Mobistar free internet code discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey , voor dat ik mn iphone aanschafte had ik een oude samsung EN een sonny ericson en waar mn mobistar kaart stak had ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobistar free internet code
Hey , voor dat ik mn iphone aanschafte had ik een oude samsung EN een sonny ericson en waar mn mobistar kaart stak had ik een code niet egt eeen code maar by de browser setting wist ik een poort nummer met ip adres... en nog wat dingen.. dan kon ik overal en wanneer ik wilde GRATIS op internet , meeste denken dat het niet gratis is het is normaal niet maar als je een tempoMusic kaart besteld online en je voegt er NOOIT belwaarde toe en doe dat Brwoser ip address etc. dan kan je gratis op internet maar,, kben die Vergeten , weet iemand nog zo iets ? help pleasee
ik denk dat het was : poort 8080 APN : mobistar.be Code : mobistar ip adress : kan iuk me TOTAAL niet herrineren En zou het dan ook op de iphone 3g werken ? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mobiele data
APN : mworld.be Gebruikersnaam : mobistar wachtwoord : Mobistar |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internet via Mobistar. | Pythonidae | Orange | 5 | 21-03-11 16:51 |
gratis internet code | cherrytop | Archief | 4 | 25-02-11 00:56 |
Mobiel 3G internet kost mobistar | Gödrax | Orange | 17 | 15-06-09 22:43 |
internet mobistar | tomdr | Orange | 0 | 18-05-09 01:44 |
Mobistar internet | iDriss | Orange | 1 | 11-09-08 19:54 |
|
|