Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door FMJ en ten tweede omdat ik me TO-TAAL niet kan vinden in de manier waarop het bemachtigen van een iPhone gaat. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ikzelf ben 24e op de wachtlijst en zou nog een maand of twee moeten wachten... dat is technisch gezien gewoon niet mogelijk tenzij er iemand de aanvoer van iPhones blokkeert! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Mobistar handeltje begint te stinken zeker met €50 transportkosten etc...
|
||||
|
||||
Nou volgens mij heeft nokia wel mazzel op deze manier heb al van meer mensen gehoord die toch maar voor de nokia gaan omdat ze zolang op een iphone moeten wachten.
|
|
|||
|
|||
Hoi, heb op 31 juli 2009 mijn Iphone 16g besteld bij Mobistar te hasselt, twee weken gelden gebeld en uiteindelijk te horen gekregen dat ik op nr 5 zou staan, dat ze ongeveer 4 exemplaren per type krijgen per week. Nu inmiddels 2 weken verder zou je zeggen dat ik aan de beurt zou zijn, heb nog niks gehoord. Heeft iemand van jullie deze week van hasselt al iets gehoord?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
enige wat je er tegen kan doen is reclameren bij mobistar. en er daar geen kopen, maaja als je gedult op is betaal je graag 50 extra of niet? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb er een besteld een maand geleden bij Krefel in Turnhout, zal morgen of zaterdag eens kijken ben dan toch in de buurt.
Anders even een rondje in Brussel zatedag.
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3 Laatst gewijzigd door macmichel; 03-09-09 om 14:14. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waaronder ?
|
|
|||
|
|||
Ben vd week in de AppleStore in Tilburg geweest.
Daar zeiden ze dat Apple pas gaat produceren als er een bestelling is...Dus niks van te voren....Tja weenie of het waar is mja dat verklaart wel een hoop Wel lomp trouwens als Apple echt zo werk, want ze weten toch dat er f*cking veel vraag naar is... |
|
|||
|
|||
true story
ik heb mij laten registreren bij mobistar winkel in de buurt, en stond 12de op de wachtlijst bij de lancering.
helaas was er geen iphone 32gb wit leverbaar toen. deze zomer had ik een bij-job, waardoor ik niet in de buurt kwam van die mobistar winkel. terug aan het werk 3w geleden, ging ik de maandag avond eens langs bij mobistar. Even vragen hoe de stand van zaken was. Uitgelegd dat ik zeker bij de eerste 15 stond, en vond het raar dat ik na 2m wachten, zelfs geen telefoontje gehad had.. Jah, ok die witte 32gb's waren moeilijk te verkrijgen, daarmee mss. Antwoordt dat juffertje, oh dat is raar, we hebben al veel mensen ingelicht en berichten verstuurd. ik zal dit even controlleren voor u... Kijkt in de lijst, bizar, u zit hier niet tussen meneer.. Ik zeg, dat meen je nou niet, 2m voor niets wachten, en weer helemaal van nul beginnen, godverd*mme. Zegt het juffertje terug, weet je wat, ik zal je met "spoed" voorrang geven.. Ohja, ik had ergens een mail van mobistar binnen zei ze ook, met daarin de levering voor deze week. Ze kon mij gewoon het aantal geven, maar geen exacte leverdatum (behalve dat het in DIE week ging zijn) ok zeg ik, weekje langer wachten of niet, kan er wel bij nu ;-) De volgende dag, om 11hr, (net gedaan met voetballen) gaat mijn telefoon, neem op, goeiedag, mobistar hier, uw iphone ligt klaar, bent u nog geintresseerd?! Jah hoor, ik kom er zo om! En om 12hr had ik ze in mijn handen... Na 2m vloeken en doen op mijn samsung e-250 reserve telefoon, eindelijk een witte 32gb - jailbroken - gps fully ops - oohhhh wonderfull... mss kan iemand mijn verhaal gebruiken om hetzelfde te "proberen"?! wie weet pakt het wel. Ik geef wel zelf toe, geen enkel woord in deze tekst is gelogen, het is zo verlopen.. de maandag lachtten mijn collega's nog met mij, van "oh nog steeds geen iphone???" de dinsdag had ik hem op zak! |
|
|||
|
|||
Nou dan hoop ik maar dat de verwachte leverdatum 31 aug 09 (volgens aanbetalingsrekening) DEZE week wordt want je kunt ook niet naar Mobistar mailen of anderszins en als je belt worden ze kwaad (dat is ook begrijpelijk. Dus als morgen nog niks gehoord heb ga ik zaterdag a.s. een kijkje nemen bij Mobistar te Hasselt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dat we de problemen moeten zoeken in een combinatie of deel van onderstaande factoren? 1) De productielijn is al dermate opgeschaald, maar kan de vraag niet aan. Het is niet rendabel om capaciteit acht maal zo groot te maken als straks de vraag plots weer inklapt. 2) De verschillende componenten van de iphone (geheugen, displays?) zijn niet beschikbaar. 3) Mobistar heeft haar distributie en voorraadinformatie van winkels niet op orde. 4) Mobistar is een te kleine speler op de wereldmarkt of heeft een slecht contract met Apple omtrent de levering (prio's) van levering. |
|
|||
|
|||
Het wordt steeds gekker, ik heb een mail naar Mobistar hoofdkantoor gestuurd met de vraag waar en hoe ik een iPhone 3Gs kan bestellen. Zie het antwoord, da's echt lachen, gieren, brulle.
Beste klant, Mobistar mag de toestellen enkel verkopen voor de Belgische markt en bijgevolg kan u ze alleen met een Belgische simkaart gebruiken. De i-phone wordt enkel verkocht via de mobistar centers, u neemt best vooraf telefonisch contact op met het verkooppunt Mobistar > Verkooppunten . Zij zullen u ook verwittigen als u het toestel mag komen afhalen. Hebt u nog vragen? Aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het gratis nummer 5000 vanaf uw Mobistar gsm of betalend vanaf elke andere lijn op het nummer 0495 95 95 00. Met vriendelijke groeten, Mobistar Customer Services |
|
|||
|
|||
hoe lang wacht jij al op je iPhone 3gs uit belgie??
Beste mensen,
ik heb vandaag een reservering gedaan bij Krefel in België voor een iPhone 3GS 32 GB. zoals iedereen al weet is het zeeeeer moeilijk een 1 te vinden in belgische winkels (waarom snap ik niet, ze kunnen toch gewoon sneller produceren?? is toch robots allemaal) er stonden 8 mensen voor mij op de wachtlijst wat niet echt veel is, maar krefel had al 3 weken geen levering meer binnengekregen...... ik hoop dat ik niet lang hoef te wachten. mijn bedoeling was dat iedereen die een reservering heeft lopen hier even post hoe lang die al loopt en welk type iphone (wel 3GS hè) of als je er al 1 hebt hoe je dat hebt gedaan (wel uit belgie hè,krefel mobistar, media markt enz) ik ben benieuwd of we er wat wijzer van kunnen worden laat je horen! mvg. Boris |
|
||||
|
||||
Citaat:
- idem een bestelling via applestore italië: was binnen 7 dagen in huis. ik heb toch sterk het idee dat mobistar een beetje moeitje heeft met hollandse klanten. komt waarschijnlijk omdat ze gestoord worden van alle telefoontjes |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is wel bijzonder om te zien dat de iphone 3gs ook al weken niet bestelbaar zijn via de mobistar.be-site. |
|
|||
|
|||
----------
Laatst gewijzigd door DrPhil; 03-09-09 om 23:19. Reden: Wrong topic |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|