Internet tethering met mobistar business abbo discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) op mijn vorige HTC's heb ik altijd zonder problemen kunnen tetheren met mijn internet everywhere abbo via het werk. Zowel voor mobiel internet als voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet tethering met mobistar business abbo
op mijn vorige HTC's heb ik altijd zonder problemen kunnen tetheren met mijn internet everywhere abbo via het werk. Zowel voor mobiel internet als voor tethering gebruikte ik web.pro.be als APN.
Nu met de iphone (3gs) gebruik ik ook web.pro.be voor data netwerk, en mms.be voor mms. Dat werkt ook zonder problemen. Maar standaard is de tethering optie niet te zien, omdat mobistar het niet zou toestaan. Beetje vreemd omdat het met andere GSM's altijd prima ging. Als ik dan de instellingen download van die benm site, lukt het alleen als ik voor alles (data,mms en tethering) dezelfde apn gebruik. Dan werkt tethering feilloos, maar vanaf ik dan de apn voor mms (die dan ook op web.pro.be staat) naar mms.be verander, valt de tethering optie weg, niet onmiddellijk, maar zodra ik het wil gebruiken. ik slaag er dus niet in om alles tegelijk te kunnen gebruiken. Ofwel alleen data en mms, ofwel alleen data en tehering. iemand die hier de goede instellingen weet voor dit business abbo? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
go 2: http://www.benm.at/HELP (with your phone) and install the Mobistar Mobileconfig... then reset your device..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internet met nieuw Vodafone abbo? | Frankdj | Vodafone | 14 | 13-10-10 19:15 |
Internet abbo met prepaid Iphone. | wesp-nl | Odido (T-Mobile) | 7 | 19-04-10 18:06 |
Simonly abbo met internet op de Iphone? | YvonneKr | Archief | 1 | 13-11-09 19:18 |
Vodafone abbo probleem op mobistar met NL Iphone | Tqam | Overige providers Nederland | 1 | 21-07-08 15:53 |
Internet abbo's vergeleken met Wi-Fi? | BadSide | Overige providers Nederland | 8 | 17-01-08 23:18 |
|
|