Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) heb net gebeld, ze sprak ook engels (hulde!)....maar ze waren al uitverkocht, ze zei dat er misschien maandag weer kwamen, maar dat wist ze natuurlijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
heb net gebeld, ze sprak ook engels (hulde!)....maar ze waren al uitverkocht, ze zei dat er misschien maandag weer kwamen, maar dat wist ze natuurlijk niet zeker
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
tja... nu ja dan wacht ik wel gewoon af op mijn bestelling bij mobistar vilvoorde
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dankje XD was wel vaag hoor ...
|
|
|||
|
|||
Hmmm, welke winkel gaan we nu eens wat extra telefoontjes bezorgen?
|
|
|||
|
|||
Ghehe idd....
Weet iemand trouwens of ze moeilijk doen over telefonisch bestellen.... |
|
|||
|
|||
je kan gewoon telefonisch bestellen, geen probleem
greetz. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb gewoon een net emailtje gestuurd naar mobistar vilvoorde maar ik mocht het ook telefonisch doen. misschien handig dat je hem ook daar besteld
|
|
|||
|
|||
ff gekeken waar vilvoorde ligt, maar dat ligt een beetje erg uit de route voor mij. Ik moet uit maastricht komen
|
|
|||
|
|||
tja, ik moet uit hoek van holland komen -.-''
|
|
||||
|
||||
Raar, vandaag om 11:30 hr toestel afgehaald, en toen lagen er nog 2 van 32 Gb en een paar van 16 Gb. Dus dat die voorraad al zou weg zijn. Trouwens, als ik belde vroeg ze mij zelfs welke ik wou hebben....
|
|
|||
|
|||
Zou ze misschien een afkeer hebben tegen nederlanders
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoor meer en meer in diverse shops dat reserveren niet meer kan, niet meer mag van "hogerhand" ook niet met voorschot. Blijven bellen (als je dan al binnen zou geraken) of langstgaan is dan de enige mogelijkheid
Zou enkel nog kunnen in enkele "supercenters) oa antwerpen keyserlei maar daar lopen de wachttijden dan wel erg op (spreken nu van 3 maanden) |
|
|||
|
|||
Net nog de vriendelijk dealer van mobistar Luik aan de tel gehad. GEEN STOCK en mag ook niet reserveren, ook niet met voorschot ook niet als ik hem van m'n firma een officiele bestelbon stuur / fax. Kan daar zware sancties voor krijgen als hij dit toch doet.
Denk dat de franchise winkels dus niet meer mogen reserveren. |
|
|||
|
|||
Ik denk dat het het beste is dat je gewoon een emailtje stuurt en dan volgende dag vraagt of hij geaccepteerd is dan is het hopelijk geregeld met je reservatie
|
|
|||
|
|||
Waar vind jij email adressen van mobistar winkels dan?
|
|
|||
|
|||
gewoon eventjes bellen en dan vragen
|
|
|||
|
|||
Zojuist terug van mijn reis naar Belgie (Beveren), netjes geseald lag de Iphone klaar met bon in de Mobistar winkel. Op mijn vraag of de E 50,- extra voor de winkelier is ivm eventuele gederfde abonnementsinkomsten, gaf de verkoper aan dat hij de Iphone per koerier bij een andere vestiging vandaan heeft laten komen..
In ieder geval ik heb hem en ga er gelijk mee aan de slag. Suc6 voor iedereen die nog op zoek is. Ik kan alleen zeggen dat ondanks de E 50,- extra ik binnen een dag de Iphone heb. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|