Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Vermoedelijk zal dit zijn door de wisselkoers, En waar betalen ze mee in Italië (waar ze vandaan schijnen te komen)?? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
@ Undertaxx
Persoonlijk denk ik dat die iPhone 3GS gewoon uit USA komen, en simlockvrij zijn gemaakt...Want in de EU is er maar 1 munt en ook 1 koers...De prijzen van de iPhone staan vast, die veranderen niet ten opzichte van andere landen met de euro... Ik vind het alleen een beetje vreemd dat iemand ze goedkoper verkoopt dan hij ze ingekocht heeft...Maar kan aan mij liggen, wie weet is die beste man wel te goed voor deze wereld... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@ Undertaxx
Al met al, weten ik/we nog steeds niet welke groothandel het is. Misschien kan de beste man iedereen hier op het forum blij maken met een goedkope en snelle levering van de (van fabriek uit simlock vrije) iPhone 3Gs. Voor een beetje groothandel zou dat dan geen probleem moeten zijn. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou de Italiaanse euro veel verschillen dan van de Belgische qua wisselkoers? :-D Alvast veel plezier met je nieuwe GS, maar dat zal geen probleem zijn . |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar ik denk dat je dat wel overal hebt arrogante verkopers !! In Deinze of Ronse heb ik niet te klagen bij Mobistar in Oudenaarde daar en tegen zien ze mij niet meer |
|
|||
|
|||
vanmorgen gebeld naar Mobistar in Turnhout, deze gaf aan dat er voor alle types een wachtrij was van 3-5 maanden (jaja) Daarna gebeld naar Krefel in Turnhout en deze gaven aan nog voldoende witte iphones op voorraad te hebben. Dus vanmiddag daar naar toe gereden en even m'n iphone 3gs 16 gig wit opgehaald
En ik ben blij En waarschijnlijk hebben ze er hier nog meer op voorraad (witte dan, voor de liefhebber) En.. ze zijn hier uiterst vriendelijk!! zodirect even m'n iphone aansluiten op de pc zodat ie in werking gesteld kan worden |
|
|||
|
|||
Nee maar ik had er een besteld bij mobi* en een in de mobi* winkel de een had ik op een week de andere dus op 14 dagen nu staat er dus een van de 2 te koop een fonkelnieuwe in de doos 32gs of een 16gs deze is bijna 14 dagen in gebruik .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
heb zojuist gebeld naar Turnhout. 150 wachtenden voor u. Wachttijd is 5 maanden vertelde een hele vriendelijke dame mij...
helaas... weer mis. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan misschien toch voor de witte versie kiezen? N.a.v. het bericht op dit forum vanmiddag om 17u naar Krefel Turnhout gebeld. Ze hadden er nog, eentje apart laten leggen en in de auto gestapt. Om 18u was ik een 3GS rijker, geen accessoires, onvriendelijke medewerkers of lange wachttijden dus.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
waren het bij Krefel alleen witte 16 gb, of ook 32gb?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gisteren een 16gb besteld bij Mobi Center Gouden Kruispunt, €50 voorschot betaald, vandaag heb ik het telefoontje gekregen dat hij in de winkel klaarlag. Morgen ga ik hem ophalen. Heb ik chance gehad?
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik me niet meer laat gek maken. Ik sta nu op twee verschillende plekken op de wachtlijst: als de witte Iphone 32gb op de ene plek binnen is, mag iemand anders de andere hebben.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 | wvy | Orange | 979 | 19-07-09 15:10 |
|
|