UltraSIM + Mobistar discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Even om te zeggen dat een ULTRASIM (te bestellen bij Unlockcellular.com) zonder problemen werkt met Mobistar. Dus voor Mobistar mensen die 100% zeker willen zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
UltraSIM + Mobistar
Even om te zeggen dat een ULTRASIM (te bestellen bij Unlockcellular.com) zonder problemen werkt met Mobistar.
Dus voor Mobistar mensen die 100% zeker willen zijn van een werkende SIM oplossing -> UltraSIM. Ik heb een 1.1.2 week 51 US 8GB iPhone. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb deze sinds vandaag (iPhone/Ultrasim/Mobistar) en na een 15 tal berichten kan ik er opeens geen meer sturen. Krijg constant melding van "Error sending message" (en ja, ik heb nog belwaarde )
Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Update: Nu valt opeens zelfs mijn bereik gewoonweg uit :s Zegt ie dan "Sim Locked" terwijl ik er niet ben aangeweest... raar Laatst gewijzigd door anxi; 12-01-08 om 03:18. |
|
||||
|
||||
Heb je iworld al geïnstalleerd?
Anders is dit de oplossing voor je probleem. |
|
|||
|
|||
Had ik ervoor al geinstalleerd, maar probleem lijkt opgelost Heb alle oude berichten van mijn oorspronkelijke simkaart verwijderd en het probleem leek opgelost
Hier mag dus een slotje op & bedankt voor de tip |
|
||||
|
||||
Wel veel plezier met je iphone
Heb jij een data-abo bij mobistar? Zo ja hoeveel betaal en verbruik je? Op de site van base kan ik informatie vinden voor data-abo's maar bij mobistar nergens Dus wat info zou welkom zijn |
|
|||
|
|||
Dank je wel
Wel.. ik heb geen data abo bij mijn Mobistar. Naar het schijnt gaat dat idd en zijn er bij alle Belgische providers zulke abo's mogelijk. Ik heb mijn internet bij Telenet & heb een ExpressnetTurbo of zoiets, en daar zit in het internetabonnement gratis hotspotgebruik bij. En waar ik meestal uitga/feesten/... hebben ze voornamelijk telenet hotspot (en in Hasselt stad bv ook) dus voor wat ik hem gebruik, is dat voorlopig genoeg. Moest ik wat meer vinden over de databo's, zal ik het je met alle plezier vertellen |
|
|||
|
|||
voor M* bestaat de truk erin om het abonnement connect & mail vast te krijgen
15 euro per maand voor 100 MB, wat aandringen in een M* center en het lukt wel
|
||||
|
||||
Het ziet er naar uit dat Base voor mij nog steeds de beste oplossing lijkt.
10 euro/200mb Bovendien gebruikt Base V1 sim-kaarten waardoor ik met een silvercard kan werken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[UltraSim] update 1.0.2 naar hoger | geerth | Unlock [archief] | 2 | 20-01-08 18:08 |
Ultrasim met verschillende SIM's | Marquez | Unlock [archief] | 1 | 17-01-08 18:57 |
UltraSIM probleempje | joostje18 | Unlock [archief] | 5 | 17-01-08 17:06 |
UltraSIM contacts | joostje18 | Unlock [archief] | 4 | 12-01-08 17:27 |
|
|