Wat na 24 maand abbo mobistar discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net het bericht gekregen dat men iphone garriveerd is. Ik ben van plan een abbonement te nemen van 18 maand 30 euro's Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat na 24 maand abbo mobistar
Ik heb net het bericht gekregen dat men iphone garriveerd is. Ik ben van plan een abbonement te nemen van 18 maand 30 euro's
Nu mijn vraag je zal wss nog tot de 24ste maand verplicht die 30 euro moeten betalen? Na verloop 24 of 18 maanden weet het niet kan je dan een lichter goedkoper abbonnement vragen of bestaat er alleen de 30 euro formule? want ik veronderstel dat de prijs van je iphone daarin zit ofcourse... dus zou het niet zo leuk vinden dat na verloop 24 maand ik nog steeds 30 euro ga moeten betalen mag slotje na antwoord ... bedankt alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Huh..? In België ben je niet verplicht hoor om dat iPhone abo van Mobistar te nemen.. Je mag echt wel een ander kiezen..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn vraag is wat na die afbetaling kan je dan een goedkoper tarief kiezen... of niet? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarna kan je bij mobistar vrijblijvend een abbonement van 2 jaar nemen wat dan 30 euro per maand kost. |
|
|||
|
|||
Na die 2 jaar mag je je contract opzeggen en overstappen naar een andere maatschappij of ander tarief. Abonnement is niet verplicht bij aanschaf van de Iphone. Je abonneegeld betaalt je iphone niet af !
|
|
|||
|
|||
DUS je moet 575 betalen + 2 jaar 30 euro per maand?
|
|
|||
|
|||
Mobistar - iPhone3G S
Vanaf of betaal een voorschot Je betaald toch 35 euro ... en 24 maanden 30 euro's... dat is het toch? |
|
|||
|
|||
ja maar dan kan je nog niet bellen he. Dan moet je nog een prepaid kaart kopen of een abonnement aanschaffen. Of gewoon je oude sim-kaart blijven gebruiken zoals je die nu in je gsm gebruikt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en 30/maand voor een abbo bv... |
|
|||
|
|||
Inderdaad. Die 18x 30 euro is een lening die je aan mobistar afbetaald. Eens de wet op koppelverkoop erdoor is kunnen we misschien van het zelfde systeem als nederland(en de rest van de wereld) genieten.
Maar ja kan natuurlijk ook nog altijd een voorbetaalde kaart aanschaffen (a la pay&go of tempo, ....) |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar hoe zit het met internet dan? want iphone zonder internet is ook waste of money |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ben zelf nieuwe mobistar-abonnee... kan iemand mij ff uitleggen wat je eig ziet via #123# ? ik wil dus mijn budget checken... en bij "usage of your card", het bedrag dat daar staat: betekent dit dat dat zal bijgerekend worden op je factuur?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Abbo bijna afgelopen.Wat nu?? | friki | Overige providers Nederland | 10 | 16-03-11 20:35 |
Van KPN abbo naar T-Mobile: wat is de schade? | DutchVince | Odido (T-Mobile) | 5 | 10-10-10 08:58 |
Internet tethering met mobistar business abbo | glenner | Orange | 2 | 10-07-09 10:49 |
Bellen en smsen terwijl abbo pas over 1,5 maand ingaat | LCJ | Odido (T-Mobile) | 5 | 20-08-08 22:33 |
Vodafone abbo probleem op mobistar met NL Iphone | Tqam | Overige providers Nederland | 1 | 21-07-08 15:53 |
|
|