gratis internet code discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hey , ik heb nogal veel gelezen over dat je een code kan hebben en dat gratis internet kan hebben altijd en overal . Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hey ,
ik heb nogal veel gelezen over dat je een code kan hebben en dat gratis internet kan hebben altijd en overal ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ook al is er zo'n code, lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, dan is dit illegaal en wordt dit niet toegestaan op dit forum.
|
||||
|
||||
![]() Vooruit dan maar. Hier is de code: gebruikersnaam= McGyver, wachtwoord= 47883.
Ik gebruik em zelf ook met succes. Heb m'n data abonnement al stopgezet! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed, dit lijkt me niet echt relevant. Als je wilt internetten moet je er voor betalen of een openbaar netwerk gebruiken. Zomaar van iemand zn Wi-Fi gebruiken lijkt me niet echt netjes en daarom sluit ik dit topic.
>slotje<
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobistar free internet code | koksal | Mobistar | 1 | 24-06-10 22:32 |
Internet op je Pc via Iphone(gratis) | chabirx | Archief | 6 | 25-06-09 12:18 |
Internet op iphone gratis? | zwiggelbig | T-Mobile | 7 | 07-09-08 17:05 |
Internet op de iphone 3g gratis? | Rob1990 | Archief | 3 | 16-08-08 11:59 |
Unlock 1.1.1 gelukt (gratis code) | dree | Archief | 20 | 16-10-07 22:10 |