoon beetje bellen
|
|
|||
|
|||
what the hell. Ik heb diezelfde winkel gisteren gebeld en toen hadden ze niks. Volgens mij liegen ze soms gewoon
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|