Geen netwerk discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag mijn iphone en het unlocken is perfect gelukt. Nu zit ik al ruim sinds 12 uur deze namiddag te wachten op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen netwerk
Ik heb sinds vandaag mijn iphone en het unlocken is perfect gelukt. Nu zit ik al ruim sinds 12 uur deze namiddag te wachten op het netwerk van Mobistar maar het lukt me niet. Bovenaan blijft het signaal op nul en is er ook geen netwerk te vinden. Ook als ik buiten sta, vindt het toestel het mobistar netwerk niet terwijl ik op amper 500m woon van een mobistar mast.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zeker dat het unlocken gelukt is want dat je geen netwerk hebt is zeker NIET normaal
|
|||
|
|||
Euhm hoe weet ik zeker of het gelukt is of niet? Ik heb het gedaan met Redsnow beschreven zoals op deze site: http://www.ifoneguide.nl/?p=695
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Stomme vraag maar heb je je toestel al eens een keer uitgeschakeld en nadien terug ingeschakeld. Ik heb ook iemand gekend die dit probleem had. Met een doodgewone herstart was alles in orde.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Geen unlock baseband 04-05-04G geen netwerk | johngossen | Unlock | 1 | 08-04-10 20:59 |
iPhone 3G: Geen netwerk | lienke | Unlock | 4 | 16-06-09 03:20 |
Geen netwerk | konijntje666 | Archief | 2 | 03-05-09 18:23 |
Geen 3G netwerk | gitaarhaantje | Odido (T-Mobile) | 4 | 11-04-09 22:45 |
iPhone: geen netwerk | fukutoshin | Jailbreak | 4 | 08-11-08 12:10 |
|
|